Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King Of Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    King Of Thunder

    Artikelnaam: King Of Thunder (Rubro Thunderking)
    Omschrijving: 6 stuks, de Orginele met megaknal!
    Richtprijs: €2,50

    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:37.

    #2
    Zijn dit niet exact dezelfde als die van Evuco?


    Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
    Artikelnaam: King Of Thunder (Rubro Thunderking)
    Omschrijving: 6 stuks, de Orginele met megaknal!
    Richtprijs: €2,50
    Persoonlijke ervaring: Ik vind dit hele goede single shot's voor een heerlijke prijs. Afgelopen jaar heb ik veel soorten single shot's gehad en deze knalden het hardst. Van de 30 stuks die ik had was er geen enkele weigeraar. Ik had ook het idee dat deze hoger kwamen dan de anderen en qua effect was het een harde knal met een flits.
    Dit jaar komen er zeker meer in mijn collectie

    Comment


      #3
      Daar moest ik ook meteen aan denken ja...
      Maar in de folder en op de websites van Rubro dealers staan ze zo afgebeeld als op de foto hierboven.
      Ook worden ze hier "King Of Thunder" genoemd, net zoals die van Evuco.

      Ik had ze dus ook besteld en toen ik ze eenmaal in huis had bleek dat ze er precies zo uitzien als op de foto in de beginpost, alleen i.p.v. "King Of Thunder" stond er "Thunderking".
      Vandaar ook dat ik tussen haakjes "Rubro Thunderking" heb geplaatst.
      Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat nou precies de juiste benaming is, maar ik heb de folders en websites maar aangehouden.

      - http://www.vuurwerkdiscountshop.nl/i...e=Siervuurwerk
      - http://www.devuurwerkbunker.nl/index...erk&page=groep
      Laatst aangepast door boozebelly; 18 August 2009, 12:11.

      Comment


        #4
        Ik zat net ff te kijken in het fotoalbum van het bezoek van VWC aan Rubro en daar kwam ik deze foto tegen.
        Hierop is duidelijk te zien dat ze "Thunderking" heten, maar desondanks staat op de websites en in de folders van de dealers "King of thunder" vermeld.
        Enige onduidelijkheid dus, maar goed...
        Het blijven geweldig goede single shots

        Comment


          #5
          Dit zijn gewoon omgelabelde King of Thunders van Evuco Vuurwerk.

          Het zijn redelijke single shots. De knal is wel aardig.

          Het topic van de 'king of Thunder' van Evuco : http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=4433

          Comment


            #6
            Evuco Vuurwerk heeft idd de zelfde single shot's, King of Thunders.en bij RUBRO is de naam thunderking

            de knal vind ik meer dan redelijk hoor gewoon een zeer goede knal. alleen de thunderking xxl(gold selection)gaat nog een stukje harder en hoger de lucht in.
            dit jaar haal ik zeker weer de thunderking bij RUBRO

            Comment


              #7
              Gisteravond heb ik er eentje getest die ik nog over had van vorig jaar, samen met een Aftershock.
              En deze Thunderking schiet toch echt een stuk hoger en de knal was ook harder. Voor 2,50 heb je echt hele goede single shot's hoor, toppertje.

              Comment


                #8
                het is nu 5 pakken halen 4 betalen
                Is volgens mij alleen in de voorverkoop.




                Thunderking 5=4
                Speciale thunderking aktie! NU 5 halen = 4 betalen!
                Aktie geldig tot en met 28 december.

                Bron: Vuurwerkdiscount.nl

                Laatst aangepast door I-TIMOOW-I; 15 December 2010, 20:13.
                [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                Comment


                  #9
                  Ik heb ze nooit afgestoken, maar wel vast gehad. Dit zijn echt de slechtst afgewerkte single shots die ik ooit heb gezien. Alles straalt gewoon "low-budget" uit Het voetje haal je zó los, het papieren etiketje zit niet strak gerold, het lontje is dun, de tube erg dun en flexibel, de eindstoppen zeer belabberd... Op zich allemaal geen probleem natuurlijk, maar wel opvallend.

                  Drie exemplaren gewogen: leverde 1,2 gram, 1,3 gram en 1,5 gram flash voor de knal op. Opvallend is dat ik sporen van ijzer aantrof in de flash. Terwijl het metaalpoeder in flash meestal aluminium is... Of dit ijzer enig effect heeft, ik weet het niet.
                  Bevat welgeteld zo'n 6 tot 8 balletjes (stars) voor het siereffect 'Onmeunig weinig' zoals de Almeloërs zouden zeggen

                  Totale kruitinhoud zo'n 2,5 tot 2,9 gram per schot.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                    Ik heb ze nooit afgestoken, maar wel vast gehad. Dit zijn echt de slechtst afgewerkte single shots die ik ooit heb gezien. Alles straalt gewoon "low-budget" uit Het voetje haal je zó los, het papieren etiketje zit niet strak gerold, het lontje is dun, de tube erg dun en flexibel, de eindstoppen zeer belabberd... Op zich allemaal geen probleem natuurlijk, maar wel opvallend.

                    Drie exemplaren gewogen: leverde 1,2 gram, 1,3 gram en 1,5 gram flash voor de knal op. Opvallend is dat ik sporen van ijzer aantrof in de flash. Terwijl het metaalpoeder in flash meestal aluminium is... Of dit ijzer enig effect heeft, ik weet het niet.
                    Bevat welgeteld zo'n 6 tot 8 balletjes (stars) voor het siereffect 'Onmeunig weinig' zoals de Almeloërs zouden zeggen

                    Totale kruitinhoud zo'n 2,5 tot 2,9 gram per schot.
                    Darksoul,
                    Welke heb je nou onderzocht?
                    Gr Wim

                    Comment


                      #11
                      Deze:

                      (Foto van Oerendhard.)

                      Productiejaar 2009
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #12
                        Dit jaar hebben we extra aandacht besteed aan de singel shot, lees 6 fabrieken bezocht!! . (van oorsprong is dit een kindje van Rubro) Bouwjaar 2011 is dus maximaal gevuld, en ik zeg nu al die komt er boven uit.
                        Eind dit jaar mag je me er op aanspreken, die uitdaging ga ik graag aan.

                        Gr Wim
                        Rubro vuurwerk Nederland

                        Comment


                          #13
                          ben erg benieuwd wim
                          no Pyro no Party....

                          Comment


                            #14


                            @Wim: Uitdaging geaccepteerd, heb nog een pakje van de oude liggen, dus kunnen we ze mooi gaan vergelijken.

                            (eigenlijk gewoon een rede om vuurwerk af te steken, maar dat maakt niet uit)

                            6 Fabrieken, ze zijn er maar druk mee geweest
                            Komt er misschien nog een reisverslag met foto's ect? (A)

                            Timo.
                            Laatst aangepast door I-TIMOOW-I; 8 April 2011, 23:02.
                            [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door I-TIMOOW-I Bekijk bericht
                              @Wim: Uitdaging geaccepteerd, heb nog een pakje van de oude liggen, dus kunnen we ze mooi gaan vergelijken.

                              (eigenlijk gewoon een rede om vuurwerk af te steken, maar dat maakt niet uit)

                              6 Fabrieken, ze zijn er maar druk mee geweest
                              Komt er misschien nog een reisverslag met foto's ect? (A)

                              Timo.
                              Timo,
                              ik zou het zeker gaan vergelijken.
                              Volgens mij moet je nog ergens een afspraak maken om eens langs te komen!!
                              gr wim
                              Rubro Vuurwerk Nederland

                              Comment

                              Working...
                              X