Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20
  1. #16
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Is Crown niet gewoon een veel te dure collectie die, omdat het kwaliteit uitstraalt, wel goed verkoopt bij de iets meer vermogende consument?

    Kort samengevat: prima vuurwerk, maar als je je ogen een beetje open doet, heb je veel meer voor veel minder..

  2. #17
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Ben ik het met je eens hoor. Er zit wel leuk spul tussen, maar het springt er niet echt bovenuit. En als je de prijzen dan ziet haak ik toch af.

  3. #18
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Hm. moet zeggen dat ik niet te spreken ben van de nieuwe labeldesign voor de Crown Collection. Laten we er even een voorbeeld bijpakken.



    Punt 1: Ze combineren engels met nederlands op de verpakking, de reden waarom is niet erg duidelijk.
    Punt 2: Ze tonen het product opnieuw.. op de verpakking? Als een soort babushka poppetje? Waarom?

    Echter is er ook een klein positief puntje, de kruitinhoud wordt nu netjes en duidelijk vermeld op de doos.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  4. #19
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Die labels vonden wij ook al zo vreemd. Ziet er niet uit.

    De kopers van Broekhoff zijn volgens mij merendeels de gewoonte kopers. Komen al twintig jaar bij dezelfde winkel en vinden het wel best. Betalen teveel, maar weten het niet. Geldt ook voor de dealers trouwens. Zijn vaak ook mensen die uit gewoonte bij deze importeur inkopen "omdat zo goede voorraad en levering hebben". Mijn vuurwerk is het over het algemeen niet, maar dat doet Broekhoff blijkbaar goed. Het is in ieder geval zover ik heb ondervonden wel een heel correcte organisatie.
    Vier veilig, vier legaal!

  5. #20
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Jaren kwam ik altijd even buurten bij onze plaatselijke verkoopzaak, helaas sinds 2 jaar geleden gestopt. Maar altijd kocht ik wel iets van Crown Collection als betaal je best veel maar wel kwaliteit..

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •