Banner GBV-WECO - Home - Categorie1.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 9 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    191
    Bekeken
    28.863

    Hoi VWC, Ik las het nieuws al in oktober (ofzo?)...

    Hoi VWC,
    Ik las het nieuws al in oktober (ofzo?) maar de gevolgen drongen toen niet echt door, een soort van ongeloof denk ik en heb veel andere zaken aan mn hoofd. Tot ik afgelopen dagen eens ging...
  2. Geweldig, goed verhaal, leest lekker weg; alsof...

    Geweldig, goed verhaal, leest lekker weg; alsof je erbij bent. :applause:
  3. Reacties
    16
    Bekeken
    7.788

    Zo, na 10 jaar dit topic nieuw leven in blazen....

    Zo, na 10 jaar dit topic nieuw leven in blazen. :D De label site wordt op dit moment opnieuw gebouwd, bijna 20 jaar geleden begonnen met MS Frontpage, via Coppermine en Joomla nu aan de Wordpress. Er...
  4. Discussie: Muziek

    door roelwijngaarden
    Reacties
    3.840
    Bekeken
    655.380

    Nah, plaats niet vaak wat in dit soort topics...

    Nah, plaats niet vaak wat in dit soort topics maar dit is wel de moeite waard vind ik. In April 1983 kocht ik van de zakcentjes mijn eerste LP (langspeelplaat), heb 'm nu nog. Vandaag krijg ik de '40...
  5. Reacties
    2.031
    Bekeken
    374.733

    Belangrijk: We zijn best wat gewend qua oude filmpjes maar...

    We zijn best wat gewend qua oude filmpjes maar van deze keken wij op een beetje op. Een filmpje uit 1978, waarschijnlijk grove footage voor een instructie film o.i.d. Met foute snor en zonnebril.. :D...
  6. Reacties
    268
    Bekeken
    35.756

    Geniet momentje: 74758

    Geniet momentje:
    74758
  7. Reacties
    50
    Bekeken
    33.367

    Jazeker, ik heb een aantal jaar geleden zo'n...

    Jazeker, ik heb een aantal jaar geleden zo'n pakket in dummy vorm op de kop kunnen tikken. De potten ontdaan van het label om -uiteraard- op m'n label website te kunnen tonen, daar is tot op heden...
  8. Reacties
    52
    Bekeken
    2.601

    74611 Nou, gewoon zo..

    74611

    Nou, gewoon zo..
  9. Reacties
    2.686
    Bekeken
    632.687

    Misschien nog een leuke anekdote van een aantal...

    Misschien nog een leuke anekdote van een aantal jaar geleden; de 'Cannoncracker' van Zena Nederland, de standaard 450 kanonslag van 2006-2008. Deze kwam in een A en een B versie, niemand heeft ooit...
  10. Reacties
    2.686
    Bekeken
    632.687

    Ik heb geen idee maar vermoed dat Francois...

    Ik heb geen idee maar vermoed dat Francois (kanonslagen.com) zo dicht mogenlijk bij het originele ontwerp wilde blijven, dus met een rood gekleurd logo. Prik me daar niet op vast.
  11. Reacties
    2.686
    Bekeken
    632.687

    Ben met mn folder database bezig en kwam deze...

    Ben met mn folder database bezig en kwam deze tegen, folder fragment van de Hardix knallers 2007:

    73813
  12. Discussie: Avp

    door roelwijngaarden
    Reacties
    592
    Bekeken
    260.199

    Dit al gezien? Een image van de AVP site...

    Dit al gezien? Een image van de AVP site 2009-2010, zo te zien volledig door heen te spitten. Was je er toen niet bij? Niet aan beginnen. Was je er wel bij toen; geweldige nostalgie!
    ...
  13. Reacties
    2.686
    Bekeken
    632.687

    Ja, in het kort komt het daar op neer. De classic...

    Ja, in het kort komt het daar op neer. De classic labellijn is er inderdaad maar één of twee jaar geweest, geen idee waarom deze zo snel weer weg waren. Dat besluit nam Hardix zelf natuurlijk. Uit...
  14. Reacties
    2.686
    Bekeken
    632.687

    Ja, Dat Green lantern is er gekomen (rond 2007)...

    Ja, Dat Green lantern is er gekomen (rond 2007) om niet in de problemen te komen met merkrecht zaken van Red lantern. Kanonslagen.com heeft toendertijd deze labellijn voor Hardix ontworpen, een...
  15. @gimi LOL. Ik heb niet heel veel nieuws; de...

    @gimi LOL.
    Ik heb niet heel veel nieuws; de boeken liggen nu bij de inbinder, Hein schat in dat het betalen/verzenden eind oktober/begin november gaat beginnen.
  16. Leuk detail: de continu goud fontein, dat hadden...

    Leuk detail: de continu goud fontein, dat hadden alle kaarsen vroeger. De ruimte tussen de schoten waren gevuld met kruit, nu is dat een stukje papierlont waardoor je een moderne (~>1985) kaars...
  17. Reacties
    27
    Bekeken
    3.509

    Goed werk! Een vuurwerk archief erbij is altijd...

    Goed werk! Een vuurwerk archief erbij is altijd welkom! :applause:
  18. Discussie: Star Ball

    door roelwijngaarden
    Reacties
    40
    Bekeken
    6.171

    Gewoon proberen en alvast de teleurstelling...

    Gewoon proberen en alvast de teleurstelling incalculeren.. Als ze er zo ongeveer uitzien is het al geslaagd. Toch, GBV-Weco?
    73064
  19. Reacties
    2.542
    Bekeken
    530.474

    Deze al gezien? 450 petarden in een tiger jasje.....

    Deze al gezien? 450 petarden in een tiger jasje..
    https://www.youtube.com/watch?v=b6eMdmwSW8M
    https://www.youtube.com/watch?v=b6eMdmwSW8M
  20. Intekenen is ook meer een peiling van hoeveel er...

    Intekenen is ook meer een peiling van hoeveel er gedrukt moeten worden, d.w.z. dat heeft Hein verteld. Ik ga er van uit dat je een mail krijgt als de uitgave gereed is voor verzenden, dan pas echt...
  21. Hein Hofmeester: Ernst en Lust: 200 jaar Vuurwerk Historie in Nederland

    Promo

    Met veel vakkennis en toewijding heeft Hein Hofmeester, oud directeur JNS Pyrotechniek, een boek geschreven over de historie van vuurwerk. Het boek “Ernst en Lust: 200 jaar Vuurwerk Historie...
  22. Reacties
    2.686
    Bekeken
    632.687

    Heerlijk, de 438 pakjes kochten we altijd omdat...

    Heerlijk, de 438 pakjes kochten we altijd omdat je dan voor je centjes net iets meer knallen had dan dat je er astronauten voor kocht. Deze snipperen nog echt lekker, top.
  23. Reacties
    284
    Bekeken
    26.232

    Gerco bedoelt 'electrische' gitaren natuurlijk....

    Gerco bedoelt 'electrische' gitaren natuurlijk. En uiteraard luister God daar naar. :D
  24. Reacties
    2.542
    Bekeken
    530.474

    Filmpje van de Funke babypijltjes, zilver staart,...

    Filmpje van de Funke babypijltjes, zilver staart, felle knal. toppertjes.

    https://www.youtube.com/watch?v=QlrKRmvQo-4
    https://www.youtube.com/watch?v=QlrKRmvQo-4
  25. Reacties
    149
    Bekeken
    42.906

    Deze pijl heeft het zelfde verhaal als die van...

    Deze pijl heeft het zelfde verhaal als die van post #115, ook deze heeft nooit de winkel gehaald omdat 'ie te duur is in productie. Wel grappig model.

    71622
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 220
Pagina 1 van 9 1 2 3 4