Banner Rubro Vuurwerk - Home - Rubro.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 4 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    51
    Bekeken
    6.976

    Het grappige is dat ik de meeste producten na 1...

    Het grappige is dat ik de meeste producten na 1 januari ontdek! Hetzij dat er nieuwe o&n films opduiken of dat ik domweg vroeg in het jaar besteld heb en later in het haar niet zonodig verder hoef te...
  2. Reacties
    2
    Bekeken
    409

    Sow, wat een verhaal en wat een toevalligheid! Je...

    Sow, wat een verhaal en wat een toevalligheid! Je hebt hem echt een vriendendienst bewezen! Lijkt me echt een nachtmerrie, een ongeluk of een lekke band krijgen, terwijl je auto afgeladen vol zit met...
  3. Discussie: Caïro Crackling

    door Airforce
    Reacties
    607
    Bekeken
    104.896

    Precies, en met het uitzoeken van een product zie...

    Precies, en met het uitzoeken van een product zie ik 'm liever in zijn uppie.
    Eigenlijk heeft jouw filmpje, T-rixxer, juist meerwaarde. :)
  4. Discussie: Caïro Crackling

    door MagicSjefke
    Reacties
    607
    Bekeken
    104.896

    Maakt toch niks uit. Of deze cake nu per 1, 2 of...

    Maakt toch niks uit. Of deze cake nu per 1, 2 of weet niet per hoeveel wordt geschoten ik blijf genieten van de filmpjes
  5. Discussie: Energy Boost

    door MagicSjefke
    Reacties
    16
    Bekeken
    2.486

    Bohhh ik baal met je mee. Wat een verschil met de...

    Bohhh ik baal met je mee. Wat een verschil met de oude variant, ik had gelukkig nog een 2020 batch. Wat een verschil, de hele beleving gaat op deze manier uit het blok
  6. Discussie: Blue Night Fire

    door Knettermans
    Reacties
    145
    Bekeken
    58.073

    Ik heb de BNF dit jaar geschoten en het is zeker...

    Ik heb de BNF dit jaar geschoten en het is zeker een mooie box maar niet een die er echt uitspringt. Dus absoluut geen spijt van de aankoop maar ook geen must-have voor dit jaar.
  7. Reacties
    509
    Bekeken
    91.733

    Ik heb nog nooit meegemaakt dat de boel niet in...

    Ik heb nog nooit meegemaakt dat de boel niet in de fik ging om eerlijk te zijn. Ik dacht dat dat normaal was
  8. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Wij pyros passen een beetje op mekaar. Lief van...

    Wij pyros passen een beetje op mekaar. Lief van je t rixxer :p Joontje kan t wel gebruiken
  9. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Dit stemt mij gewoon positief, en al die...

    Dit stemt mij gewoon positief, en al die blaatschapen met hun windkracht 8 moeten eens gaan lezen.
  10. Reacties
    509
    Bekeken
    91.733

    Bijzonder. Ik heb als vervanging voor de Caïro's...

    Bijzonder. Ik heb als vervanging voor de Caïro's (te laat of niet geleverd volgens dealer) twee cakes hiervan gekregen. Nummer 1 en 5.
  11. Reacties
    509
    Bekeken
    91.733

    Er is niet meer gekeurd na Kerst en de ultimate...

    Er is niet meer gekeurd na Kerst en de ultimate city trip is niet afgekeurd voor zover ik weet
  12. Reacties
    362
    Bekeken
    82.014

    Nou zeg.. tuurlijk weet ik dat er verschil kan...

    Nou zeg.. tuurlijk weet ik dat er verschil kan zitten in (batch)nummers, maar opmerkingen met alleen maar "ik heb nummer 123456" hebben we volgensmij allemaal geen ene moer aan. Daarom mijn...
  13. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Weer of geen weer, stoken zullen we! Misschien...

    Weer of geen weer, stoken zullen we! Misschien niet alles met het resultaat wat we hopen, maar we laten ons toch niet tegen houden!?
  14. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    En nu kappen hoor. Ga lekker jezelf gek maken.

    En nu kappen hoor. Ga lekker jezelf gek maken.
  15. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Lees jij überhaupt de rest van de berichten in...

    Lees jij überhaupt de rest van de berichten in dit topic wel? Ik heb de indruk van niet. Houdt toch eens op met dat paniek zaaien, nergens voor nodig. Je hebt nog niet echt een zinvolle bijdrage...
  16. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Ja dat is het ook, maar er is nog wel zoveel...

    Ja dat is het ook, maar er is nog wel zoveel spreiding in de modellen dat het ook nog steeds nat en vrij winderig kan worden. De vlag kan echt nog niet uit. Maar aan de andere kant is dit nu al een...
  17. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Zolang jij nog in de stress schiet van buienradar...

    Zolang jij nog in de stress schiet van buienradar de vriendelijke vraag om je negativiteit hier niet zo te laten schitteren. Pas als Davidh, dabombe en wat andere gerenommeerde leden zo in de stress...
  18. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Dan zal ik je helpen. De operationele run ligt...

    Dan zal ik je helpen. De operationele run ligt hoog in het ensemble en behoort tot een groep van ~25% van de leden die het warme sector weer ondersteunt. De overige 75% laat polaire lucht toe met...
  19. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Ooit wel eens van het KNMI gehoord? Is gewoon het...

    Ooit wel eens van het KNMI gehoord? Is gewoon het beste.
  20. Reacties
    393
    Bekeken
    47.818

    Royal Thunders waren drijfnat, ploften, eenmaal...

    Royal Thunders waren drijfnat, ploften, eenmaal gedroogd knalden ze prima. Duidelijkste praktijkvoorbeeld dat we ooit gehad hebben.
  21. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Windkracht 4 is nog altijd beter dan de 6/7 van...

    Windkracht 4 is nog altijd beter dan de 6/7 van vorig jaar.
  22. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.181

    Goed om te horen, ik hoop je hier weer te lezen...

    Goed om te horen, ik hoop je hier weer te lezen rond de 21e/22e van deze maand :)
  23. vierwerk of vuurwerk het zal wel. Ik ben in ieder...

    vierwerk of vuurwerk het zal wel. Ik ben in ieder geval lekker bezig met het voorwerk:p
  24. Reacties
    68
    Bekeken
    6.355

    Ik hoop het van harte. Want hier zit nog wel een...

    Ik hoop het van harte. Want hier zit nog wel een gevaar en ik ben er nog niet helemaal gerust op, zeker niet door mij jarenlange ervaring in het Haagse. Het is nog geen gelopen race dat er ook...
  25. Reacties
    68
    Bekeken
    6.355

    Dit dus. De NOS was echt tenenkrommend...

    Dit dus. De NOS was echt tenenkrommend gisteravond. Persoonlijk gun ik Wilders het om het een keer te gaan proberen. Wat dat betreft is deze uitslag de beste uitkomst. Met zoveel zetels wordt het...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 98
Pagina 1 van 4 1 2 3 4