Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 67 van 67

Discussie: Vuurwerkbieb.nl

VWC-Lid
    Thanks
    734
    Thanked 1.843 Times in 628 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Wat ik mij afvraag: Zijn alle verkoopvuurwerkpunten aangesloten op de website? Want als het echt voor de normale consument is dan vraag ik mij af of het echt zo goed werkt, aangezien zij vaak gewoon naar de meest dichtbijzijnde dealer gaan.
    Er worden diverse middelen ingezet om zoveel mogelijk verkooppunten bij ons aangesloten te krijgen. Dit vergt tijd, contact, vertrouwen en geloof van zowel ons als winkeliers. Samen met de importeurs gaan wij daar aanwerken.

VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Thanks
    688
    Dan lijkt het mij een goed initiatief! Ik weet alleen niet of alle dealers geinteresseerd zijn. Kijk bijvoorbeeld naar Hardix die net 2 jaar geleden vuurwerkportaal.nl geopend hebben. Eigenlijk kunnen ze die site dan weer weg doen.

De site ziet er trouwens wel heel strak uit en ik ga er zeker gebruik van maken

3. The Following User Says Thank You to Willymeuf For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    734
    Sneakpreview uit onze nieuwe site! Gemakkelijk Knalcakes uitfilteren!
    Naam: preview.jpg
Bekeken: 173
Grootte: 227,2 KB

5. The Following 8 Users Say Thank You to Dmenrapstar For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    734
    Vandaag is het zover! De nieuwe versie van Vuurwerkbieb is gelanceerd. Met de nieuwe versie hebben wij het gebruikersinterface volledig vernieuwd en ons filtersysteem nog dynamischer gemaakt. Hiermee wordt het zoeken en vinden van producten en winkels nog eenvoudiger.

Maak je eigen verlanglijst!
    Nieuw op Vuurwerkbieb is het maken van je eigen verlanglijst. Je kunt producten toevoegen, de aantallen aanpassen, de kortingspercentages per artikel opgeven en deze vervolgens met een unieke code opslaan en later weer ophalen. Je kunt je verlanglijst ook downloaden en opslaan als een PDF!

Winkelaanbod & ontbrekende informatie
    Op dit moment zijn wij bezig de nieuwe artikelen en ontbrekende informatie van bestaande artikelen te optimaliseren zodat wij nog veel meer informatie over het product kunnen laten zien. Aangezien wij ons veelal gaan richten op de doorsnee consument, hebben we de daar de komende weken nog voldoende tijd voor.

Ook het winkelaanbod zullen wij gaan uitbreiden en er lopen al gesprekken met nieuwe winkeliers die zich bij ons willen aansluiten. Ook het aanbod zal dus later in het jaar vergroot worden!

7. The Following 7 Users Say Thank You to Dmenrapstar For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    734
    Ondertussen is onze nieuwe versie 2 maanden online en kunnen we terug kijken op een goede start. Honderden bezoekers per dag maken gebruik van onze vuurwerkzoekmachine. Het aantal deelnemende winkels is afgelopen weken flink gestegen en ook in deze periode komen er nog nieuwe bij. Binnenkort maken wij ook importeurs plaatje compleet door China Red toe te voegen aan het systeem.

Komende periode zullen wij de winkels gaan vullen met het assortiment en kan Nederland zich op maken voor de leukste periode in het jaar... Vuurwerk uitzoeken en bestellen!

neem ook een kijkje op de beste vuurwerkzoekmachine van Nederland. Vuurwerkbieb.nl en maak gelijk ook een http://www.vuurwerkbieb.nl/verlanglijst

Vuurwerkbieb richt zich vooral op de consument. Ook de doorsnee Nederlander verdiend gratis vuurwerk zo ook jou vrienden! Daarom hebben wij de actie: Tag een vriend die dit vuurwerk verdiend op onze facebook pagina: Tag een vriend!

9. The Following 3 Users Say Thank You to Dmenrapstar For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    734
    TAG EEN VRIEND DIE DIT VUURWERK VERDIEND! Namens www.vuurwerkhuizen.nl mogen wij 2x de fan-tastic weggeven!

Wat moet je doen:
    - Tag 2 vrienden die volgens jou deze cake verdienen!
    - Deel dit bericht op facebook!
    - Laat je getagde vrienden onze pagina leuk vinden!

De winnaars worden bekend gemaakt op 15 november!

https://www.facebook.com/Vuurwerkbie...e=1&permPage=1

11. The Following User Says Thank You to Dmenrapstar For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    630
    Ik zie dat importeurs welke hier wel altijd op stonden nu weg zijn, bijvoorbeeld Fireworks for All. Is hier een speciale reden voor?

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten