Banner China Red - Home

Zoeken:

Pagina 1 van 8 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    23
    Bekeken
    1.730

    Dat ligt ook helemaal aan eventuele EU regels....

    Dat ligt ook helemaal aan eventuele EU regels. Het kan zijn dat het vanuit de EU al eerder wordt verboden, het kan ook zijn dat het in de EU vastgelegd wordt en dat een lidstaat juist minder snel een...
  2. Reacties
    23
    Bekeken
    1.730

    Gelukkig kunnen burgermeesters niet simpel een...

    Gelukkig kunnen burgermeesters niet simpel een verbod aanvragen. Het college kan gebieden aanwijzen waar het onwenselijk is dat daar vuurwerk wordt afgestoken, zoals rondom ziekenhuizen, parken en...
  3. Reacties
    493
    Bekeken
    17.699

    Bam, winst Barney. Had het er even moeilijk mee,...

    Bam, winst Barney. Had het er even moeilijk mee, maar knokte lekker terug!
  4. Reacties
    126
    Bekeken
    9.739

    Misschien dat zodra Erwin even tijd heeft tijdens...

    Misschien dat zodra Erwin even tijd heeft tijdens alle drukte, de schietlijst van de finale kan en wil delen :D
  5. Reacties
    126
    Bekeken
    9.739

    Bij de demo van Huisman kun je er vrij zeker...

    Bij de demo van Huisman kun je er vrij zeker vanuit gaan dat het productie is, gezien het rechtstreeks uit hun bunkers komt waar ze ook het bestelde van uitleveren.

    Willow Mayhem is echt een bizar...
  6. Volgens de nieuwe "regels" die de BPN zichzelf...

    Volgens de nieuwe "regels" die de BPN zichzelf opgelegd hebben, moeten cakes (compounds hebben dat vaak al) aan de lengte en breedte zijde breder zijn dan dat ze hoog zijn, om het risico op omvallen...
  7. HVLV en VuurwerkCheck hebben hier de afgelopen...

    HVLV en VuurwerkCheck hebben hier de afgelopen twee jaren dat een dergelijke motie door PvdD en GL in Almere in werd gediend, ingesproken. De lokale VVD leek goed te hebben onthouden dat een lokaal...
  8. Reacties
    154
    Bekeken
    60.486

    Nee de branche wist niks van dit rapport en kwam...

    Nee de branche wist niks van dit rapport en kwam voor hen ook als een donderslag bij heldere hemel. Dat gedoe met die kooien vorig jaar had te maken met het feit dat DL ineens verplichte om met...
  9. Discussie: Jouw schietkist

    door htevents
    Reacties
    921
    Bekeken
    446.531

    Belangrijk: Wat betreft het afzetlint e.d. bij shows, dat...

    Wat betreft het afzetlint e.d. bij shows, dat heeft puur met de verzekering te maken + dat er alleen bezigers bij in de buurt mogen komen. In principe mogen namelijk ook alleen bezigers vuurwerk tot...
  10. Discussie: Jouw schietkist

    door htevents
    Reacties
    921
    Bekeken
    446.531

    Belangrijk: Hier zijn de meningen over verdeeld, ook bij de...

    Hier zijn de meningen over verdeeld, ook bij de rechtspraak. Het OM vind dat het stuk vuurwerk anders gebruiken dan voorgeschreven is modificeren, dus strafbaar.

    Wat ik hieronder schrijf is mijn...
  11. Discussie: De HVLV WOB-files

    door htevents
    Reacties
    72
    Bekeken
    9.508

    Niet mee eens. Er moest een en zou een "reden"...

    Niet mee eens. Er moest een en zou een "reden" moeten komen om het verbod er weer door te drukken. Dat is ook duidelijk in de screenshots te lezen. Zij wisten/voorspelden nog voor dat de inhoud van...
  12. Reacties
    686
    Bekeken
    91.872

    Belangrijk: GL en PvdD willen het voorstel inderdaad deze...

    GL en PvdD willen het voorstel inderdaad deze maand nog oppakken, maar dat betekend niet dat er deze maand al gestemd wordt, al had dat wel in ons voordeel kunnen zijn, daarover later meer.

    Als...
  13. Reacties
    686
    Bekeken
    91.872

    Belangrijk: Het belangrijkste is gewoon dat het CDA niet in...

    Het belangrijkste is gewoon dat het CDA niet in de verkeerde argumenten trapt. Bij D66 merkten we dat ook bij dat congres, de motie binnen de D66 leden, die aangenomen is om vóór een verbod te...
  14. Reacties
    713
    Bekeken
    116.344

    Nog over: - 2x Supercell (Broekhoff) - 2x...

    Nog over:
    - 2x Supercell (Broekhoff)
    - 2x Brocade Rain (Bonfireworks)
    - 1x Monsterride (Mania)
    - 1x Wall of Color Blink 16's (Onbekend)
    - 1x G.O.L.D. (Vuurwerktotaal)

    Binnenkort maar eens...
  15. Reacties
    46
    Bekeken
    2.735

    Ik doe ook ff een duit in het zakje. Voor het...

    Ik doe ook ff een duit in het zakje. Voor het eerst dat ik dit jaar aan het werk was tijdens de jaarwisseling. Als licht- en geluidstechnicus was ik op pad met mijn vaste band bij een oudejaarsfeest...
  16. Ik zeg niet dat legaal consu spul geen letsel...

    Ik zeg niet dat legaal consu spul geen letsel veroorzaakt, maar huidig legaal consu spul heeft, afgaande van de VeligheidNL cijfers van 19/20, rond de 15% aandeel in het aantal letsels. De rest is...
  17. Reacties
    29
    Bekeken
    3.604

    Ik vind het nogal een verschil of iemand 50 of...

    Ik vind het nogal een verschil of iemand 50 of 650 kg aan consu vuurwerk in huis heeft liggen. 50 kg of iets erover is vaak gewoon een liefhebber die vaak wel voorzichtig is en weet wat ie doet,...
  18. Reacties
    270
    Bekeken
    21.915

    Net terug van een kerst borrel en daar lag nog...

    Net terug van een kerst borrel en daar lag nog een Rambam 3.0 in de schuur. Ondanks dat het niet mag, het was buitenaf in de Achterhoek en de fik ging er in. Wat een sfeer zeg. Geniet er allemaal...
  19. Reacties
    466
    Bekeken
    54.037

    Voor mijn gevoel weet VVD gewoon meer dan goed...

    Voor mijn gevoel weet VVD gewoon meer dan goed hoe de vork in de steel zit, ze zijn zelfs notabene aan het voorsorteren op een mogelijke actie vanuit GL of PvdD, door mogelijk zelf met een...
  20. Reacties
    2
    Bekeken
    991

    En dat zit in de fractie van FvD in Almere. Werd...

    En dat zit in de fractie van FvD in Almere. Werd eerder op het forum ook al ergens opgemerkt: leek wel een PvdD infiltrant. Maargoed, meerderheid is meerderheid en het was een redelijke meerderheid...
  21. https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?62777...

    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?62777-Komende-jaren-geen-lokaal-vuurwerkverbod-Almere

    Zoals in bovenstaande topic te lezen is, heeft het werk van HVLV en Vuurwerkcheck in Almere zich...
  22. Ten eerste betwijfel ik heel sterk of er in...

    Ten eerste betwijfel ik heel sterk of er in Australië geen gewonden zijn door vuurwerk, want ook daar kan best wel het een en ander op de illegale markt komen. Ten tweede komt het voorbeeld van...
  23. Reacties
    2
    Bekeken
    991

    Komende jaren geen lokaal vuurwerkverbod Almere

    Komende jaren geen lokaal vuurwerkverbod
    Almere

    Donderdag 15 december 2022 | 23:35

    Almere krijgt geen lokaal vuurwerkverbod. Een voorstel om dit vanaf de jaarwisseling 2025/2026 in te voeren...
  24. Discussie: 25KG regeling

    door htevents
    Reacties
    782
    Bekeken
    157.928

    En ook aan @piper: Bij een speciaal opgezette...

    En ook aan @piper:
    Bij een speciaal opgezette controle, gericht op bijvoorbeeld bepaalde producten o.i.d. krijgt de politie een uitzondering op het feit dat een bestuurder/eigenaar van de auto...
  25. Die slachtoffers zijn wel degelijk nog een...

    Die slachtoffers zijn wel degelijk nog een belangrijk punt voor de anti's hoor. Dat werd ook uitgebreid meegenomen in het wetsvoorstelvoorstel van GL en PvdD. Juist milieu is voor de landelijke anti...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 189
Pagina 1 van 8 1 2 3 4