Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alicante 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mascletà del 22 de juny
    Pirotècnia Turís (Turís, València)



    Comment


      #17
      Man man man, wat heb ik genoten van deze mascleta. En die finale jongens pfoe wat een geweld!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
      Mascletà del 21 de juny
      Pirotècnia Fernández (Redován, Alacant)



      http://www.rtvv.es/video/video_flumo...s_21062009.flv

      Comment


        #18
        Mascletà del 23 de juny
        Pirotècnia El portugués (Vilamarxant, València)



        Comment


          #19
          Mascletà del 24 de juny
          Pirotècnia Reyes Martí (Borriana, Castelló)


          Comment


            #20
            wat had dit een fantastische mascleta kunnen zijn, zo jammer weer

            Comment


              #21
              Inderdaad echt doodzonde! Wat een teleurstelling!
              Als de finale wel goed was door gelopen dan was hij echt helemaal tegek...

              Comment


                #22
                Jezus wat een finale gekken. IDD doodzonde dat het niet in 1 geheel gaat en dat er zown lange pauze tussen zat. Maar ik heb zelfden zown gestoorde finale gezien echt geweldig had gewoon kippen vel.

                Maar ook de show zelf zag er tiptop uit dus als het in 1* goed was gegaan dan had hij zekker een 9 gehad. Een 10 kan niet want dan zou hij perfect wezen maar kan altijd beter
                Gerwin

                Comment


                  #23
                  Die finale zelf is wel goed gestoord ja. Zonde dat het niet in 1x overliep. Maar toch schitterend om te zien hoor!

                  Comment


                    #24
                    Wat kippenvel finale zeg. Ik heb het idee dat juist doordat er iets fout ging de finale er nog meer uitspringt.
                    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                    Comment


                      #25
                      Ik vond op het internet een blogverslag van een Nederlandse dame die momenteel in Alicante verbljft.
                      Ik heb een citaat van haar verslag overgenomen, alleen maar om opnieuw aan te geven hoe die sfeer in Spanje is, hoe het vuurwerk met feesten daar beleefd wordt:


                      Afgelopen dinsdag vierde Catalunya weer feest: San Juan! Bij San Juan hoort vuurwerk, vooral rotjes, zoals wij dat bij oud en nieuw kennen. Bij de jaarwisseling is hier in Spanje helemaal geen vuurwerk dus op San Juan gaat iedereen los. ’s Middags zag je bij dertig graden onder de palmbomen een rij mensen voor de vuurwerkwinkel staan…’s Avonds trekken alle Spanjaarden in grote groepen, inclusief kleine baby’tjes en kinderen, naar het strand met koelboxen, radio’s, tentjes en kleden en blijven ze daar tot in de late uurtjes zitten. Ondertussen wordt er heel veel vuurwerk afgestoken op een hele onveilige manier, want voorlichting over de gevaren ervan kennen ze hier nog niet. Het was een heel apart feest en heel leuk om mee te maken. Er was een enorm blik aan policia opengetrokken om alle borracho’s (dronkaards) in de gaten te houden. Het dorp was de volgende dag een bende en de zee ook, je kon er niet in zwemmen omdat er allemaal vuurwerkafval en andere troep in dreef...


                      Comment


                        #26
                        Fuegos artificiales en la playa del Cocot. 27 de junio 2009

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #27
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment

                          Working...
                          X