Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 4 van 35 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 521
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Zo dan, toppers als ik het zo zie. Dit jaar toch maar even een stukje gaan rijden voor dit assortiment . Wat effecten en wat een bursts zeg . Is er toevallig een Rubro dealer in de buurt van Rotterdam bekend?
    Laatst gewijzigd door dabombe; 28 oktober 2010 om 12:07

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Dit zijn inderdaad mooie potten. Vooral die dikke staart vind ik toch wel heel erg om te smullen. Dikke tails in een project stoppen kan nooit kwaad. De rest zijn ook heel goed. Voor de prijs kun je het niet laten, dat is zeker!

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Berichten
    13
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Kan iemand in de openingspost zetten welke cake welk effect heeft?

    Volgens mij is het zoiets (weet niet zeker hoor):

    Space Intruder = Grote Tails
    Giant Festival = Goud en Blauw
    Color Tail = Blink en Peonies
    Power Zone = Crackling Chrysantheum
    Multi Color Coco = Crackling Coconut
    Mega Finale = Goud en Groen

  4. #49
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Een van de beste 19sh pakket wat op de markt is, prijs kwaliteit verhouden is uitstekend, bij mij komt hij in de straat!
    Laatst gewijzigd door Ruben; 9 november 2010 om 19:10

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 augustus 2009
    Locatie
    Eck en Wiel
    Berichten
    110
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 2 posts
    Lees nu net dat dit pakket bijna (overval) is uitverkocht. Naar mijn idee is dat best wel een slecht punt van de importeur. Ruim 6 weken voor de dag dag der dagen, dat een artikel al is uitverkocht.

  6. #51
    VWC-Lid Vaessen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2009
    Berichten
    202
    Thanks
    7
    7 waarderingen in 6 posts
    Het is inderdaad triest dat dit nu al niet meer verkrijgbaar is bij de meeste winkels. Veel van ons freaks bestellen pas begin december. Aangezien het assortiment nu al zo goed als niet meer verkrijgbaar is vind ik dit toch echt zeer slecht.
    Freak 4 Life

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Noujaa, ik wilde begin december bestellen, is het op... ja lekker geregeld :S:S this niet eens half november man!

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 augustus 2009
    Berichten
    136
    Thanks
    104
    197 waarderingen in 24 posts
    hhmm slechte zaak gezien het gewoon te verwachten was dat dit pakket goed ging lopen.Ik bestel morgen wel bij pyrovoordeel en dan zien we wel of het pakket erbij zit.

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 januari 2009
    Berichten
    405
    Thanks
    97
    229 waarderingen in 90 posts
    Weet iemand in de buurt van steenbergen of breda een dealer die het verkoopt,dan bestel ik gewoon bij steenbergen en het buurt assorti bij een andere winkel.
    [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 augustus 2009
    Locatie
    Eck en Wiel
    Berichten
    110
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 2 posts
    Ik laat hem nog een tijdje in me winkelmandje staan zodat ik er zeker van ben dat ik er 2 heb bemachtigd. Bank schiet namelijk niet op met het overboeken van het geld + dat ik even moet kijken welke datum het beste uitkomt

  11. #56
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Yes I got him (twice)



    Groeten...:)

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Ik had deze ook besteld bij Steenbergen, ruim voordat die op uitverkocht stond. En raad eens wat, niet geleverd gekregen, terwijl ik nog gemaild had en me werd toegezegd dat ik deze gegarandeerd geleverd zou krijgen .

    Kwamen ze met China by Night als vervanger... Die had ik al 1 keer en dat vind ik genoeg ook, dus maar mijn geld teruggevraagd en gekregen.
    Nog meer mensen die deze bij Steenbergen besteld hadden en niet geleverd hebben gekregen?

  13. #58
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Ik had deze ook besteld bij Steenbergen, ruim voordat die op uitverkocht stond. En raad eens wat, niet geleverd gekregen, terwijl ik nog gemaild had en me werd toegezegd dat ik deze gegarandeerd geleverd zou krijgen .

    Kwamen ze met China by Night als vervanger... Die had ik al 1 keer en dat vind ik genoeg ook, dus maar mijn geld teruggevraagd en gekregen.
    Nog meer mensen die deze bij Steenbergen besteld hadden en niet geleverd hebben gekregen?
    Ook ik had hem achter laten houden. Er stond 1 karton verstopt achter de China By Nights, gelukkig was die voor mij.

  14. #59
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Ook dit jaar waren wij ( schoonvader, zwager en ik) de trotse bezitters van het buurtassortiment. Onze dealer heeft dit pakket niet in zijn assortiment, maar speciaal voor ons besteld bij Rubro. Dit is echt een toppertje onder de assortimenten. De knallen waren dit jaar echt verschrikkelijk hard. menig omstanders vroeg aan ons of we dit vuurwerk uit Belgie hadden gehaald. De effecten zijn misschien niet allemaal even origineel, maar de knal maakt dit voor 200% goed! Door de redelijke lage lancering van de effecten is dit een supertopper!!! Ik adviseer RUBRO dit asortiment niet te wijzigen en 10 keer zoveel in te kopen. Dit assortiment verdient het gewoon om een landelijke spreiding qua verkoop te hebben!!!!!!!!!!

  15. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    101
    Thanks
    100
    72 waarderingen in 29 posts
    Whoooo wat een geweldige cakes waren dit zeg voor dat geld zeker niet verkeerd geweest .Dit moeten ze weer in de collectie opnemen komende jaarwisseling .Dan koop ik er zeker 2 dozen van TOP BOX

Pagina 4 van 35 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •