Banner Wolff Vuurwerk - Home - Vuurwerkland.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 36 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Discussie: San Trifone 2023!

    door Mattenfreak
    Reacties
    101
    Bekeken
    22.396

    Na 16 jaar weer eens mee, veel herkenning en heel...

    Na 16 jaar weer eens mee, veel herkenning en heel veel ook anders geworden. Prima vermaakt met elkaar en anderen, tof weer in die velden daar.
    Qua vuurwerk de mooie bommen gezien waarvoor ik toch...
  2. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Hi Patrick en team, Bedankt voor alweer een...

    Hi Patrick en team,
    Bedankt voor alweer een prettige ervaring bij het afhalen!
    Ruim van tevoren werd er gecommuniceerd dat de Geisterblitz er niet was en de voorgestelde vervanger was helemaal...
  3. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    De 29ste ben ik voor het eerst bij jullie in de...

    De 29ste ben ik voor het eerst bij jullie in de winkel geweest. Uiteindelijk zat ik een klein uurtje later weer met een complete bestelling in de auto. Het was even wachten, maar dat was helemaal...
  4. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Bedankt voor alle inspanningen Patrick, Ellen,...

    Bedankt voor alle inspanningen Patrick, Ellen, Bassie, Avalanche en de rest van het team.
    Toen het deurtje even open was zag ik de jongens bezig met mijn niet zo kleine bestelling. Het ontkooien en...
  5. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Patrick en het volledige team: bedankt voor...

    Patrick en het volledige team: bedankt voor jullie inzet! Op de valreep nog een bestelling kunnen plaatsen hier dankzij de enorme service van Patrick. Echt super! Mooi assortiment en goede prijzen,...
  6. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Bedankt voor de acties patrick en co.Had o.a een...

    Bedankt voor de acties patrick en co.Had o.a een berg van die kleine heavy legend potjes en dat was per 10 echt tof.
  7. Discussie: Break Out

    door PatrickM
    Reacties
    208
    Bekeken
    46.682

    https://youtu.be/OIZBqYiF3S8

    https://youtu.be/OIZBqYiF3S8
  8. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Vuurwerk Huizen iedereen weer bedankt voor de...

    Vuurwerk Huizen iedereen weer bedankt voor de goede zorgen over mijn vuurwerk. En uiteraard de beste wensen!!!
  9. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Bedankt Patrick en je team! Ontzettend genoten...

    Bedankt Patrick en je team! Ontzettend genoten van jullie service en mooie assortiment!
  10. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Patrick, Ellen, jullie hebben by far de beste...

    Patrick, Ellen, jullie hebben by far de beste service geleverd dit jaar voor mij. De gratis cake, de enorm goede communicatie, het vlotte verlopen van het afhalen. Bas, Avalanche, Ellen en Patrick,...
  11. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Gisteren ook nog even langs geweest om een...

    Gisteren ook nog even langs geweest om een bestelling op te halen en zoals altijd goed geregeld. Leuk om je nog even gesproken te hebben Patrick. Dank voor de service en de beste wensen voor 2023!
  12. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Vanochtend vroeg de bestelling opgehaald. Was...

    Vanochtend vroeg de bestelling opgehaald. Was top. Kon uiteindelijk de auto eventjes direct voor de deur
    zetten wat toch scheelt met inladen :) Om iets over 7'n is het nog niet druk :)

    ...
  13. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Complimenten ook dat ze alles netjes ontkooien!...

    Complimenten ook dat ze alles netjes ontkooien! Zovaak bij freak bestellingen meegemaakt dat ik thuis alles zelf moest doen…
  14. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Vandaag voor het eerst ook bij Huizen geweest...

    Vandaag voor het eerst ook bij Huizen geweest voor het ophalen van de bestelling. Had verwacht dat het wat langer zou duren nav de berichten van Patrick, maar het was zo geregeld! Blokken op een...
  15. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Helaas geen transbomber voor mij maar dat...

    Helaas geen transbomber voor mij maar dat probleem heb ik altijd :cry: De mannen in huizen konden er totaal niets aan doen, distri dingetje.
    Kon meerdere vervangers kiezen maar oa op aanraden van de...
  16. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Patrick, Ellen en team, geweldig hoe jullie het...

    Patrick, Ellen en team, geweldig hoe jullie het dit jaar hebben aangepakt. Dank voor het harde werken en dat jullie dit voor ons liefhebbers voor elkaar boksen. Qua beleving was dit top en ondanks...
  17. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Patrick en team, bedankt voor de mooie...

    Patrick en team, bedankt voor de mooie vuurwerkjes. Ondanks dat ik hier een bestelling had met behoorlijk veel verschillende losse cake's en een paar compounds, stond alles eigenlijk vrij snel op de...
  18. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Gisteren mijn bestelling laten afhalen, vandaag...

    Gisteren mijn bestelling laten afhalen, vandaag even zelf naar de winkel geweest om de sfeer te proeven :). Ondanks de drukte liep het goed door en petje af voor Patrick die in alle hectiek toch even...
  19. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Groot compliment voor deze winkel. Naar mijn idee...

    Groot compliment voor deze winkel. Naar mijn idee een van de beste winkels voor de liefhebber, geen vraag is te gek, de service via mail is altijd top. Bestelling netjes compleet meegenomen en nog...
  20. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Ik was binnen 20 min weg. Super geregeld. Volgend...

    Ik was binnen 20 min weg. Super geregeld. Volgend jaar bestel ik alles bij jullie en een lokale dealer. Andere winkels mogen leren van jullie geleverde service.

    Ik weet niet wie ik sprak een paar...
  21. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Ging allemaal vlot en soepel rond 07:00. Dank...

    Ging allemaal vlot en soepel rond 07:00. Dank voor de service en de koffie. Ook nog ff een extra 1.2" Ultimate Chry meegenomen voor een scherpe prijs. :)
  22. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Bedankt voor alle moeite! Vandaag alles opgehaald...

    Bedankt voor alle moeite! Vandaag alles opgehaald en alles is netjes afgehandeld. Maar 1 product was niet geleverd en dit is zeker goed opgelost! Het vuurwerk is het wachten waard en ik kom morgen...
  23. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Succes met de 2e verkoopdag allen! Ik was er...

    Succes met de 2e verkoopdag allen! Ik was er gister avond even, en inderdaad even staan wachten, geen probleem waar mij betreft! Als op 1 afgekeurd artikel meegekregen, dus dik prima.
  24. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Bedankt Patrick en team! Inderdaad nog nooit...

    Bedankt Patrick en team!

    Inderdaad nog nooit zo lang moeten wachten en ook het kadootje (met memorabel label zag ik bij een ander) ontbrak. Maakt allemaal niet uit, ook geheel geen excuses voor...
  25. Reacties
    488
    Bekeken
    100.797

    Wat een heerlijke winkel blijft dit toch, met een...

    Wat een heerlijke winkel blijft dit toch, met een top team onder leiding van Patrick en Bas. Als je zelfs na een dag bikkelen nog even de tijd neemt om hier op het forum te reageren, is dat dikke...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 880
Pagina 1 van 36 1 2 3 4