Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 9171819
Weergegeven resultaten: 271 t/m 284 van 284
  1. #271
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Ik wilde eigenlijk niet starten met reageren tot het nieuwe jaar.

    Maar ik kan niet anders met bepaalde opmerkingen.

    EEN WINKEL IS NIET VERPLICHT FREAKPRIJZEN TE HANTEREN!!!!!!!!!!!!!

    Tegenwoordig gaat het hier hoofdzakelijk alleen nog maar over wie waar het goedkoopste aanbied i.p.v. dat het over vuurwerk gaat.
    Ik snap dat men voor minder meer vuurwerk kunt kopen als liefhebber.
    Maar moeten nu alle winkels welke er niet aan doen afgekraakt of de grond in getrapt worden?
    Zie nou eens in dat het vanuit winkels een geste is en geen plicht!
    Waarom denken jullie dat er steeds minder activiteit is vanuit winkels en importeurs?
    Een aantal is gewoon bezig de ramen in te gooien.
    Winkel a doet wel aan freak acties en winkel b niet.
    Dan koop je bij a en ben je klaar lijkt me, extra afkraken of beledigingen maken hebben totaal en dan ook totaal geen meerwaarde!
    En misschien schop ik met deze post wel wat mensen tegen het zere been, maar het is bedoeld als schop onder de kont om te zeggen ( waar ben je mee bezig)
    Ik heb geweldige tijden meegemaakt op dit forum, veel vrienden gemaakt en liefhebbers leren kennen, verdriet gedeeld, en successen en heb van me hobby mijn werk kunnen maken.
    Maar de laatste 2 tot 3 jaren is er toch best wel wat veranderd hier wat het forum niet echt ten goede komt.
    Ik snap ook dat het misschien niet slim is om zo als importeur te reageren.
    Maar ga nu eens echt bij jezelf te rade wat al die negatieve posten hier brengen?

    En ook naar de mods toe is dit Absolut niet beledigend of negatief bedoeld.
    Maar ik denk dat het ook vanuit het oogpunt van VWC niet slecht is hier eens kritisch naar te kijken!

    gr
    Marchel
    Ik wilde van de week bij vuurwerkbreda ook een zelfde reactie plaatsen omdat de negativiteit bij sommige mensen er van af droop. Heb het uiteindelijk niet geplaatst omdat het al een paar jaar aan de gang is en ik me af vraag of mijn opmerking wel aankomt omdat het ieder jaar weer hetzelfde is. Ik ben erg blij met de moeite die winkels en importeurs doen en word soms echt onpasselijk van het regelrechte aso aasgieren gedrag van sommigen .

  2. #272
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Deze winkel heeft een aardig vaste klantenbasis. Het is hetzelfde verhaal als bij de meeste winkels zonder freakprijzen en GBV dealers. Er word genoeg verdiend en de freak die ergens anders heen gaat missen ze niet.

  3. #273
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nou, ik stamp Ano helemaal niet de grond in. Heb toch ook gezegd dat ik het een fijne winkel vind maar heel jammer is wat betreft de prijzen? En ja, ik begrijp ook dat er winkels zijn die niet aan Freakprijzen doen, maar wanneer prijzen op sommige producten 100% duurder is dan bij ander winkels, zelfs bij winkels die niet aan Freak acties doen, dan zeg ik dat zonder Ano verder te bekritiseren. Service e.d. is daar nog steeds TOP!

    Verder vind ik niet dat jij, als importeur, op dit soort reacties van andere moet reageren. Jij moet in deze onpartijdig zijn. Het is reeds bekend hoe jij tegenover prijzen staat. Ook jullie leggen winkeliers beperkingen op maar verkondigt hier wel dat wij niet kritisch mogen zijn en de winkeliers vrij moeten laten. Hoe hypocriet is dat dan? Wanneer wij over te hoge prijzen iets zeggen sta jij de winkeliers te verdedigen. Wanneer de winkeliers de prijzen te laag instellen, ga je achter onze rug om via een achterdeurtje de winkeliers op hun vingers tikken en waarschijnlijk dreigen met sancties of dergelijke.

    Enfin, Ano is online. Is een super winkel met super service. Echter zijn prijzen dit keer zeer hoog te noemen. Iedereen mag zelf kijken en het voor zichzelf bepalen.
    Laatst gewijzigd door Grizmo Raizor; 10 oktober 2018 om 15:36

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  5. #274
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Je eerste alinea: Volgens heb jegratis vuurwerk bij producten tot 35% Dan hanteert men inderdaad vrij hoge prijzen,maar tot 35% gratis vuurwerk. Ik zie hier geen issue.

    Alinea 2:

    Puur insinueren volgens mij, dan moet je het bewijzen en anders nog geen eens over praten.
    Maar lekker makkelijk vanachter je toetsenbord !
    En dat is wat ik iets vaak zie gebeuren.

    Btw. Ook al ben je importeur , je blijft liefhebber. Waarom zou je je de mond moeten laten snoeren ?

  6. Deze gebruiker waardeert sprinkhaan voor het bericht:


  7. #275
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Je eerste alinea: Volgens heb jegratis vuurwerk bij producten tot 35% Dan hanteert men inderdaad vrij hoge prijzen,maar tot 35% gratis vuurwerk. Ik zie hier geen issue.

    Alinea 2:

    Puur insinueren volgens mij, dan moet je het bewijzen en anders nog geen eens over praten.
    Maar lekker makkelijk vanachter je toetsenbord !
    En dat is wat ik iets vaak zie gebeuren.

    Btw. Ook al ben je importeur , je blijft liefhebber. Waarom zou je je de mond moeten laten snoeren ?
    Kerel, het is een feit dat dit gebeurd. Ik heb het van een winkelier zelf gehoord dat men beperkingen oplegt. En praten vanachter een toetsenbord is toch wat iedereen hier doet, zelfs jij, niet dan? En mond laten snoeren? Ik denk dat het verstandiger is als importeur je niet in dit soort discussies te mengen, het valt namelijk op dat wanneer er over een prijs gediscussieerd wordt, Marchel zich opvallend vaak zich in dit soort discussies mengt. Dat doen andere importeurs namelijk niet. Ik snoer hem niet de mond, moet hij allemaal zelf weten, ik vind wel dat hij dit beter niet moet doen. Enfin, er zijn genoeg mensen die het met mij eens zijn en ook genoeg die het (vreemd genoeg) niet met mij eens zijn, dat mag iedereen voor zichzelf zelf bepalen. Ik vind het niet erg dat men mij met argumenten het tegendeel probeert te bewijzen, maar wanneer er reacties geplaatst worden dat meer lijkt op een potje slijmen, tja...daar moet je niet bij mij zijn, beter stuur je dan die importeur een privé mail.

  8. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  9. #276
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchPyrotechnicsFan Bekijk bericht
    Webshop van Ano Vuurwerk is nu al een paar dagen online, en sjezus, wat liggen de prijzen abnormaal hoog zeg.
    Je kan ze mailen of bij ze langs gaan en doorgeven wat wilt bestellen.
    En vragen of het mogelijk is om korting te krijgen.

    Een winkel bij mij in de buurt doet ook geen vuurwerk liefhebbers actie meer.
    Maar ik krijg wel een bepaalde korting en kan gelijk in de winkel gluren naar de dummy's en bijpraten onder het genot van een bakkie pleur.
    Toch ook leuk.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  10. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  11. #277
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Wat een felle discussies weer. En als polderende Nederlander ligt de waarheid natuurlijk ergens in het midden.

    1. Winkels hoeven niet mee te doen aan freak acties, we moeten ons realiseren dat freaks vaak maar een klein gedeelte van de omzet zijn. Ik vind daarentegen dat dit benoemd mag worden in het topic. Een forum is toch bedoelt om elkaar te informeren,we moeten het natuurlijk wel een beetje netjes houden.

    2. Een actieve importeur op dit forum kan ik alleen maar toejuichen en mag wat mij betreft hier natuurlijk ook een mening verkondigen. Dat hij hierbij zijn eigen uitgangspunt heeft vind ik niet meer dan logisch, ik mis hier wel een stukje achtergrond maar het lijkt erop dat hij deze discussie best wil aangaan.

    Kortom, een forum is bedoeld voor discussie en die mag best scherp zijn. Soms voelt het als een herhaling van zetten en moeten we niet vergeten soms wat verder te kijken dan onze neus lang is en elkaar standpunten proberen te begrijpen. Dat haalt het scherpe randje er vanaf.

    On topic, ik ken deze winkel niet dus heb hier geen mening over. Prijzen lijken hoog voor de freaks
    Off topic, Marchel ben wel benieuwd naar jouw visie omtrent de prijsdiscussie. Consument wil zo min mogelijk betalen terwijl een fabrikant /importeur zijn winst wil maximaliseren. Daarnaast heb je nog de waarde van je product, deze moet voor beide partijen binnen een bepaalde bandbreedte liggen om geloofwaardig te blijven.

  12. Deze gebruiker waardeert gerkie voor het bericht:


  13. #278
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2008
    Locatie
    son en breugel
    Berichten
    23
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Ik wilde eigenlijk niet starten met reageren tot het nieuwe jaar.

    Maar ik kan niet anders met bepaalde opmerkingen.

    EEN WINKEL IS NIET VERPLICHT FREAKPRIJZEN TE HANTEREN!!!!!!!!!!!!!

    Tegenwoordig gaat het hier hoofdzakelijk alleen nog maar over wie waar het goedkoopste aanbied i.p.v. dat het over vuurwerk gaat.
    Ik snap dat men voor minder meer vuurwerk kunt kopen als liefhebber.
    Maar moeten nu alle winkels welke er niet aan doen afgekraakt of de grond in getrapt worden?
    Zie nou eens in dat het vanuit winkels een geste is en geen plicht!
    Waarom denken jullie dat er steeds minder activiteit is vanuit winkels en importeurs?
    Een aantal is gewoon bezig de ramen in te gooien.
    Winkel a doet wel aan freak acties en winkel b niet.
    Dan koop je bij a en ben je klaar lijkt me, extra afkraken of beledigingen maken hebben totaal en dan ook totaal geen meerwaarde!
    En misschien schop ik met deze post wel wat mensen tegen het zere been, maar het is bedoeld als schop onder de kont om te zeggen ( waar ben je mee bezig)
    Ik heb geweldige tijden meegemaakt op dit forum, veel vrienden gemaakt en liefhebbers leren kennen, verdriet gedeeld, en successen en heb van me hobby mijn werk kunnen maken.
    Maar de laatste 2 tot 3 jaren is er toch best wel wat veranderd hier wat het forum niet echt ten goede komt.
    Ik snap ook dat het misschien niet slim is om zo als importeur te reageren.

    Maar ga nu eens echt bij jezelf te rade wat al die negatieve posten hier brengen?

    En ook naar de mods toe is dit Absolut niet beledigend of negatief bedoeld.
    Maar ik denk dat het ook vanuit het oogpunt van VWC niet slecht is hier eens kritisch naar te kijken!

    gr
    Marchel
    Er zijn juist heel veel winkeliers hier online, ieder jaar meer en qua importeurs zie ik nu juist Broekhoff wel voorbij komen, of Vuurwerkmania, of Katan. De enige die niet meer post ben jij, deze post had je ook beter weg kunnen laten.

    Wat een gek kritiek op leden hier en het forum, terwijl jij aan de wieg hebt gestaan van kortingen voor freaks namens Orthen, heb daar altijd met plezier gebruik van gemaakt en nog steeds! Het werd maar gekker, jullie eigen merk heb je in de kortingen meegenomen en nu verbaas je je over klachten als iets voor de volle pond verkocht wordt????
    Beetje vreemd hoor, vind het niet bij jullie passen, ik heb evolution nooit voor de volle pond gekocht en jullie hebben dat laten gebeuren. Eerst door freakprijzen normaal te maken en daarna met eigen vuurwerk laten stunten. Trek zelf het boetekleed maar aan hoor.

    Verder ken ik Ano niet, maar lees vooral heel goede reacties hier en zie de naam vaker voorbij komen, maar vind het wel vreemd dat jij hier nu zo gaat reageren, zeker als je niet meer wilde posten.

  14. Deze gebruiker waardeert brianx voor het bericht:


  15. #279
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Kerel, het is een feit dat dit gebeurd. Ik heb het van een winkelier zelf gehoord dat men beperkingen oplegt. En praten vanachter een toetsenbord is toch wat iedereen hier doet, zelfs jij, niet dan? En mond laten snoeren? Ik denk dat het verstandiger is als importeur je niet in dit soort discussies te mengen, het valt namelijk op dat wanneer er over een prijs gediscussieerd wordt, Marchel zich opvallend vaak zich in dit soort discussies mengt. Dat doen andere importeurs namelijk niet. Ik snoer hem niet de mond, moet hij allemaal zelf weten, ik vind wel dat hij dit beter niet moet doen. Enfin, er zijn genoeg mensen die het met mij eens zijn en ook genoeg die het (vreemd genoeg) niet met mij eens zijn, dat mag iedereen voor zichzelf zelf bepalen. Ik vind het niet erg dat men mij met argumenten het tegendeel probeert te bewijzen, maar wanneer er reacties geplaatst worden dat meer lijkt op een potje slijmen, tja...daar moet je niet bij mij zijn, beter stuur je dan die importeur een privé mail.
    .

    Slijmen? Mooie grap , dat heeft weinig zin omdat ik zelf geen zaken meer doe met orthen omdat daar iets te vaak iets mis ging naar mijn zin.
    Dus ik weet heel goed de scheiding aan te brengen vriend.


    Hij is dus de enigste importeur die ook als het nodig is het achterste van zijn tong laat zien en er openlijk over praat.
    Dus ook zelf kritiek heeft
    De rest laat zich niet horen omdat ze inderdaad bij het minste en geringste een karrevracht met stront over zich heen krijgen.
    En de reden dat hij zich vaak in de prijs discussie mengt is omdat daar aardig wat misvattingen over zijn en voor de importeurs echt pijn punten zitten die hun bestaan echt niet makkelijk maken.
    En dat jij daar je mening over hebt prima , maar weet je wat?

    Ik zeg dat alle winkeliers gewoon moeten stoppen met freak acties, het is ieder jaar voor een groot deel toch stank voor dank.
    Dat horen we vaak genoeg van de winkels zelf die vaak behoorlijk teleur gesteld zijn vanwege het gezeik over prijs stellingen en importeurs die dan alles over zich heen krijgen.
    Ik ga zelf wel naar de winkel en regel mijn eigen korting wel dan , dan hoeft niemand zich meer druk te maken hierover.

    Trouwens wat hier gebeurt is voor mij altijd een reden geweest om alleen te lezen op dit forum omdat ik een partij bagger voorbij heb zien komen van heb ik jou daar en dat gaat nu weer aardig de verkeerde kant op. (ook omdat ik mijn muil nooit kan houden , geef ik toe)

  16. #280
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik wil het niet verder laten escaleren. Het is goed zo, iedereen heeft nu wel zijn mening verkondigt. Laten we nu maar gewoon weer on-topic gaan. ;)

    Nogmaals, om misverstanden te voorkomen. Ano vuurwerk is een zeer prettig bedrijf met een top service! Je wordt er goed bediend en men luistert ook naar je wensen. Je krijgt er lekker gratis friet en drank. Wat dat betreft krijgt deze winkel van mij een dikke 10! Voor de rest laat ik het maar voor wat het is, dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.

  17. Deze 3 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  18. #281
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Mogen maximaal 15 foto's toevoegen, hierbij enkele foto's van de showroom bij Ano dit jaar.
    Naam: Ano_2023_11-2023 - 1.jpg
Bekeken: 281
Grootte: 193,1 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 2.jpg
Bekeken: 282
Grootte: 197,7 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 4.jpg
Bekeken: 280
Grootte: 200,1 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 5.jpg
Bekeken: 283
Grootte: 195,8 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 7.jpg
Bekeken: 281
Grootte: 198,9 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 11.jpg
Bekeken: 282
Grootte: 195,5 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 12.jpg
Bekeken: 276
Grootte: 166,4 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 13.jpg
Bekeken: 279
Grootte: 149,7 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 16.jpg
Bekeken: 280
Grootte: 150,6 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 19.jpg
Bekeken: 279
Grootte: 196,6 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 20.jpg
Bekeken: 279
Grootte: 126,7 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 21.jpg
Bekeken: 282
Grootte: 199,8 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 22.jpg
Bekeken: 281
Grootte: 177,8 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 24.jpg
Bekeken: 280
Grootte: 204,1 KBNaam: Ano_2023_11-2023 - 27.jpg
Bekeken: 281
Grootte: 119,0 KB

  19. Deze 9 gebruikers waarderen baassie123 voor het bericht:


  20. #282
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Leuke foto's hoor. Heerlijk dat sfeertje
    31/12 Knalle als een malle!

  21. Deze gebruiker waardeert Fausto voor het bericht:


  22. #283
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Wat een prachtige winkel blijft het ook. Ademt een en al sfeer!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  23. #284
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    55
    Thanks
    33
    69 waarderingen in 23 posts
    Vanochtend hier mijn bestelling opgehaald,. Transbomber en een Rabbit. Kreeg het mee in een china red big shopper tas. Stonden denk ik een stuk of 20 klanten in de winkel maar voelde absoluut niet druk. Veel medewerkers aanwezig om klanten te helpen. Minuutje of vijf op mijn bestelling moeten wachten schat ik.
    Omdat ik voor 9:00u af kwam halen, kreeg ik een Dancing Monkey van Magnum (moest er wel zelf om vragen).

    Maar altijd fijne winkel dit. Ruim opgezet en veel parkeerruimte op het terrein.

  24. Deze gebruiker waardeert Gerald1980 voor het bericht:


Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 9171819

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •