Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wodka Blue

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik vond deze prachtig. Er komen er 3 van op de lijst. Eerst 1 schieten, daarna 2 tegelijk. Moet een mooi spektakel worden.

    Comment


      #32
      Zojuist gezien, en wat een mooie cake zeg! Vooral het blauw valt op, dat is bijna indigo zo donker en dan nog helder ook. Verheug me er op deze in de straat te zien.

      Comment


        #33
        Vanavond voor de 2e keer live gezien, Ik vind dit echt de beste cake qua prijs in de collectie van bonfireworks. De effecten zijn ERG breed, blijven ook erglang hangen. Halen mensen !
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #34
          super cake dit
          dit moet je gewoon hebben!
          mooi blauw en goud en blijft lekker lang hangen
          net live gezien in elst en alles gefilmd
          het filmpje komt hopelijk zo snel mogelijk hier te staan.

          Comment


            #35
            Vanavond gezien en kan niks anders zeggen dan dat het een TOPPERTJE was kopu kopu kopu mensen haha. Dubbel en dwars zijn geld waard!
            Gerwin

            Comment


              #36
              Vanavond voor de 2e keer live gezien, Ik vind dit echt de beste cake qua prijs in de collectie van bonfireworks. De effecten zijn ERG breed, blijven ook erglang hangen. Halen mensen !

              Edit: Dubbelpost? xD
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                #37
                Wat een mooie cake is dat zeg. Vind dit één van de betere cakes van de oriental collectie. De linker cake is de The Wave, maar ik vind de wodka blue echt beduidend mooier:
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #38
                  Schitterende cake. Ik heb gister pas Bonfirework ontdekt. Zeer mooie effecten die lang blijven hangen, en de tijdsduur is ook nog eens lang. Ik ga hem zeker kopen.

                  Comment


                    #39
                    Beste Ferenzo,

                    Als je deze wilt gaan kopen zou ik niet te lang wachten......
                    Deze cake begint langzaam uitverkocht te raken.

                    Vr.gr.

                    Edwin
                    Laten we het vooral gezellig houden !

                    Comment


                      #40
                      Bedankt. Ik ga hem morgen of overmorgen bestellen.

                      Comment


                        #41
                        Een erg mooie cake voor een erg betaalbare prijs.
                        Had hem eerst niet op mijn lijst staan, maar heb er zojuist toch nog maar even 2 aan mijn bestelling toegevoegd. Het koste me slechts 33,25.

                        Ik zit er aan te denken om ze op de een of andere manier met de Sniper te combineren. Zal vast wel mooi worden.

                        Comment


                          #42
                          Ik heb 3 van deze besteld.

                          Zit te denken om er eerst 1 te schieten en daarna 2 tegelijk, of in één keer 3 stuks. Lang genieten is leuk, maar veel geweld ook natuurlijk.

                          Comment


                            #43
                            helaas ik had hem besteld maar hij was niet meer te krijgen dus kreeg ik me geld terug:(

                            Comment


                              #44
                              frits pen? ik had namelijk hetzelfde

                              Comment


                                #45
                                Ik heb 'm inmiddels wel in de pocket. Vind het trouwens wel een klein potje. Dacht dat ie groter zou zijn.
                                Vier veilig, vier legaal!

                                Comment

                                Working...
                                X