Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sound Machine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    net gezien op een demo en vind dit toch echt een van de wat mindere potten van bon. opzich best mooi maar als je vergelijkt met andere potten van hun zijn deze boeketten erg klein. het is verder wel een mooi blokje als je van crackling houdt.

    Comment


      #17
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        #18
        hier ook nog mijn filmpje van de Sound Machine. geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst.

        2 stuks Sound Machine:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #19
          Voor mij èèn van de verrassingen van dit jaar. Leuke crackling mines en goede burstknal. Vondt hem zelf beter dan de Wodka Blue.
          _________
          Lucca

          Comment


            #20
            Adviesverkoopprijs voor 2011: € 21,95

            Comment


              #21
              Leuke cake voor een mooie prijs, maar ik vind hem te eentonig. Gefilmd tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket.

              Sound Machine van Bonfireworks tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #22
                Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #23
                  De crackling blijft heerlijk in deze pot, en daarom komt hij volgend jaar echt weer terug in de collectie
                  [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                      Comment


                        #26
                        Heerlijke carpooling / multicolour

                        Comment


                          #27
                          Dit jaar in de opruiming gekocht voor €12 uit het productiejaar 2012. Voor 15 gram per tube had ik er meer van verwacht. Maar voor die prijs prima.

                          Comment

                          Working...
                          X