Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ano Vuurwerk Milheeze

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    8" pfoe dat geeft een dreun van een effect.
    Erg leuk die show+avond van Ano vuurwerk.

    Comment


      #32
      Acties Ano Vuurwerk 2010 zijn bekend!!!!

      De acties van Ano Vuurwerk voor 2010 zijn bekend:

      Algemene info:
      ---------------------------------------------------------------------------
      Nog nooit vertoond in Nederland
      Anovuurwerk gaat dit jaar bij Nooijen
      8 inch bommen de lucht in gooien.


      En wel op zaterdag 27 November om 20.00 uur aan de
      Kaweide 8a in Milheeze.


      Anovuurwerk schiet dit jaar de meest geweldigste show ooit geschoten in Nederland.Wij nodigen dan ook iedereen uit om dit geweldig spektakel te komen bekijken.

      Voor, tijdens, en na onze show is onze winkel geopend en geven wij bij een bestelling op deze avond bovenop het gratis vuurwerk ook nog eens 15% extra korting uitgezonderd aanbiedingen).

      Wij bakken voor iedereen gratis Friet, de koffie, thee, soep, en chocolademelk zijn ook gratis.
      Voor de kinderen staat er een groot springkasteel, en zelfs enkele Zwarte Pieten hebben toegezegd om ook te komen.
      Parkeergelegenheid is er ruim voldoende.

      Ons Team is er helemaal klaar voor en wij ontvangen u graag.

      Anovuurwerk das pas Vuurwerk
      Kijk ook eens op WWW.ANOVUURWERK.NL

      Let wel op, per persoon mag er max 10 kg. vuurwerk meegenomen worden. In 2011 wordt dit 25 kg. per persoon. Wilt u meer vuurwerk, neem dan meerdere personen van 16 jaar of ouder mee.

      Onze Webwinkel is vanaf Vrijdag 5 November geopend zodat u online uw bestelling kunt plaatsen. Ook kunt u hierop de effecten bekijken van ons vuurwerk. Vanaf Zaterdag 27 november is er ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Milheeze te plaatsen, zodat u eerst op uw gemak onder het genot van een kopje koffie, thee, soep of chocolademelk alle artikelen rustig kunt bekijken. Een groot deel van ons assortiment kunt u ook bekijken op t.v.
      ---------------------------------------------------------------------------



      Bestellingen tijdens/direct na de Demo-show (27-11-2010): 15% korting

      Bestellingen in de voorverkoop (dus ook tijdens demo): extra gratis vuurwerk. Normaal ben ik daar maar matig positief over maar Ano heeft dit jaar mooie potten. Alleen de potten geven je (omgerekend) een korting van gemiddeld bijna 30%:

      bestellingen vanaf......gratis pot.................................twv
      €35.00......................Potje (marijn).......................€12.50
      €70.00......................Soundmachine (Bonfire)...............€19.95
      €120.00....................Hot Chains (Royal fireworks)...........€38.95
      €175.00.....................Rock 'n roll (Royal Fireworks)........€47.50
      €250.00.....................Grof Geschut (marijn).................€66.50
      €400.00.....................Super Secreet (Marijn)................€81.50

      En bij (grotere) bestellingen zijn ze echt niet flauw om iets extra's te doen maar wát is een verrassing!!!! Ik kreeg vorig jaar ook een mooie extra pot die ik niet verwacht had!!! En ik bestelde niet voor het maximum bedrag!

      Comment


        #33
        Dart 26, hierbij de goede topic
        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

        Comment


          #34
          kunnen de mensen die vorig jaar de prijsvraag hebben gewonnen dan ook hun tegoed besteden??

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door robert_v_dijk87 Bekijk bericht
            kunnen de mensen die vorig jaar de prijsvraag hebben gewonnen dan ook hun tegoed besteden??
            Goede vraag Robert, even in de archieven duiken om welke prijswinaars het gaat en dan zal ik contact opnemen met Marian van AnoVuurwerk.
            Maar het was de afspraak, dus het zal wel goed komen

            Comment


              #36
              De prijswinnaars zijn eergisteren nogmaals doorgegeven aan Marian, zij zijn dus op de hoogte daarvan en het zal vast geen probleem zijn om het die avond in te lossen.
              Zorg wel even dat je het duidelijk meldt daar.

              Comment


                #37
                Hey Moontan en Mattenfreak,

                Zouden jullie degene die hebben gewonnen even willen publiceren of mailen?
                Ik kan me namelijk wel iets van deze prijs herinneren maar weet niet zeker meer of ik nu had gewonnen,

                Thanks!

                Comment


                  #38
                  Marjan kennende zal ze dit netjes regelen met de prijsvraag-winnaars!
                  Gaat ze het naast de demo nog druk krijgen die avond ;-))))

                  Tot de 27e!!!!

                  Comment


                    #39
                    ik had inderdaad ano vuurwerk zelf ook gemaild over de prijs en dat is helemaal geregeld. dit jaar dus ook ook in deze winkel wat te besteden! het is alleen voor mij te ver om ook nog naar die vuurwerkshow te gaan...

                    Comment


                      #40
                      Het beste is denk ik als de prijswinnaars zelf even contact met ANO opnemen.
                      Hier nog even de quote met winnaars;

                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan
                      Er zijn 11 prijswinnaars die met zijn elven de totale prijzenpot verdelen.
                      Dus geen gedoe met slagzinnen en 1e t/m 5e prijs.
                      Gewoon tien winnaars met allemaal dezelfde prijs.
                      Deze elf winnaars hebben recht op een tegoedbon die ze kunnen inwisselen tijdens de verkoopdagen 29,30 en 31 december 2010

                      De gelukkige winnaars zijn: (met alle 15 vragen goed)
                      Dr.Drek
                      fireworkfan
                      jnharmsen
                      marsl
                      mick 39
                      pyrodj
                      robert-v dijk87
                      silverspeed
                      The Ripper
                      Thomaz
                      wolffie


                      Ieder heeft recht op een tegoedbon van € 57,=


                      Ik wil de winnaars van harte feliciteren met hun prijs en ANO Vuurwerk wil ik bedanken voor deze prijsvraag en de prijzen die ANO Vuurwerk ter beschikking heeft gesteld.

                      Comment


                        #41
                        Ik heb zelf even met ANO gemaild en kreeg dit antwoord:

                        Als je gewonnen hebt vorig jaar, kun je je vuurwerk t.w.v.
                        € 57.00 op komen halen de laatste 3 dagen van het jaar.
                        Geef dan ook even je naam door die je gebruikt op vuurwerkcrew.
                        Gefeliciteerd nog met je prijs.
                        Met vriendelijke groet,
                        Marian Nooijen
                        P.S. breng wel even deze email mee.




                        Nu hopen dat het assortiment snel online komt. dan kan de bestelling weer samengesteld worden!!

                        Comment


                          #42
                          Op de website van AnoVuurwerk zijn sinds kort leuke foto,s te bewonderen:

                          Fotos winkel 2009/2010
                          Bouw Nieuwe Bunker
                          Ano in China 2010

                          Comment


                            #43
                            Zojuist heb ik de folder + prijslijst mogen plaatsen op de site

                            Gerwin

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                              Zojuist heb ik de folder + prijslijst mogen plaatsen op de site

                              http://www.anovuurwerk.nl/?action=folder
                              Brute collectie hebben zij daar zeg, zeker goed shoppen voor degenen die daar in de buurt wonen

                              Gerwin, ik mis op de site pagina 45 t/m 48, ze zijn er wel , maar ze zijn compleet blanco ?
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #45
                                Wat een prachtige lijst zeg! Ik ga hier zeker halen, kom vanuit Noord-Holland maar het ritje zal het zeker waard zjn!
                                Ik heb trouwens wel een foutje ontdekt, bij de gratis producten op de bestellijst staat 1411 bij 120 - 175 euro, moet dat niet r1411 zijn? Zou een beetje jammer zijn als je maxi grondbloemen krijgt ipv Hot Chains
                                Mijn bestelling komt in ieder geval de komende tijd langswaaien hehe
                                [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

                                Comment

                                Working...
                                X