Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 111
  1. #31
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    *Offtopic*

    Pyromaniac het is nergens voor nodig om overal te gaan melden hoeveel je wel niet koopt! Erger me er kapot aan dat je continu overal neerzet hoeveel je ergens van gaat gebruiken. Wat bij mij als zowel anderen overkomt als opschepperij want gezien de reacties heb jij dit jaar meer dan 800 cakes thuis staan .

    *Offtopic*
    Als jij het een probleem vind,Dan lees je er toch lekker overheen vriend.
    Ik ben nou eenmaal een extremist wat betreft vuurwerk.
    En je opmerking over opschepperij kan ik al helemaal niet begrijpen want de meeste weten wel dat ik gewoon veel consumentencakes wegschiet,Al is 800 wel erg overdreven
    Maar om de goede vreede te bewaren zal ik me inhouden met wat ik aanschaf en zal als de tijd daar is de filmpjes laten zien,Stelt dit je tevree
    Extreme Pyromaniac for life.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Dit is echt een topper onder de fluitbakken,Erg kort maar zeer krachtig.

    Ik ga deze dan ook 16 in me finale proppen
    Zou er als ik jou was geen 16 maar 32 in de finale stoppen. Ik heb de nieuwe badge van dit blokje gezien, daar word je op z'n zachtst gezegd niet vrolijk van. Nu moet ik wel zeggen dat er volgens caferata nog aan gesleuteld gaat worden.

  3. #33
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    @Shinji, "niet vrolijk" als in "veel te snel"?
    Misschien moeten ze dan aan de prijs sleutelen ipv aan het blokje zelf. Is een kleinere ingreep en dan lonten wij ze zelf wel door voor een dubbele effectduur
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
    @Shinji, "niet vrolijk" als in "veel te snel"?
    Misschien moeten ze dan aan de prijs sleutelen ipv aan het blokje zelf. Is een kleinere ingreep en dan lonten wij ze zelf wel door voor een dubbele effectduur
    Was dat maar waar, veel te snel. Nee, wat ik gezien heb was een blokje met minder schoten (wel goedkoper), die 1 voor 1 een fluitertje wegschiet. Leek helemaal nergens op.

  5. #35
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Was dat maar waar, veel te snel. Nee, wat ik gezien heb was een blokje met minder schoten (wel goedkoper), die 1 voor 1 een fluitertje wegschiet. Leek helemaal nergens op.
    De oude vond ik persoonlijk ook beter, ik heb de nieuwe versie (groter kaliber, minder schoten) laatst live gezien en moet zeggen dat ik hem niet slecht vond, hij had van mij een stuk sneller mogen schieten. Maar als ik het goed heb begrepen blijft de oude versie nog wel te koop. (Correct me if i'm wrong)

  6. #36
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk bericht
    De oude vond ik persoonlijk ook beter, ik heb de nieuwe versie (groter kaliber, minder schoten) laatst live gezien en moet zeggen dat ik hem niet slecht vond, hij had van mij een stuk sneller mogen schieten. Maar als ik het goed heb begrepen blijft de oude versie nog wel te koop. (Correct me if i'm wrong)
    Dat meende ik dus ook.
    Ik had begrepen dat er een andere versie bij kwam met een wat groter calliber tubbe en dat ook de oude versie gewoon blijft.
    Extreme Pyromaniac for life.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Kijk, dat zijn mooie berichten en dan is het toch wel netjes van Caferata dat ze er een nieuwe bijmaken voor Richardus en vrienden. (goedkoper en langduriger)

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Dus dan zou de versie die nu op de site van Cafferata staat de goedkopere (32,50 i.p.v. 40,00) en langzamere versie zijn? Met minder schoten... En daarnaast blijft de oude snelle versie van 40,00 dus ook bestaan (deze zou dan meer schoten hebben dan de nieuwe?).

    Tja, als ik er al een neem, wil ik toch wel de oude versie tegen de prijs van de nieuwe

  9. #39
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Kijk, dat zijn mooie berichten en dan is het toch wel netjes van Caferata dat ze er een nieuwe bijmaken voor Richardus en vrienden. (goedkoper en langduriger)
    Wat Lief! Je noemt me!

    Misschien dat ik hem nu wel ga kopen, om jou te plezieren

    ontopic: bleek uit verslag van Cafferata-bezoek op FPM dat deze inderdaad wat langzamer zou gaan, met groter kaliber en lagere prijs.

  10. #40
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik heb dit jaar de nieuwe versie besteld. Ik hoop dat de fluit lekker lang doorgaat en na de verandering niet is teruggeschroeft. Samen met de Falcon van Schuurmans Vuurwerk word het wel lekker aandacht trekken in de straat.

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 september 2006
    Berichten
    36
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 4 posts
    Ik vindt het jammer dat deze is vernieuwd, vorig jaar 2 van gehad wat een geweld als ze tegelijk gaan icm de W crackling fountain dan is het geweldig.
    Ik hoop heel erg dat mijn dealer hem nog kan krijgen.
    De nieuwe versie is gewoon veel te sloom.

  12. #42
    VWC-Lid Anthony bomb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Berichten
    403
    Thanks
    99
    28 waarderingen in 10 posts
    Jammer dat hij is aangepast. Op deze manier is de naam totaal niet meer relevant voor deze pot.
    Ik vind het juist zo mooi dat de showtime lijn bekend staat om zijn pittige tempo die elke cake in zich heeft...
    [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Deze vanavond live gezien.

    Aangezien ie van showtime was, was ik in de veronderstelling dat er een snel tempo in zat, wat de naam '' fast..'' ook wel doet vermoeden, maar dit was dus absoluut niet het geval.
    Het is een goede cake, met een prachtige fluit, maar de cake heeft geen haast en is dus goed langdurig.
    Leuke fluitcake.

  14. #44
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Tempo is er compleet uit, wat jammer!
    Hoe dan ook een top fluitbak, maar het tempo maakte de cake toch beter dan dat ie gister op de demo liet zien.

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2010
    Berichten
    14
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    deze pot is super het mooiste is 2 stuks naast elkaar dan heb je echt een super effect

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •