Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Trifone 2019!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    San Trifone 2019!

    Hoppa dit jaar staat San Trifone / Aldefia op de planning

    Wie gaan er nog meer? Tips qua goedkope tickets zodra ze te verkrijgen zijn of goede hotels? We zijn benieuwd
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Vorig jaar voor het eerst geweest en dit jaar weer. Boeken moeten we nog doen

    Comment


      #3
      Afgelopen jaar mijn 1e buitenlandse trip gehad en gelijk naar een van de mooiste Europese vuurwerkfestivals geweest, Adelfia. Het is mij en de groep erg goed bevallen en we gaan komend jaar zeker weer! We hebben ook anderen uit de groep thuisblijvers geïnspireerd om mee te gaan.

      Wat betreft het boeken: vorig jaar hebben wij pas na Fallas geboekt, aangezien het winterschema van de vliegtuigmaatschappijen pas bekend word eind maart / begin april. Het hotel is uiteraard al wel vast te bekijken op Booking.com, maar er is daar in de buurt erg weinig keus. Dus het zoeken zal je beperken tot 1 pagina waarschijnlijk
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Ben wel benieuwd wat een richtprijs is voor wat je voor die dagen kwijt bent. En een auto huren is ook zeker aan te raden neem ik aan?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Ben wel benieuwd wat een richtprijs is voor wat je voor die dagen kwijt bent. En een auto huren is ook zeker aan te raden neem ik aan?
          Ik heb dit laatst dit in de topic van vorig jaar gevraagd.
          Daar in gaven ze aan rond de 350 a 500 euro, leg er aan hoe gek je het zelf maakt !
          Kruitkoorts !

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Ben wel benieuwd wat een richtprijs is voor wat je voor die dagen kwijt bent. En een auto huren is ook zeker aan te raden neem ik aan?
            Jaa auto is een pre.

            Comment


              #7
              Ik zat vorig jaar in een prima hotel(incl. ontbijt) op 6km van stooklocatie voor 80 euro per nacht(3 nachten,2 pers. kamer dus 120 pp). Vliegticket vanaf weeze voor 81 euro en auto huur(Skoda Octavia Station helemaal nieuw ) 71 euro (35.50 pp.)

              Allemaal vrij cheap en goed te doen. Leven daar die paar dagen kost ook geen drol.

              Comment


                #8
                Ik ben er wederom ook bij. Voor mij de mooiste dagen van het jaar!

                Comment


                  #9
                  Zal er dit jaar ook weer bijzijn. Afgelopen jaar was zeer goed bevallen!

                  Comment


                    #10
                    Ja ik ook weer natuuuurlijk.
                    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                    Comment


                      #11
                      Van mij mogen de tickets al wel weer online komen. Mooi vast zetten voor dit geweldige festival.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        Van mij mogen de tickets al wel weer online komen. Mooi vast zetten voor dit geweldige festival.
                        Om mij ook haha! Nu al ontzettend veel zin in!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                          Ik ben er wederom ook bij. Voor mij de mooiste dagen van het jaar!
                          Ik gaat met je mee maat

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ben wel benieuwd wat een richtprijs is voor wat je voor die dagen kwijt bent. En een auto huren is ook zeker aan te raden neem ik aan?
                            2 jaar terug zaten we met ze 4e in appartement,met auto veel bier en iedere dag uit eten en waren zo 500 de man kwijt,zaten echt mooi appartement.auto heb je wel echt nodig ja!

                            Comment


                              #15
                              Tof om te zien dat er t.o.v. vorig jaar weer een nieuw VWC-lid meegaat, goed bezig Lars! Wat heb ik genoten zeg vorig jaar..
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X