Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Ik vind Pyroshopper een collectie die er bij Lesli het meeste uitspringt en door deze collectie bekijk ik Lesli weer met hele andere ogen.
    Toch zou ik persoonlijk de labels iets fleuriger maken en per cake iets verschillend, zodat alle cakes niet dezelfde uitstraling hebben.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Torrr Ik vind Pyroshopper een collectie die er bij Lesli het meeste uitspringt en door deze collectie bekijk ik Lesli weer met hele andere ogen.
    Toch zou ik persoonlijk de labels iets fleuriger maken en per cake iets verschillend, zodat alle cakes niet dezelfde uitstraling hebben.


    ja, maar labels ontwerpen kost geld en het is niet voor niets een budgetline.

    hoe mooier de uitstraling c.q. ontwerpen labels dat maakt het duurder

  3. #33
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht


    ja, maar labels ontwerpen kost geld en het is niet voor niets een budgetline.

    hoe mooier de uitstraling c.q. ontwerpen labels dat maakt het duurder
    Zeker heb je gelijk tot een bepaalde hoogte, maar een label nieuw ontwerpen kost inderdaad veel tijd en geld, maar een label gebruiken naar een voorbeeld van een bestaand iets lijkt mij niet al te kostbaar. Vergeef me als ik het onjuist zie, maar ik ben tenslotte geen grafisch medewerker
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #34
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.481
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Het lijkt mij dat er juist bewust is gekozen voor dit soort labels. Net als de C1000 Basis-lijn die kort geleden op de markt kwam. Omdat het label zó goedkoop cheap-ass oogt, denkt de consument dat het wel goedkoop moet zijn. Marketing noemen ze dat. Goedkoop uiterlijk doet kopen.

  5. #35
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Omdat het label zó goedkoop cheap-ass oogt, denkt de consument dat het wel goedkoop moet zijn. Marketing noemen ze dat. Goedkoop uiterlijk doet kopen.
    Haha, die C100 lijn ziet er inderdaad niet uit. Maar wat betreft het vuurwerk : de echte freaks kijken daar toch dwars doorheen, tenminste ik in ieder geval en bekijken eerst de promotiefilmpjes en dergelijke. Dus goedkoop uiterlijk doet kopen gaat voor mij en de freaks niet echt op, maar ik denk dat je gelijk hebt dat velen die gewoon een stuk vuurwerk kopen voor O&N daar sneller naar zullen kijken.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •