Banner Rubro Vuurwerk - Home - Rubro.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 12 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    417
    Bekeken
    48.464

    lekker hoor die viper! dit zijn de dingen die ik...

    lekker hoor die viper! dit zijn de dingen die ik waardeer aan deze winkel. gewoon leuke producten en niet het standaard assortiment!
  2. Reacties
    1.004
    Bekeken
    150.212

    Ik ga zeker kijke is afgelopen jaar prima...

    Ik ga zeker kijke is afgelopen jaar prima bevallen!
  3. Discussie: Casa de Papel

    door vuurwerkpro
    Reacties
    14
    Bekeken
    1.744

    ik weet niet wat dit ding moet kosten normaal...

    ik weet niet wat dit ding moet kosten normaal voor ons freaks... het is wel een leuke dingetje maar als je hem voor die prijzen hier boven aan moet schaffen zou ik hem toch mooi laten staan. ik heb...
  4. Reacties
    1.004
    Bekeken
    150.212

    Gezeur over die prijzen, laat het dan lekker...

    Gezeur over die prijzen, laat het dan lekker staan… we mogen blij zijn dat iemand de moeite neemt dit aan te bieden. Men kan ook zeggen zie je in december en de volle prijs vragen en met standaard...
  5. Reacties
    1.004
    Bekeken
    150.212

    ik ben benieuwd! ik was toevallig al lid ik dacht...

    ik ben benieuwd! ik was toevallig al lid ik dacht dat ik iets gemist had maar ik was dus gewoon vroeg erbij :p
  6. Reacties
    1.004
    Bekeken
    150.212

    Ik heb dit jaar na jaren afwezigheid weer eens...

    Ik heb dit jaar na jaren afwezigheid weer eens wat van broekhoff gehad waar ik vervolgens de vraag kreeg wat ik mingodsnaam had gekocht en of ik niet nog meer van dat spul had. Ik wilde daarom voor...
  7. Reacties
    240
    Bekeken
    41.750

    Dit was een absoluut onverwachte topper. Ik had...

    Dit was een absoluut onverwachte topper. Ik had een mooi doosje met crackling verwacht. In de straat kreeg ik ondanks ik de enigste was die aan stoken was niet de aandacht. Dit bakje bracht daar voor...
  8. Reacties
    430
    Bekeken
    102.037

    :applause:

    :applause:
  9. mensen zijn hier altijd zo fanatiek. condoleance...

    mensen zijn hier altijd zo fanatiek. condoleance registers, oorlog, einde traditie etc.

    Tuurlijk de situatie is niet dat je zegt ideaal. Maar afgelopen jaar wisseling... Ik heb me prima vermaakt...
  10. Reacties
    430
    Bekeken
    102.037

    ik mag het hopen ik wil graag nog wat eurotjes...

    ik mag het hopen ik wil graag nog wat eurotjes stuk slaan maar dat doen we natuurlijk pas als we weten of er nog een update komt. Willen geen mooie deal missen :p
  11. Reacties
    430
    Bekeken
    102.037

    Effectomschrijving: Grote spinnende en zoemende...

    Effectomschrijving: Grote spinnende en zoemende insecten vliegen de lucht in!
  12. Reacties
    110
    Bekeken
    12.346

    Enquête: Wij zijn ook geen sponsor van de ondernemer......

    Wij zijn ook geen sponsor van de ondernemer... Maar men loopt jaren te huilen ik wil dit hebben en het is onder andere door de vuurwerk winkel dat je dit jaren heb kunnen doen. Men loopt jaren te...
  13. Reacties
    110
    Bekeken
    12.346

    Enquête: Ja en waar moet die man van leven dan ? hij moet...

    Ja en waar moet die man van leven dan ? hij moet zijn geld in 3 dagen verdienen om een jaar te leven. Die 3 dagen verdampen nu.

    1 jaar vuurwerk inkopen 2 jaar vuurwerk opslag beetje pech 2 jaar...
  14. Reacties
    110
    Bekeken
    12.346

    Enquête: Man man man wat een mensen zijn jullie... Lopen...

    Man man man wat een mensen zijn jullie... Lopen allemaal dat het vreselijk is en dat bedrijven failliet gaan bij als er en verbod komt de wereld is te klein... Is er een verbod en al die mensen die...
  15. Reacties
    372
    Bekeken
    43.224

    Het zwaarder straffen van overtredingen klinkt...

    Het zwaarder straffen van overtredingen klinkt natuurlijk heel logisch maar werkt het? Ik heb namelijk alles behalve het idee dat iemand die denkt ik ga een cobra naar een hulpverlener gooien die...
  16. Ik heb natuurlijk ook geen glaze bol en het is...

    Ik heb natuurlijk ook geen glaze bol en het is natuurlijk maar de vroeg in hoeverre mensen zich aan regels gaan houden...

    Naar mijn idee is het grootste probleem het drankgebruik met oudjaar......
  17. Discussie: Eccentric shots

    door vuurwerkpro
    Reacties
    718
    Bekeken
    170.822

    blijft mooi spul lekker videotje flutsjah!

    blijft mooi spul lekker videotje flutsjah!
  18. Wat mij hoog zit is dat schijnheilige gedoe de...

    Wat mij hoog zit is dat schijnheilige gedoe de hele dag overal en waar men op dit forum ook erg goed in is. Het boeit mij echt niks of jij het erg vind dat er iemand dood gaat te ja of te nee....
  19. Je hoort niemand over mensen die dood gaan in dit...

    Je hoort niemand over mensen die dood gaan in dit topic tot dat er mensen in nederland het hoekie om gaan en ineens is het vreselijk en gaat hem om de mensen die dood gaan.

    Wat is er veranderd?...
  20. Ik zou gaan hamsteren alles in de freak opkopen...

    Ik zou gaan hamsteren alles in de freak opkopen je weet maar nooit!

    owja vergeten vraag gelijk aan je dealer of die nog wc papier heeft....
  21. Reacties
    202
    Bekeken
    64.198

    voor de mensen die nog twijfelen over de aankoop...

    voor de mensen die nog twijfelen over de aankoop bij de start van de freak aktie. hij stond in de straat en de camera draaide! ik zeg aanrader!!!!

    https://youtu.be/dxYC0TTWE98
  22. er ligt ergens een grens en die heb ik voor...

    er ligt ergens een grens en die heb ik voor mezelf wel gevonden. Ik kan nu wel meer uitgeven aan vuurwerk maar de lol word er niet groter op. Ik kan de grens wel verleggen door hele shows te gaan...
  23. Discussie: Las Fallas

    door vuurwerkpro
    Reacties
    169
    Bekeken
    50.856

    ik was er niet kapot van maar goed ieder zijn...

    ik was er niet kapot van maar goed ieder zijn ding. hij stond in de straat met draaiende camera

    https://youtu.be/oytGmt_LoUo
  24. Discussie: Merkur Cosmos

    door vuurwerkpro
    Reacties
    6
    Bekeken
    4.821

    vorig jaar gehad maar beetje langzaam met...

    vorig jaar gehad maar beetje langzaam met bewerken! dus hier de video van vorig jaar!


    https://youtu.be/5S-CeGXflqk

    Overigens een leuk dingetje maar niks voor mij ik vind hem te klein. Zal...
  25. Blij dat het redelijk geslaagd lijkt. Er was een...

    Blij dat het redelijk geslaagd lijkt. Er was een demonstratie en wat media aandacht dus dat lijkt me alleen maar positief enigste wat ik wel erg jammer vind als ik de beelden zie en zie wat er aan...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 300
Pagina 1 van 12 1 2 3 4