Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 35
  1. #16
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Mijne medeliefhebbers en freaks.

    In het begin was ik zeer sceptisch over deze lijn,Maar gisteren de demo bezocht en ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de prijs kwaliteits verhouding.
    Er zitten zeker mooie cakes tussen die ik wil hebben en vooral de ex girlfriendis er 1 van.

    Ik ben ook benieuwd wat de andere bezoekers die de producten hebben kunnen zien ervan vonden.

    grtz
    Pyromaniac 1975
    Extreme Pyromaniac for life.

  2. #17
    VWC-Lid shadow13's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 juni 2009
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    87
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik vond het inderdaad een leuke lijn met een aantal goede cakes,waarvan de ex-girlfriend er zeker 1 is.Het viel me op dat ik de cakes van 34,95 nog beter vond dan veel van de duurdere cakes.Ik vond verder de Twilight Zone,Kick-Ass,Take Off en Energetic eruit springen.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Ik heb net alle fimpjes van de cake's op fpm zitten kijken maar hier zet lesli een geweldige lijn cake's neer dat is iets wat zeker is, het maakt eigenlijk niet uit je welke je koop je krijgt altijd waar voor je geld dus een echte miskoop is er niet bij.

    mijn persoonlijke toppers: swat, energetic, exgilrfriend, kickstarter en de 200shots tailblokjes (weet de naam even niet meer)
    verder is de rest ook gewoon goed en voor hele nette prijzen te koop, ik ben blij verrast!

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Vanavond zijn wij op bezoek geweest in het Brabantse Best, alwaar Lesli een product presentatie heeft gegeven van haar collecties 2009.

    In totaal zijn 46 producten geschoten waaronder alle cakes van de nieuwe lijn Pyroshopper alsmede de meest bekende cake,s uit de overige collecties.

    Na de demo volgde nog een finale van professioneel vuurwerk geschoten door Xena Vuurwerk. Een korte show, maar dan wel heel spectaculair met waterbommen in diverse kleuren en effecten.

    Mijn mening over de nieuwe lijn Pyroshopper is dat Lesli hier een zeer
    goede collectie neerzet van goede kwaliteitscake,s tegen redelijk betaalbare prijzen.
    De lage prijzen zijn absoluut niet ten koste van de kwaliteit gegaan, integendeel.
    Cake,s met verschillende effecten, in diverse tempo,s.
    De burst is over het algemeen zeer goed te noemen, in een aantal cake,s zijn de salute,s van Big Mc Thunder verwerkt.

    Laat je overtuigen door de films die door Mike en Peter zijn gemaakt.

    Cake,s die er naar mijn smaak er boven uit sprongen:

    Pokerface
    After Midnight
    Kick Ass
    Energetic
    Womanizer

    allen uit de eerder genoemde nieuwe lijn Pyroshopper.

  5. #20
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    ik heb mijn favorieten ook al gespot.

    Pokerface Energetic en Womanizer zijn allemaal blokjes met een hoog "diewilikhebben" gehalte

  6. #21
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Mijn favorieten zijn Pokerface,Hit Me,After Midnight,en Watch This. Die ga ik dan ook met groot plezier kopen. Ik vindt het top producten met een lekkere prijs.

    Groetjes van sky
    Light some fireworks, and see who answers.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Berichten
    137
    Thanks
    0
    63 waarderingen in 31 posts
    Jammer dat er totaal geen FS of ZS potten bij zitten. Met zoveel nieuwe producten zou dat wel mooi zijn...

    Verder zijn het echt superpotten!! En zoals er ook al vermeld is, ik vind de goedkopere potten vaak zelfs beter dan de duurdere!!

  8. #23
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    lesli had in het verleden vaak hele dure cakes . daar heeft meenig mebbers waar onder ik zich over beklaagt . met pyro shopper laat lesli een andere kant van zich zien . ik hen veel sucses met hun nieuwe lijn
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  9. #24
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    lesli had in het verleden vaak hele dure cakes . daar heeft meenig mebbers waar onder ik zich over beklaagt . met pyro shopper laat lesli een andere kant van zich zien . ik hen veel sucses met hun nieuwe lijn
    Dit is inderdaad een veel besproken punt op fora, het is dan ook zo leuk dat ze aangeven dat fora een zeer grote rol hebben gespeeld in het feit dat er goedkopere cakes (lees: betere prijs/kwaliteitsverhouding) moesten komen. Ook hoorde ze die kritieken van consument en winkeliers, een mooi antwoord dus.

  10. #25
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    211
    114 waarderingen in 76 posts
    lesli kan alleen wel ff weer terug naar sgool gaan of een rekenmachine kopen.
    Want dan is een cake 500 gram 30 shots is 16.6 gram per tube .!!

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Ook al telt een Lesli cake maar 450 gram, ze ronden het naar de 500 gram af. Staat toch wat stoerder he en het trekt wat meer klanten.
    Het leven is een feest!

  12. #27
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    211
    114 waarderingen in 76 posts
    Maar het is niet echt service.

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.109
    Thanks
    286
    986 waarderingen in 477 posts
    het is uit de 500gram serie maar wilt niet zeggen dat er precies 500gram kruit in zit. Zoals dit jaar voor het eerst is bij lesli staan op de nieuwe potten bij de gebruikeraanwijzing het netto kruitgewicht ook al vast voor de regels die gaan komen en het CE keurmerk

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Wat mij betreft is lesli geslaagd met zijn pyroshopper-concept. Ik had de ex-girlfriend, cybershot en de kickstarter. Deze potten gaven bij iedereen in de straat het wow effect. Ga zo door lesli!

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Wat een geweldige lijn! super! Ik had 3 potten van pyro-shopper en de 1 was beter dan de andere, mensen kwamen gewoon kijken wat er gebeurde, Ik had de kickstarter, pokerface, en de cybershot.. maar wat een geweldige lijn zeg, de mooiste en 1 met een goede snelheid... de kickstarter, volgend jaar zeker weer pyro-shopper!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •