Banner Vuurwerkmania - Home - Vuurwerkmania.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 40 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    291
    Bekeken
    51.906

    Misschien moet je het topic maar is terug lezen....

    Misschien moet je het topic maar is terug lezen.
    Dit topic staat er vol mee door de verwarring die er ontstaan was als consument zijnde.
    Gaan we nu opeens het woord omlabeling een verboden woord...
  2. Discussie: Jayhawk

    door MasterBsc
    Reacties
    41
    Bekeken
    7.950

    De eerste cake was redelijk, bij de 2e cake vond...

    De eerste cake was redelijk, bij de 2e cake vond ik het effect erg mooi. De 3e cake was een rommeltje en de laatste was leuk door het tempo. Burst en spreiding waren overduidelijk minder dan de...
  3. Discussie: Gorilla

    door MasterBsc
    Reacties
    43
    Bekeken
    7.585

    Deze was ook echt super, behorend tot de toppers...

    Deze was ook echt super, behorend tot de toppers van de avond. Een bizarre burst en grote spreiding. Hij deed me qua effecten in het begin een beetje denken aan het oude Pangu. Flowercrown...
  4. Reacties
    509
    Bekeken
    91.728

    Ik stap volledig over op DE/prof vanaf volgend...

    Ik stap volledig over op DE/prof vanaf volgend jaar ....
    klaar met in NL bestellen, laatste dagen het halve land doorrijden, uren wachten op je bestelling en de helft of meer is afgekeurd.
  5. Zo zie je maar dat niet iedereen met dezelfde...

    Zo zie je maar dat niet iedereen met dezelfde ogen kijkt.
    Aardige compound, zeker overeenkomstig de beelden van de product video, maar dik prima zeker niet.
    Vrij laffe burst, zeker voor CR...
  6. Discussie: Rabbit

    door MasterBsc
    Reacties
    64
    Bekeken
    10.777

    Grote boeketten, harde burst en een lekker tempo....

    Grote boeketten, harde burst en een lekker tempo. Je vergeet dat je naar een 500 grammer zit te kijken want het lijkt net een compoundje. Weer een goede toevoeging!

    Rekening houden dat dit op...
  7. Discussie: Transbomber

    door Vuurwerk079
    Reacties
    3.009
    Bekeken
    659.682

    Ben het helemaal met je eens..maar hij viel nog...

    Ben het helemaal met je eens..maar hij viel nog wel positief op al waren beide compounds er voor en die erna ook erg goed dus komt het om smaakt aan. En met de (advies)prijzen van tegenwoordig is het...
  8. Ik was nog nooit bij deze demo geweest maar ik...

    Ik was nog nooit bij deze demo geweest maar ik hoorde van Raider en Pyrofan dat dit echt een top locatie is met de perfecte akoestiek dus ik liet me verrassen. En daar was niks over gelogen, het deed...
  9. Reacties
    126
    Bekeken
    9.707

    Kan de schietlijst eventueel ook 's middags hier...

    Kan de schietlijst eventueel ook 's middags hier gedeeld worden? Is een behoorlijk eind rijden en twijfel een beetje. Een schietlijst kan mij overtuigen (of niet).
  10. Discussie: 1.2" Temptation Willow

    door feabal
    Reacties
    291
    Bekeken
    51.906

    Man man man alsof ze je leven afpakken… Je weet...

    Man man man alsof ze je leven afpakken… Je weet dat er gewoon een omlabeling uitgeleverd wordt…
  11. Ik heb altijd graag vw gekocht met de insteek: 1€...

    Ik heb altijd graag vw gekocht met de insteek: 1€ per siertube in cakes/compounds. Maar dat is jammer genoeg tegenwoordig niet meer. Vuurwerk is veel duurder geworden. Snap ik ook door...
  12. Mooie schietlijst, kijk nu al uit naar alle...

    Mooie schietlijst, kijk nu al uit naar alle nieuwe producten! Kan de Apache nog worden toegevoegd, daar ben ik misschien wel het meest nieuwsgierig naar. :D
  13. Reacties
    17
    Bekeken
    3.661

    Is hier iemand die gefilmd heeft? ***niemand die...

    Is hier iemand die gefilmd heeft?
    ***niemand die hier geweest is***
  14. Ik vind het een goed initiatief hoor, zijn we...

    Ik vind het een goed initiatief hoor, zijn we eindelijk af van de cobra's, nitraten, lawinepijlen etc. Na tig jaren eindelijk het medicijn tegen de illegale meuk gevonden, ik ben trots op de...
  15. Reacties
    17
    Bekeken
    3.661

    Ook aanwezig!! Ik las dat ze al aan het opbouwen...

    Ook aanwezig!! Ik las dat ze al aan het opbouwen waren..zin in!!

    Ps. De afrit Eemnes op de A27 vanuit Utrecht gezien is dicht!!
  16. Reacties
    160
    Bekeken
    42.238

    77303 77304 77305

    77303
    77304
    77305
  17. Discussie: Avp

    door Arjan
    Reacties
    592
    Bekeken
    260.196

    Was weer op pad hoor! Deze keer was ik bij Frits...

    Was weer op pad hoor! Deze keer was ik bij Frits Broks van de Rijswijkse en Zoetermeerse Vuurwerkhal! Check de video en laat even weten wat je er van vond! :handsup:


    https://youtu.be/-BmDvLXvBEg
  18. Reacties
    160
    Bekeken
    42.238

    Ja graag de Accelerator 8.0 en de Tres Elementos!...

    Ja graag de Accelerator 8.0 en de Tres Elementos! Daar ben ik wel benieuwd naar :)
  19. Reacties
    291
    Bekeken
    51.906

    Op sommige momenten lijkt het zelfs op een 2"...

    Op sommige momenten lijkt het zelfs op een 2" bakkie. Heb de Big Box besteld, is dezelfde, ook voor 110, maar als ik dat straatfilmpje nu zo zie, dan hoopte ik dat ik er minimaal 2 van had besteld...
  20. Reacties
    167
    Bekeken
    14.722

    ook super dat het een keer iemand is die zich...

    ook super dat het een keer iemand is die zich niet afgelopen maand geregistreerd heeft, de prijs gaat naar een echte oud gediende VWCér. gefelicteerd kerel.
  21. Reacties
    167
    Bekeken
    14.722

    Wauw wat ontzettend gaaf!:D Echt ontzettend...

    Wauw wat ontzettend gaaf!:D Echt ontzettend bedankt allemaal! Heel erg blij mee :handsup:
  22. Reacties
    167
    Bekeken
    14.722

    Gefeliciteerd Adnoctum! Jij bent een winnaar van...

    Gefeliciteerd Adnoctum! Jij bent een winnaar van de ST8MENT Actie 2023!
    Jij wint de Petardos, Pescar en Tres Elementos! Stuur je mij een PB voor de afwikkeling?

    Dit was de laatste winnaar 2023...
  23. Reacties
    160
    Bekeken
    42.238

    We hebben nog een aantal Accelerators in de...

    We hebben nog een aantal Accelerators in de webshop toe weten te voegen! Er zijn zo lijkt het flink wat freaks op de voorraad gedoken, dus het ging erg hard. Totaal 4 compounds 30mm van 100 shots...
  24. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.167

    Ik ga dit jaar echt niet meer dezelfde fout...

    Ik ga dit jaar echt niet meer dezelfde fout maken, als oud en nieuw slecht weer wordt, stook ik gewoon de dag ervoor of erna alles op, dikke schijt. Ga niet weer dagenlang in de stress over regen en...
  25. Reacties
    2.066
    Bekeken
    202.167

    Ondertussen beginnen de zenuwen toch al een...

    Ondertussen beginnen de zenuwen toch al een beetje te gieren. Gisteren voor het eerst de GFS voor de komende 384 uur bekeken om te kijken of dat baggerweer van de afgelopen tijd eindelijk een keer...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1000
Pagina 1 van 40 1 2 3 4