Banner Broekhoff Vuurwerk - Home - Vuurwerkexpert.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 5 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Discussie: Kingdom

    door Fire-Freak
    Reacties
    165
    Bekeken
    36.814

    Deze gisteren bij de demo van Blaxx gezien; die...

    Deze gisteren bij de demo van Blaxx gezien; die had wel het Snowstorm effect in de laatste cake. Erg blij ook dat ik deze last minute nog heb besteld, voor mij de beste van de avond gisteren.
  2. Discussie: San Trifone 2021

    door Fire-Freak
    Reacties
    33
    Bekeken
    12.296

    Iedereen die gaat, veel plezier! Ik kon helaas...

    Iedereen die gaat, veel plezier! Ik kon helaas geen vrij krijgen dit jaar :(
  3. Kabalt heeft altijd wel een leuke finale, met...

    Kabalt heeft altijd wel een leuke finale, met concussions. Op een aantal boxen van Vulcan na, wordt er Cafferata geschoten, en niet de beste dingen van Cafferata. Denk dat ze in Benthuizen beter...
  4. Reacties
    391
    Bekeken
    49.652

    Waar ik vorig jaar veel losse cakes en een klein...

    Waar ik vorig jaar veel losse cakes en een klein showtje heb geschoten, wil ik het dit jaar anders doen en bijna al mijn vuurwerk in een show schieten. Onderstaand is de volgorde die ik in gedachten...
  5. Reacties
    299
    Bekeken
    87.497

    Vorig jaar bij een Vuurwerktotaal demo geweest,...

    Vorig jaar bij een Vuurwerktotaal demo geweest, en vond deze veel beter dan de andere boxen van Vuurwerktotaal. Op film vind ik het ook niet goed overkomen. Voor dit jaar getwijfeld tussen deze en de...
  6. Discussie: Lijstjes 2018/2019

    door Fire-Freak
    Reacties
    953
    Bekeken
    168.267

    Inmiddels een tweede bestelling gedaan, zit nu op...

    Inmiddels een tweede bestelling gedaan, zit nu op ongeveer de helft van m'n budget:

    Cakeboxen / assortimenten:
    1 Exodus (Wolff)
    1 Radical Power (Wolff)
    1 Evo Bomber (Evolution)
    1 Rocket Boom...
  7. Discussie: Lijstjes 2018/2019

    door Fire-Freak
    Reacties
    953
    Bekeken
    168.267

    Heb mij tot nu toe goed kunnen inhouden t.o.v....

    Heb mij tot nu toe goed kunnen inhouden t.o.v. vorig jaar, maar het begin is er:

    Cakeboxen / assortimenten:
    1 Exodus (Wolff)
    1 Radical Power (Wolff)

    Losse cakes:
    2 Return of the Phoenix...
  8. Reacties
    53
    Bekeken
    17.845

    Ik ben er dit jaar ook voor het eerst bij samen...

    Ik ben er dit jaar ook voor het eerst bij samen met een vriend van 19 mei t/m 23 mei. Wij overnachten in Lesina. Vorig jaar mijn eerste buitenlandtrip naar Adelfia, dit wordt de tweede :D Ben erg...
  9. Reacties
    152
    Bekeken
    62.657

    Ik wil bij deze Vuurwerk Outlet Haulerwijk ook...

    Ik wil bij deze Vuurwerk Outlet Haulerwijk ook nog bedanken voor de service en het vuurwerk, ik heb ervan genoten met de jaarwisseling. Op de 29e mijn bestellingen samen met een vriend opgehaald,...
  10. Reacties
    45
    Bekeken
    10.190

    Met vrienden kopen we altijd een straat, ook dit...

    Met vrienden kopen we altijd een straat, ook dit jaar weer. Veel leuker als iedereen miljonair is, in plaats van 1 persoon, haha.
  11. Reacties
    109
    Bekeken
    24.808

    Mail verstuurd, mooie actie weer. Red Wire wel...

    Mail verstuurd, mooie actie weer. Red Wire wel voorbij zien komen deze zomer, maar nu weer wat geleerd :)
  12. Reacties
    8
    Bekeken
    3.476

    Uit de nieuwsbrief: Als ik dit lees, zal...

    Uit de nieuwsbrief:



    Als ik dit lees, zal het geen demo zijn. Ga morgen even langs bij de winkel denk,sowieso even folder halen.
  13. Discussie: Transbomber

    door Fire-Freak
    Reacties
    3.009
    Bekeken
    659.702

    Nou vooruit, toch maar besteld! :D En zoals...

    Nou vooruit, toch maar besteld! :D En zoals Sirens aangeeft, bij een AA zouden wij geen beste mensen zijn, haha.
  14. Reacties
    1.116
    Bekeken
    205.160

    Wilde nog gebruik maken van de weekactie, maar...

    Wilde nog gebruik maken van de weekactie, maar zie dat het nu officieel voorbij is. Maar ach, we hebben al een hele mooie bestelling staan bij jullie. Dank jullie wel voor deze geweldige acties, en...
  15. Reacties
    338
    Bekeken
    60.258

    Vorig jaar al ingeschreven, maar schijnbaar was...

    Vorig jaar al ingeschreven, maar schijnbaar was ik niet meer actief. M'n gegevens nu geüpdatet, zodat ik weer wordt uitgenodigd voor de onderzoeken.
  16. Niet wat ik had verwacht, maar een cake als deze...

    Niet wat ik had verwacht, maar een cake als deze is ook altijd welkom, haha. Dank jullie wel!

    Denk dat we het allemaal hadden moeten zien aankomen, het staat gewoon in de tekst, netjes gedaan...
  17. Reacties
    49
    Bekeken
    6.119

    Hier meestal rond 1 uur weer klaar met stoken,...

    Hier meestal rond 1 uur weer klaar met stoken, dan alles bij elkaar zetten, zodat ik het de volgende dag makkelijk kan opruimen. Vervolgens gaan we naar een lokaal feest om daar door te gaan tot het...
  18. Discussie: Cruel Traction

    door Fire-Freak
    Reacties
    1.665
    Bekeken
    390.927

    Een aantal jaar in de collectie gehad, vorig jaar...

    Een aantal jaar in de collectie gehad, vorig jaar een keertje niet. Ik heb hem gemist met de jaarwisseling, voor mij persoonlijk één van de beste boxen. Dit jaar is hij er weer bij :)
  19. Discussie: San Trifone

    door Fire-Freak
    Reacties
    404
    Bekeken
    110.308

    Ook aanwezig hier met Transavia via Amsterdam....

    Ook aanwezig hier met Transavia via Amsterdam. Voor mij de eerste keer vuurwerk in het buitenland (op België na dan), dus ik heb er erg veel zin in!
  20. Reacties
    397
    Bekeken
    64.172

    Waar de meesten hun collectie blijven aanvullen,...

    Waar de meesten hun collectie blijven aanvullen, heb ik vandaag mijn eerste bestelling van het jaar gedaan:

    Evolution
    2x Red Fury In Blue
    2x Green Flashing
    2x Fading Stars
    1x Golden Willow...
  21. Reacties
    152
    Bekeken
    62.657

    Mijn wenslijstje van Evolution bevat onder andere...

    Mijn wenslijstje van Evolution bevat onder andere Happy Thunder Q, Blue Thunder, Golden Willow (mijn topper van 2016). Verder heeft Evolution maar weinig floppers, dus zit altijd wel wat leuks tussen.
  22. Reacties
    242
    Bekeken
    51.638

    Enquête: Keuze voor dit jaar is voor mij gemakkelijk,...

    Keuze voor dit jaar is voor mij gemakkelijk, namelijk Wolff en Evolution.

    Wolff staat bij mij al jaren bovenaan, door een mooie, constante kwaliteit en veel variatie in de producten (zowel klein...
  23. Reacties
    989
    Bekeken
    183.836

    Vorig jaar een rondje Nederland gemaakt langs...

    Vorig jaar een rondje Nederland gemaakt langs verschillende winkels, maar gezien de acties die hier vorig jaar waren, en dit jaar weer, deze winkel toch maar even de gaten houden. Het is een stuk...
  24. Reacties
    58
    Bekeken
    30.999

    Voor mij was dit de topper van het jaar...

    Voor mij was dit de topper van het jaar 2016/2017! Had dit jaar allemaal toppers, maar deze kwam daar toch overal bovenuit qua grootte en kwaliteit van het effect. Wow!

    Had productiejaar 2015.
  25. Reacties
    19
    Bekeken
    7.843

    Wij waren hier gisterochtend om kwart voor 8 om...

    Wij waren hier gisterochtend om kwart voor 8 om onze bestelling om te halen. Was inderdaad even kijken waar de vuurwerktent was, maar waren zelf misschien nog niet helemaal scherp, aangezien het wel...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 119
Pagina 1 van 5 1 2 3 4