Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 102
  1. #61
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    - Cruise rockets
    - Hawaii
    - Spitfire
    - Imperial pijlen
    - Thundersky
    - Daybreak
    - Super 4/16
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 november 2009
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dynasty is echt een fantastisch merk. Het word de laatste tijd alleen wel erg duur. Zojuist is er een nieuw krantje binnen gekomen van vos in huizen en zie daar een leuk pakket van full loaded staan (full loaded -1-) voor 29,-. Ook zie ik een pakket van dynasty, genaamd th orange box, voor 31,-. Zojuist bekijk ik de site van Wolff en bekijk de filmpjes van beide pakketten. Tot mijn verbazing zijn het allebei de zelfde filmpjes. Is dit gewoon een foutje van de site. Of zijn het echt precies dezelfde? Iemand ervaring?

  3. #63
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Ik denk dat ze hetzelfde zijn. Een paar producten van Full Loaded zijn omgelabeld van de Dynasty Collection namelijk.
    Mijn voorkeur gaat echter uit naar wat losse potjes of de Heavy assortimentjes. Dan weet je zeker dat je meer kwaliteit hebt dan zo'n pakketje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sidnan Bekijk bericht
    Dynasty is echt een fantastisch merk. Het word de laatste tijd alleen wel erg duur. Zojuist is er een nieuw krantje binnen gekomen van vos in huizen en zie daar een leuk pakket van full loaded staan (full loaded -1-) voor 29,-. Ook zie ik een pakket van dynasty, genaamd th orange box, voor 31,-. Zojuist bekijk ik de site van Wolff en bekijk de filmpjes van beide pakketten. Tot mijn verbazing zijn het allebei de zelfde filmpjes. Is dit gewoon een foutje van de site. Of zijn het echt precies dezelfde? Iemand ervaring?

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    hi all,

    ik weet niet of je reclame mag maken voor zaken, dus dat doe ik dan maar niet.
    Ik lees het forum hier eens goed door en zie dat er mensen zijn die soms klagen over te dure prijzen. Persoonlijk vind ik Wolff(dynasty) de beste...
    en prijs kwaliteit heb je echt heel wat in huis.
    als je voor echt goede prijzen wil gaan:
    Googlen. dat moet iedereen toch kunnen? en dan maar eens goedkoop bestellen.

    greetzzz tjopper

  5. #65
    VWC-Lid Robin.S.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Vind Dynasty top!

    prijs/kwaliteit verhouding is ook erg goed.
    meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen!
    [B]GEWAARSCHUWD[/B]: [I][U]Niet voor particulier gebruik[/U][/I]

  6. #66
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Ik heb er nog geen ervaring mee gehad. Dit jaar voor het eerst. Lang heb ik gehoord over dit merk. Toen kwam het leuke nieuws dat Wolf ook hier kwam.

    Inmiddels heb ik o.a de Heavy 5 besteld en de Cruise rockets. Gezien de reacties, zijn het top producten. Ik heb dan ook veel vertrouwen in dit vuurwerk van Wolf.

    Ik kan dan ook niet wachten tot ik het mag gaan afsteken


  7. #67
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    211
    114 waarderingen in 76 posts
    Ik wil Dynasty erg complimenteren.
    Het is een van de enigste merken die ook pracht vuurwerk hebben voor mensen met een kleiner budget. Had vorig jaar Heavy 3, Ceasar en Panter. 5 cakes voor weinig geld. Ze hebben me overtuigd om veel meer vuurwerk te bestellen van dit merk. Mijn vriend werkt bij dynasty dealer en ik ging effe kijken op 31 december bij hem en zij tegen me we geven nu 50 procent korting omdat de winkel bijna ging sluiten. hij zei alles moet weg had dus voor alle producten 50 procent korting : heavy 3 9 euro , ceaser 13 euro en panter 19.50 is bij elkaar 41.50 voor alles en kreeg ook nog een battle gratis erbij !!

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Iedereen de beste wensen.

    Al jaren Wolff, alles is gewoon goed

    Creative (Full Loaded Collection)
    Super 4-16
    Battle
    Royal Guard (gratis)2010 terug hoppelijk!
    Le mans
    Florida
    Stars over paris
    Twilight(Full Loaded Collection)

    Buurt vond het geweldig!!!
    Ik trouwens ook 4-16 men heeft gelijk over de nationaal s die was eerder wel wat mooier toch een lekker pot, de andere 3 zijn ten opzichte van vroeger beter geworden!

    Jammer morgen nog knallen en dan weer wachten tot eind December of moet even naar Belgie gaan :P

  9. #69
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Jongens, wat is dat Dynasty toch goed spul!
    Panter, 4-16, Battle, Concero Rosso, Sniper, Cruise Rockets, allemaal TOP.

    Mij viel vooral ook de nieuwe Planet Explosion op; zeer langdurig en gevarieerd.
    Daarnaast was de kleine Wasp een van de verassingen van de avond. Omstanders reageerden heel enthousiast met "die moet ik onthouden voor volgend jaar..."

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2008
    Berichten
    36
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heavy 3
    Stars over Paris
    Tornado pijlen
    Battle
    Wild Cats
    De dealer bij mij is wel duur :(
    Ligt overal zeker 3/4 euro boven de richtprijs

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2007
    Berichten
    129
    Thanks
    12
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik lees nu toch wel opvallend veel teleurgestelde reacties over de toppers van Wolff dit jaar, Sniper, Panter, Stars over Paris.
    Allemaal vielen ze voor meerdere mensen flink tegen.

    Zou Wolff denken dat ze nu zó stevig op de 1e plaats in alle polls staan dat ze de kwaliteit wel wat naar beneden kunnen schroeven omdat de mensen het toch wel kopen?

  12. #72
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Ik had dit jaar ook de Panther. Ik had hem wel eens eerder op demo;s gezien, maar dit jaar haalde hij het daar niet bij. Ik zal hem niet meer nemen.

  13. #73
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Ik had dit jaar een heleboel vuurwerk van Dynasty. Alles beviel me, op de Air Hunter pijlen na, die vielen tegen. De rest was tóp. In tegenstelling tot vorig jaar geen één weigeraar of pot die niet goed af ging.
    De dopjes op de lonten van de pijlen zaten wel erg vast, vooral bij de Killing Arrow. Ik moest ze eraf bijten, en bij eentje brak helaas de stok, maar dat lag meer aan mij denk ik ^^

  14. #74
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.158
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EschR Bekijk bericht
    Ik lees nu toch wel opvallend veel teleurgestelde reacties over de toppers van Wolff dit jaar, Sniper, Panter, Stars over Paris.
    Allemaal vielen ze voor meerdere mensen flink tegen.

    Zou Wolff denken dat ze nu zó stevig op de 1e plaats in alle polls staan dat ze de kwaliteit wel wat naar beneden kunnen schroeven omdat de mensen het toch wel kopen?
    Is mij hier ook opgevallen, en samen met het feit dat Wolff dit jaar best teleurstelde qua nieuwe producten begin ik mij af te vragen of en dan wat er bij deze importeur aan de hand is...

  15. #75
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.158
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Huh? Zijn echt alle krakers om zeep gebracht? Lees wel erg veel negatieve ervaringen met o.a. de Panter, Ceasar, Sniper en Stars Over Paris vergeleken met vorige jaren... Raaaaar.

Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •