Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 54
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts

    Bezoek aan Sky Fireworks - 29-06-2009

    Bezoek aan Sky Fireworks - 29-06-2009

    Op Maandag 29 juni zijn wij met 5 crewleden afgereisd naar de nieuwe importeur Sky Fireworks in Weiteveen. Met een gezellige groep; Gerwin, Mike (Mattenfreak), Fred (Moontan), Jeroen (Jeko) en Wesley (omepje), werden we zeer vriendelijk bij Mario thuis ontvangen door Mario en zijn vrouwelijke compagnon Alice.

    Het was voor de meesten van onze groep een eind rijden naar Weiteveen, maar de nieuwsgierigheid overwon, allemaal waren we immers benieuwd wat deze nieuwe importeur zou brengen.
    Na een kleine start te maken met een aantal vragen kwam het gesprek goed op gang. Mario begon vol trots te vertellen over zijn nieuwe project en gaf ons veel nuttige informatie over de nieuwe lijnen die dit jaar op de markt komen.



    Sky Fireworks 2009
    Eerder dit jaar zijn de mensen van Sky Fireworks al naar China geweest om hun nieuwe producten te bekijken en te kiezen. In het najaar gaan ze opnieuw naar China, daar zullen ze kijken hoe de productie verloopt.
    Sky Fireworks gaat cakes in alle prijsklassen verkopen en ze streven er naar om alle producten beneden de €100 euro te houden.
    De keuringen voor het CE-keurmerk verlopen goed, maar ook hebben ze al gemerkt dat de keuring erg nauw luistert, er zijn dan ook produkten afgekeurd.
    Deze keuring brengt enorme bedragen met zich mee, daarom zal de inkoop van het kleinere spul gezamenlijk gaan gebeuren met een importeur welke wij op dit moment nog niet kunnen noemen, dit zal zeker nog bekend worden als alles rond is.
    Er wordt tevens gewerkt aan een website, deze zal later in het jaar online komen, belangrijker vinden ze op dit moment de labels en de folder. Wij hebben de labels al mogen aanschouwen en ik kan zeggen daar waren wij alle vijf zeker over te spreken!

    Verkoop punten
    Er zijn al een aantal verkoop punten bekend waaronder een in de omgeving van Almere, verder zijn ze nog bezig met diverse andere verkoop punten. Ook proberen ze volgend jaar nog een eigen verkooppunt te openen, deze zal dan in Klazienaveen komen (vlak bij Weiteveen) waar het bedrijf zich dan zal vestigen. Momenteel is de opslag van Sky Fireworks in Duitsland georganiseerd.

    Demo 2009
    Elke importeur laat ieder jaar zijn nieuwe producten zien op een speciale demo. Dit is voor Sky Fireworks een van de belangrijkere momenten aangezien ze totaal nieuw zijn. Een demo komt er zeker, waar en wanneer is nog niet bekend en is afhankelijk van de voortgang van de import. Uiteraard krijgen wij dit zo snel mogelijk te horen, de datum zullen wij dan hier plaatsen. Mario heeft tevens toegezegd dat wij t.z.t. een uitnodiging zullen krijgen voor de demo, uiteraard maken we dan beelden van de producten.


    Vuurwerk 2009
    Het eerste jaar voor Sky Fireworks, het belooft veel mooie producten!

    Dit jaar starten ze met 30 cakes. De bedoeling is dat het volgend jaar zal worden uitgebreid naar 60 cakes, 4 Ã* 5 assortimenten en een pijlenassortiment.
    De cakes zijn veelal zelf samengesteld door de mensen van Sky Fireworks, dit is allemaal gedaan bij een nieuwe fabriek in China waar nog geen enkele andere Nederlandse importeur vuurwerk koopt.

    Wij hebben de cakes alvast via de tv mogen bewonderen en wij zijn van mening dat dit er absoluut goed uit ziet. Wij hebben ware toppers voorbij zien komen en er zal voor iedereen wel wat tussen zitten dan ze zal bevallen, wij hopen dat de producten in werkelijkheid net zo zullen bevallen.

    Er komen 5 lijnen binnen Sky Fireworks:
    • Big Sky Collection
    • Sky Limited Collection (Enkel 19shots cakes, maximaal gevuld)
    • Sky Unlimited Collection (Gevarieerd van 200 tot 500 gram)
    • Supershow Collection (Enkel 500 grammers)
    • Rainbow Collection

    Misschien ook wel leuk om alvast te weten is hoe de productnummers er uit gaan zien. Deze zijn als volgt;
    SKB*** (batteries)
    SKA*** (assortiments)
    SKR*** (rockets)
    De sterretjes zullen vervangen worden door de nummers uiteraard.

    Wij willen bij deze nogmaals Mario en Alice van Sky Fireworks bedanken voor de gastvrijheid, de vele informatie en een gezellige avond. Wij kijken uit naar de demo waar we dit vuurwerk voor het eerst live zullen meemaken!
    Laatst gewijzigd door Jeko; 14 juli 2009 om 16:18

  2. #2
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    mooi om te lezen hierover. We hebben er weer 1 bij. 30 Cakes en veel ander spul is erg mooi om mee te beginnen. De namen klinken ook goed. Alleen Rainbow collection? die bestaat al! Evuco mag dan GBV worden, Rainbow blijft gewoon bestaan! niet echt handig van Sky.

    Zijn er ook nog foto's?

    Bedankt voor het bezoek!

  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Er is slechts 1 foto van een banner die bij de winkeliers zal komen te staan, ziet er strak uit. Jeroen (Jeko) zal die zeker nog toevoegen.

  4. #4
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Het was inderdaad een leuk en interesant gesprek.
    We hebben veel informatie gekregen en dat zag er goed uit.
    De beelden van de cake's hebben wij ook al gezien, en er zaten een paar toppers tussen.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Berichten
    102
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Bedankt voor het verslag Mattenfreak
    Kijk nu vooral uit naar labels, films en de demo
    Is er al iets meer bekend over de prijzen?

  6. #6
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Prijzen weten we helaas nog niets over, hebben wat richtprijzen gekregen bij het kijken van de beelden, maar we weten geen defintieve prijzen. Durf ook niet te zeggen wanneer die er wel komen, kan ook pas laat in het jaar zijn.

  7. #7
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Heb een plaatje toegevoegd waarop je de banner ziet.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 14 juli 2009 om 16:46

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Mooi verslag Mattenfreak, keurig gedaan.
    Zoals Richardus in een ander topic al zegt: de vuurwerkmarkt wordt steeds boeiender. Zeker met deze nieuwe importeur er bij.
    30 cake,s met mooie volle effecten en een harde burst.
    Nogmaals: wij hebben de filmbeelden al gezien, ik denk dat deze importeur hoge ogen gaat gooien, helemaal als de prijzen ook nog in orde zijn.

  9. #9
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Mooi verslag Mattenfreak, keurig gedaan.
    Zoals Richardus in een ander topic al zegt: de vuurwerkmarkt wordt steeds boeiender. Zeker met deze nieuwe importeur er bij.
    30 cake,s met mooie volle effecten en een harde burst.
    Nogmaals: wij hebben de filmbeelden al gezien, ik denk dat deze importeur hoge ogen gaat gooien, helemaal als de prijzen ook nog in orde zijn.
    oowww... klinkt goed! waren er ook budget cakes of kleinere cakes? aangezien de andere nieuwe importeur (Bonfireworks) alleen maar met grote cakes kwam.

  10. #10
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Intresant verslag mike.Ik ben altijd in voor wat nieuws.Ik ben net als atijd. Weer benieuwd naar de producten.kopen gaat alleen niet gebeuren.Ik ben vol van passie. Maar naar almere rijen met mijn pa. wordt mij toch iets te gek. Maar we zien wel. Of er in de toekomst. weer een frise wind komt waaien in regio achterhoek. Genaamd Sky fireworks.

  11. #11
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Even voor de duidelijkheid; Wesley, Jeroen en ik hebben dit verslag samen geschreven, vooral de eer aan de andere 2 bij dit verslag haha.

  12. #12
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    bedankt bijden voor het mooie verslag!
    eigenlijk weten wij nu heel veel maar ook weer nix!
    ben en blijf benieuwd na de producte!

  13. #13
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    nou, dat beloofd iig veel goeds voor dit jaar: een mooie nieuwe importeur met een mooi assortiment cakes die de prijs ook nog eens laag wil houden...
    Wat zal dit jaar nou nog meer brengen in vuurwerkland?
    Ik denk dat er nog veel meer nieuws zal komen
    (dat hoop ik tenminste wel )

  14. #14
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    een kort maar krachtig verslag dankje wel
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  15. #15
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Ik denk dat Sky Fireworks het erg goed zal doen hier in Nederland.
    Aan de administrators te horen zijn de best tevreden met deze importeur dus ik zit nu al vol spanning te wachten op filmpjes en foto's.
    Ik vind dit trouwens wel een erg mooi verslagje.
    Mijn dank aan jullie!
    Offline!

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •