Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Eemnes 27-11-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk nu al de lucht in
    Redactie - 3 december 2009..

    BAARN - Over vuurwerk kan je praten, maar echte liefhebbers willen het zien. Met die gedachte in het achterhoofd organiseerden Marijn Vuurwerk en vuurwerkverkoper Witte Tentenverhuur vrijdagavond een grote vuurwerkshow in de weilanden aan de Zandheuvelweg in Baarn. Niet alleen vuurwerkliefhebbers die de aankondiging van de show hadden gezien kwamen opdagen, ook voorbijgangers zetten hun auto stil om een kijkje te nemen. 'Wij waren op weg naar Amersfoort en kwamen toevallig langsrijden toen de eerste pijlen de lucht in gingen. Prachtig, die kleuren' zegt de heer Ter Gouw uit Hilversum, die zich met zijn kinderen vergaapt aan het siervuurwerk. 'De kinderen zijn nog wel heel klein, wij houden het nog maar een jaartje bij sterretjes.' Het vuurwerk, met klinkende namen als Woeste Willem en Bokkige Bob, is te koop via http://www.witte-tentenverhuur.nl of in de winkel aan de Oud Eemnesserweg 13 in Eemnes. (Foto: Foto Miché)

    Comment


      mooie foto is dat trouwens

      Comment


        Ook ik heb weer genoten van dat waanzinnig aparte vuurwerk wat vorige week geschoten is op de demo. Zoals vele echte liefhebbers was ik vooral benieuwd in welke cake die girondola-achtige spinners te vinden zijn,behalve dan in de swaffelaar.
        Nou, deze Lucky Luke heeft ze gevonden hoor, Het Daltonpakket heeft zowel de rode als de groene en hoewel ik niet echt van plan was om bij de witte tenten m'n bestelling te doen, gaat t hem toch wel weer worden dit jaar.

        Comment


          wegens 'n groot tijdgebrek , ben ik niet eerder eraan toegekomen om de foto's geschoten op deze demo online te zetten .

          hier alsnog de plaatjes : http://www.thundershow.nl/album/thumbnails.php?album=39
          www.thundershow.nl

          Comment


            In het kader van beter laat dan nooit.
            Hier een aantal foto's van mij.























































            Sommige foto's zijn iets vervormt, omdat er water op de lens zat.
            Excusses daarvoor.
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              als ik die foto's zo zie ben ik bij de volgende ook aanwezig.

              Comment


                He wat jammer. Ik woon zelf in Eemnes. Ik was ook bij deze Show. Maar jammer dat ik dit nu heb gemist dat iedereen d'r was.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door myrte Bekijk bericht
                  als ik die foto's zo zie ben ik bij de volgende ook aanwezig.
                  Dankzij de fantastische gemeente was dit hoogst waarschijnlijk de laatste demo van Marijn Vuurwerk op deze locatie. Hopenlijk wordt er op een andere locatie een demo georganiseerd.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                    Dankzij de fantastische gemeente was dit hoogst waarschijnlijk de laatste demo van Marijn Vuurwerk op deze locatie. Hopenlijk wordt er op een andere locatie een demo georganiseerd.
                    dat belooft nog wat te worden . dat wordt dan weer zoeken waar je wezen moet .
                    en dan hebben we ook de meeting voor af nog dat zal dan ook op de schop moeten .
                    kunnen wij hun niet een handje helpen met zoeken naar aan goede oplossing ?
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment

                    Working...
                    X