Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Na jaren ook deze weer in de straat. Wederom mooi spul zeg, harde klappen, grote spreiding. Had mijn doosje doorgelont.

    Comment


      Nou dit was de meevaller van dit jaar. Deze gekocht voor 10 euro per batterij. Koop deze al jaren en moet zeggen dat ik deze voor de vooravond had aangeschaft. Gelijk rond 6 uur hier mee begonnen. Maar dat was onverwachts genieten zeg! Super goeie burstknal. Effecten allemaal groot en gevarieerd. De finale is natuurlijk lekker goed gevult. Prijs/ kwaliteit dik in orde. Na bijna 10 jaar gehad te hebben ben ik hier wel op uitgekeken, maar zal hem altijd aan blijven raden.

      Comment


        Na jaren van afwezigheid had ik dit jaar weer een buurtassortiment en hij viel me positief op. Harde klappen en goede spreiding en mooie 3 schots final in iedere cake. Geen reservelonten helaas maar dat mag de pret niet drukken. De labels zaten wel verkeerd geplakt want de powerzone was niet de crackling cake meer.

        Comment


          Dit assortiment is inmiddels een blijvertje in mijn collectie. Het is goed duidelijk dat dit assortiment 30mm is, grote effecten en harde klappen. Gepland was om er 24 tegelijk af te schieten in het finaleproject, echter weigerde er 14 cakes vanwege (denk ik) te natte lonten. Echter per 10 was dit ook een gaaf project, de overige cakes los gefakkeld en kwamen ook prima over. Super assortiment!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Tussendoor worden er ook 4x Pounding Napalm geschoten. Ook nog een losse film van de tail cake, de Space Intruder.



            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Dit assortiment na jaren ook weer eens meegepakt. Leuk, maar naar mijn smaak toch wat gedateerd. Kan de vinger er niet op leggen, maar ik was niet zo onder de indruk. Van mij mogen de bombettes ook wel wat hoger tot ontploffing komen.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                Dit assortiment na jaren ook weer eens meegepakt. Leuk, maar naar mijn smaak toch wat gedateerd. Kan de vinger er niet op leggen, maar ik was niet zo onder de indruk. Van mij mogen de bombettes ook wel wat hoger tot ontploffing komen.
                Klopt, het is een super leuk en gevarieerd assortiment die het al jaren goed doet. Maar het kan gewoon niet meestromen met bijvoorbeeld het Fairy Tail Assortiment en de Brasilian Box.

                De tail cake is ook leuk, vooral toen ie net nieuw was. Maar ik heb toch liever een assortiment met 6 dikke cakes met boeketten. Al staat de tail cake toch wel symbool voor het Buurt Assortiment natuurlijk.

                Comment


                  Color tails uit het buurtass

                  Comment


                    Hier een filmpje van alle 6 cakes na elkaar.
                    Niet de beste kwaliteit, gefilmd met de telefoon vanuit de hand. Te zien vanaf 1:40 tot 4:00.

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Dit jaar ook weer eens genomen, blijft kwalitatief een super assortiment.

                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        Hier 20 cakes van het assortiment zonder de tail cakes. Andere 5 cakes maal 4 in een V-shape
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          Nog 2 cakes waarom ook niet

                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            Op alle bovenstaande films blijft het nog altijd mijn aandacht trekken. Komend jaar zit hij dan ook zeker weer bij de collectie!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Nog een filmpje van mijn kant, van 1 van de cakes.

                              Comment


                                Ook hier weer 2 kartonnetjes in the pocket! Horen er gewoon bij!

                                Comment

                                Working...
                                X