Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 273
  1. #61
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    Ik ga dit jaar niet meer zoveel als vorige jaar afsteken, aangezien het budget beperkt is. Ik koop denk ik ongeveer 30-40 kg vuurwerk (in kilo`s omdat er eventuele prijsveranderingen komen en ik daar mijn lijstje niet voor wil aanpassen, uitzonderingen daargelaten). Daarvan is 95% siervuurwerk, voor het showtje om 0:00. De bovengrens is 400 euro.

  2. #62
    VWC-Lid PyroFreakDJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Berichten
    99
    Thanks
    46
    35 waarderingen in 17 posts
    Tja eerst 450 euro. Tot ik ineens te horen kreeg dat ik nog maar 150 mocht ;( En als je je hele lijstje al heb gemaakt doet het pijn om er weer dngen af te schrappen :(

  3. #63
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Onderhand beginnen de plannen alweer uit te dijen en het budget op te lopen... moet nog maar 'ns een paar uur extra werk zoeken.
    Als ik nu schat? Moet dat? Denk dat ik op minstens 500 uitkom ofzo...en dat heb ik nu dus niet moet begin dec. ook nog 100 overhebben voor 'n festivalkaartje...dus dat wordt bijbeunen!

  4. #64
    VWC-Lid Mr.Y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Berichten
    344
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    €250 max als het aan mij ligt.

  5. #65
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    1,000.000 euro
    mits ik de 27,5 miljoen vn de staatsloterij win
    anders ben ik met veel minder al blij

  6. #66
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    zit zo tussen de 300 en 350

  7. #67
    VWC-Lid PalmPistil's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Berichten
    99
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik ben bang dat het 300 á 400 gaat worden. Dat vind ik al duur zat, laat staan dus de bedragen van 500+ euro enzo die ik hier lees, maargoed, het is een hobby en je hebt er veel langer plezier van dan die 16 uurtjes dat je het mag afsteken, al die uren dat je over de folders en filmpjes heen zit te kwijlen en op fora zit te neuzen tellen ook mee, en dat mag best wat kosten.

    Worden geen 500-grammers bij mij, maar wat kleinere potten, pijlenpakketten, en wat fun-spul, zoals singleshots, cruise rockets, sun warrior rockets en extreme bang rockets.
    Laatst gewijzigd door PalmPistil; 13 september 2009 om 15:57

  8. #68
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    eerst lag mijn budget rond de 1200
    maar nu ik de prijzen van alle producten een beetje zie
    zak ik naar de 900 schat ik zo.
    wat helemaal niet erg is

  9. #69
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Onderhand beginnen de plannen alweer uit te dijen en het budget op te lopen... moet nog maar 'ns een paar uur extra werk zoeken.
    Als ik nu schat? Moet dat? Denk dat ik op minstens 500 uitkom ofzo...en dat heb ik nu dus niet moet begin dec. ook nog 100 overhebben voor 'n festivalkaartje...dus dat wordt bijbeunen!
    Klopt nog steeds, loop goed op schema met planning. Inderdaad zorgen bepaalde lage prijzen dat het niet de spuigaten uitloopt. Nu lijkt het op 200+135+200= €500tot550 te gaan worden. Verrot veel geld, maar daar moet je niet aan denken. Heb ik geleerd van Moontan

  10. #70
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Waarom is 500 euro verrot veel geld? aan een computer geef je toch ook makkelijk 800 euro uit maarja, daar kan je langer op teren zegt iedereen dan... Terwijl je voor die paar 100 euro de leukste dag van het jaar hebt?!

  11. #71
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Zeikerd.

    Het is meer dan de helft van m'n maandloon. Mijn computer kostte incl. breedbeeldscherm €550 en daar doe ik jaaaaaren mee ipv dat het in een uurtje wegknalt.

    Ik heb meer leuke dagen in het jaar voor minder geld. Dit is verreweg de duurste, en een van de allerleukste (zijn er dus meer, zeker). Mijn leven is daarbuiten ook leuk.

    Meningen zijn meningen. Zeker over geld. Dus als je rijk bent en €500 peanuts vindt: voel je gezegend; het merendeel van de wereld heeft nooit zoveel geld bij elkaar gezien of in handen gehad, laat staan relatief zinloos uitgegeven.

  12. #72
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
    Waarom is 500 euro verrot veel geld? aan een computer geef je toch ook makkelijk 800 euro uit maarja, daar kan je langer op teren zegt iedereen dan... Terwijl je voor die paar 100 euro de leukste dag van het jaar hebt?!
    Niet iedereen kan het zich veroorloven om mega veel uit te geven. Heb jaren lang o&ns gevierd met een budget van 80 euro. Die waren erg leuk. Het gaat niet om het geld maar om het plezier wat je ermee hebt. Ik denk dat ik dit jaar 400 euro besteed. En daar heb ik zeker veel plezier van!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  13. #73
    VWC-Lid PalmPistil's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Berichten
    99
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Niet iedereen kan het zich veroorloven om mega veel uit te geven. Heb jaren lang o&ns gevierd met een budget van 80 euro. Die waren erg leuk. Het gaat niet om het geld maar om het plezier wat je ermee hebt.
    Precies, de een heeft de dag van z'n leven met 50 euro, en een ander heeft met 500 euro nog niet eens zo veel plezier (maar uiteraard nog wel een geweldige dag).
    "Vroeger" heb ik ook de hele dag volop genoten met iets van een slof kanonslagen, een pak babypijltjes en wat grondbloemen, ik wou dat dat nog steeds lukte, zou aardig wat in de portomonnee schelen . Die tijd mis ik nog wel eens.

  14. #74
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Misschien is mijn bericht al erg duidelijk geweest. Maar tot nu toe is mijn budget:

    €50

    Ik ben van plan om hier meer van te maken, door ook me bankgeld en kleingeld bij elkaar te leggen, maar om gezeik van me ouders te ontwijken moet ik wel aardig wat opzij leggen. Dus, ik denk dat ik totaal rond de ... zit:

    € 100 - € 150

  15. #75
    VWC-Lid ruttie-partyboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2008
    Locatie
    omgeving Velsen
    Berichten
    480
    Thanks
    1
    41 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy Bekijk bericht
    Kdenk dat er niet meer dan 120 inzit ivm ouders
    GVD... 100 euro max.... balen ik had op 140 gerekend..
    Knal goed, knal verantwoord!

Pagina 5 van 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •