Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Eemnes 27-11-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Als je kijkt naar de eerdere link, die ik heb geplaatst, moet het goedkomen qua wind

    Comment


      #47
      Paraplu mee, in elk geval.

      Ik denk inderdaad dat je zelfs zónder dat het geschoten zou gaan worden, je tóch een hele leuke avond zal hebben! De meeting wordt vast lachen. Ook denk ik dat de show rondom het vuurwerk misschien wél doorgaat, wanneer het vuurwerk niet door zou mogen gaan. Ja, show! Want er komt veel meer omheen dan alleen effe wat potten aansteken.
      Dus: kom gewoon langs. Kans dat alles gewoon doorgaat is mijns inziens groter dan de kans dat het af gelast wordt.

      Instant updatende kaart:

      Blauw is goed, groenblauw is tricky, groen willen we niet.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #48
        ""maar we verzekeren u dat de show om het vuurwerk heen ook zeker de moeite waard is.""


        Ik kom,ongeacht het weer.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          ""maar we verzekeren u dat de show om het vuurwerk heen ook zeker de moeite waard is.""


          Ik kom,ongeacht het weer.
          Ik ook.
          Maar de meeting begint om 19:00 uur?
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #50
            Klopt Gerco, de meeting begint om 19.00 uur in de kantine boven

            Comment


              #51
              Ik laat het wel van het weer afhangen helaas...ik kom en voor de show en voor de gezelligheid, maar als de show niet door mocht gaan, haak ik helaas af....
              De afstand wordt voor mij anders te groot, aangezien ik ook nog de hele dag moet werken..

              Helaas, maar het is niet anders...

              Comment


                #52
                Ik twijfel nu een beetje.. Het is voor 2 uur rijden.. maar het lijkt me echt weer supergezellig!

                Denk dat het schieten hier alleen maar een toevoeging aan is.. maar dat het zonder ook top is.
                Maar wanneer er niet geschoten wordt, komen er natuurlijk ook minder mensen.. das dan wel weer jammer!

                Wie helpt mij van de twijfel af?

                Comment


                  #53
                  Sowieso voor de gezelligheid ben ik erbij, voor mij om de hoek natuurlijk, scheelt ook... Gewoon even duimen jongens, komt helemaal goed morgen!

                  Comment


                    #54
                    Ik kom gewoon hoor.
                    Ook al gaat de show helaas niet door.
                    Altijd gezellig toch, bij Witte tenten.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #55
                      Voor de liefhebbers.

                      Ik had voor Pyroboy een Dynasty pet belooft.
                      Maar ik heb nog een Dynasty pet dubbel.

                      Wie hem wilt hebben en morgen naar Eemnes komt, mag hem hebben.
                      Wie als eerste mij een pm stuurt, mag hem hebben.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        #56
                        Weerbericht is hoopgevend!

                        Vrijdagmiddag en -avond zullen de buien zich gaan beperken tot de kustgebieden. Het wordt ongeveer 10 graden. De zuidwestenwind is matig tot vrij krachtig, kracht 4 tot 5, aan de kust en op het IJsselmeer vrij kracht tot krachtig, kracht 5 tot 6.

                        PS: met zuidwesten wind krijgen we de volle lading rook in ons muil.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #57
                          Hopelijk gaat het morgen allemaal door.
                          Heb er veel zin in, hopen dat het weer mee zit.
                          Mocht de show niet door gaan, zal ik er helaas ook niet bij zijn.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            Vuurwerk de lucht in
                            26 november 2009

                            BAARN - Marijn Vuurwerk en vuurwerkverkoper Witte Tentenverhuur aan de Oud Eemnesserweg in Eemnes openen vrijdagavond het vuurwerkseizoen met een grote show in de weilanden aan de Zandheuvelweg in Baarn. De gratis te bekijken show begint om 20.00 uur.

                            De dag na de vuurwerkdemonstratie gaat de webwinkel op www.witte-tentenverhuur.nl/vuurwerk online. Dit gebeurt zaterdag 28 november om 18.00 uur.

                            De winkel aan de Oud Eemnesserweg, de parallelweg langs de rijksweg A1, gaat pas dinsdag 1 december open.

                            Bron: Baarns Weekblad

                            Comment


                              #59
                              Ben benieuwd of het morgen doorgaat!, ik ben er hopelijk ook bij
                              Laatst aangepast door VwkFreak16; 26 November 2009, 17:31.

                              Comment


                                #60
                                Ik kom ook zo wie zo,ik ben er binnen een paar minuten,en gezellig zal het ook worden als de show niet doorgaat,dus heb er zin in!!!

                                Comment

                                Working...
                                X