Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Rose

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Prima cake, maar niet heel spectaculair:

    Comment


      #32
      Filmpje van de Big Rose:

      (Het best te bekijken in HD)


      Adviesprijs 2012: €16,75

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          Kan hem krijgen voor een tientje, doen of niet ?
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #35
            Voor 10 euro een prima ding.

            Comment


              #36
              Big Rose:
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #37
                bij mij is het 2e lont er af gehaald ? is dit bij meer mensen het geval ?

                Comment


                  #38
                  Hoezo er af gehaald. Of veel oudere cakés zit geen 2de lont ;)

                  Comment


                    #39
                    hij is er af gehaald denk ik ? maar geen idee tot hoe ver hij dus weg is ik denk hem nog wel te voelen net onder het papier maar voor hetzelfde geld is hij er verder af ?
                    ik denk dat ik de dealer maar even bel om te vragen wat of dar expres gedaan is hij hun misschien omdat ze het probleem kennen met de finale eerst dus .
                    we will see

                    Comment


                      #40
                      Op basis van de laatste filmpjes had ik niet al teveel verwachtingen.Niet terecht, want dit waren 2 leuke potjes met een mooi gevulde kleurige lucht.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclastic Bekijk bericht
                        Op basis van de laatste filmpjes had ik niet al teveel verwachtingen.Niet terecht, want dit waren 2 leuke potjes met een mooi gevulde kleurige lucht.
                        Vondt hem in het echt ook veel beter overkomen dan op de filmpjes

                        Comment


                          #42
                          Was zeker een leuke pot, niet heel bijzonder. Gratis gekregen en op 19:00h afgestoken. Leuk voorafje
                          Wel leuk was dat de waves af en toe van richting veranderde.

                          Comment


                            #43
                            het waaierige effect en grote van deze batterij deden mij wel vrezen dat het niet was maar het BIG maakte hij wel waar en in de straat misstond het effect ook helemaal niet .
                            leuk om te krijgen om te kopen wat minder lijkt mij ;)

                            Comment


                              #44
                              ook deze weer gratis gekregen, en wat een topper was het weer! hele volle en heldere boeketten!

                              ik stond hier behoorlijk versteld van!

                              aanrader voor die prijs!

                              --pyro99
                              Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                              Comment


                                #45
                                Had 2 van deze prachtige cakes. Had een flinke burst en mooie grote boeketten die ondanks de flinke wind nog redelijk bleven hangen. Zeker een aanrader!

                                Comment

                                Working...
                                X