Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Immaculate Rhombus

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nog een filmpje van de demo 2009

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #32
      Zo, die blinkers zijn echt mooi! Dit is duidelijk een hele goede vervanger voor de Multi Color Lines !
      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #33
        Blinkers vindt ik wel een mooi effect, alleen die crackling/chrysantheum + de huilers kunnen me niet zo boeien. Maar ja, verschil in smaak moet er nu eenmaal zijn.

        Wat me echter opvalt is dat de uitvoering op de eerste bladzijde 40 seconden duurt en die op de laatste bladzijdes 30 seconden. Welke is nu de "juiste" uitvoering?
        Mvg Frans

        Comment


          #34
          mooi potje voor die prijs alleen de laaste vindt ik wat minder dat had voor mij wel zo naar boven mogen gaan met wat gouden palms
          don't worry im fireworks crazy!!!

          Comment


            #35
            Hier is mijn film van twee stuks Immaculate Rhombus, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #36
              Tof bakje, vooral die fluiters met die mooie witte staarten zijn erg mooi.

              Comment


                #37
                Yorick, bedankt voor je filmpje, ik mis echter je commentaar, wat vond je van deze cake? Persoonlijk vind ik deze cake naast de Asian Thunder 500 gram de beste nieuwkomers van GBV dit jaar.
                Ik ben benieuwd hoe jij deze cake ervaren hebt

                Comment


                  #38
                  Je hebt gelijk Fred
                  Omdat er twee tegelijk gingen, was het lastig bepalen hoeveel één cake nou doet. De effecten en knallen overlapten heel erg bij deze cake.
                  De knallen leken hard. De salvo's zijn goed geschoten. Boeket is vrij snel weg; typisch Pro-Line in dat opzicht. Fluiters zijn echt geweldig! Crackling salvo valt tegen. Prijs is best te doen.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #39
                    Bedankt voor je mening, ik ga deze (als het goed is) vrijdag live zien, demo rotterdam . Ik ben razend benieuwd naar deze cake, op film vind ik hem in ieder geval geweldig! Jullie horen nog van me !
                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                      Bedankt voor je mening, ik ga deze (als het goed is) vrijdag live zien, demo rotterdam . Ik ben razend benieuwd naar deze cake, op film vind ik hem in ieder geval geweldig! Jullie horen nog van me !
                      Het is even oftopic, maar naar welke demo ga je???
                      conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                      Comment


                        #41
                        Ik ga er van uit dat deze geschoten word vrijdag de 11e @ Spinozaweg rotterdam, of de 12e bij zevenkamp !

                        Edit:

                        Deze cake gister live gezien in Dordrecht, was een aangename verassing. Bij mij was het zo goed als windstil en weinig sneeuw. Effecten zijn in alle opzichten beter dan die van de Multi Colour Lines (die schoten ze ervoor). En de fluiters zijn ook ''scheller'' dus ik ga deze zeker bestellen !
                        Laatst aangepast door RaideR; 18 December 2009, 12:20.
                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          #42
                          Nog een mooi fototje... wist nieteens dat dit een ruitcake is, dacht gewoon vierkant

                          Comment


                            #43
                            Haha, maffe foto, lijkt wel een waaier zo.
                            Maar inderdaad, het is een ruitcake, snap niet waarom, want naar mijn weten is dat lastiger inpakken en ruimte = geld, maar zal misschien wel een reden achter zitten.

                            Laatst nog een keer bij Harten 4 gezien en daar kwam ie niet zo vet over als op de demo van GBV, die laatste salvo's gingen los van elkaar, nog wel leuk, maar op film in de startpost zie je 3 rijen tegelijk gaan, net ff mooier.

                            Comment


                              #44

                              hij is vreemd gevormd zal ik maar zeggen
                              maar zolang de effecten er niet om liegen vind ik het best
                              Even a broken clock is right twice a day.

                              Comment


                                #45
                                Hij ziet er wel mooi uit zo
                                Vuurwerk, I Love It!!!

                                Comment

                                Working...
                                X