Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Wetgeving Mexico

  1. #1
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts

    Wetgeving Mexico

    Over twee weken vlieg ik voor een aantal dagen naar Mexico en ik ben benieuwd hoe het daar met de wetgeving zit, of je er het hele jaar kan stoken en vuurwerk kan kopen. Ben erg benieuwd aangezien ik nog weinig qua vuurwerk over dit land heb gehoord, via Google krijg ik ook vrij weinig gevonden.

    Bij voorbaat dank!


  2. #2
    VWC-Lid Silver Palm's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2007
    Locatie
    Zuiden des Lands
    Berichten
    192
    Thanks
    2
    2 waarderingen in 2 posts
    Vraag het aan de locals. Vaak vindt je in dit soort landen, kleinschalige verkoop op markten.

  3. #3
    VWC-Lid pyromaan1990's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Locatie
    Het zuidelijke Noorden, daar het Oost-Westen van.
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    De Polumna (Bermuda) is daar een traditionele knaller, misschien kom je hem wel tegen. Ook zie je vaak dat Amerikanen naar Mexico gaan voor knallers (denk aan van NL naar BE) En neem de Mexicaanse griep niet mee he?!
    mvg Pyro
    [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

  4. #4
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts
    Ben alweer een aantal weken terug vanuit Mexico en ben helaas geen vuurwerk tegen gekomen. Heb het op diverse plekken gevraagd en ze begrepen me in eerste instantie niet. Nou blijkt dus dat ze daar vuurwerk Artifical Game's noemen. Toen ze me dus uiteindelijk begrepen vertelde ze me dat het absoluut verboden was om in Mexico vuurwerk af te steken maar dat ik misschien nog kans had om het tegen te komen.

    's avonds besloten om naar Playa del carmen, daar heb ik vervolgens een hele hoop winkels afgezocht maar ik heb helaas niks kunnen vinden. Misschien dat je het maar een bepaalde tijd kunt kopen zoals hier in Nederland maar legaal stoken kan er helaas niet.

  5. #5
    VWC-Lid binkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2009
    Berichten
    82
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk bericht
    Ben alweer een aantal weken terug vanuit Mexico en ben helaas geen vuurwerk tegen gekomen. Heb het op diverse plekken gevraagd en ze begrepen me in eerste instantie niet. Nou blijkt dus dat ze daar vuurwerk Artifical Game's noemen. Toen ze me dus uiteindelijk begrepen vertelde ze me dat het absoluut verboden was om in Mexico vuurwerk af te steken maar dat ik misschien nog kans had om het tegen te komen.

    's avonds besloten om naar Playa del carmen, daar heb ik vervolgens een hele hoop winkels afgezocht maar ik heb helaas niks kunnen vinden. Misschien dat je het maar een bepaalde tijd kunt kopen zoals hier in Nederland maar legaal stoken kan er helaas niet.
    dan lijkt het me sterk dat je het daar wel kunt kopen

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Berichten
    146
    Thanks
    53
    163 waarderingen in 43 posts
    Vandaag in Guatemala geweest. Vuurwerk winkel gespot en vuurwerk gekocht. Gewoon bij het hotel afgestoken. Doen ze hier allemaal i.v.m. katholieke feestdagen. Vanaf een uur of 16.00 uur hoor je regelmatig vuurwerk. Illegaal vuurwerk bestaat niet, je kan gewoon matten, cakes en knallers enz. kopen. Wel oppassen met schietlont...ik heb een fluitpotje en een mat gekocht voor ongeveer 6 euro.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •