Banner Broekhoff Vuurwerk - Home - Magnumvuurwerk.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 40 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    1.211
    Bekeken
    259.422

    Heb hier 6 pakken liggen, oude batches. Heb...

    Heb hier 6 pakken liggen, oude batches. Heb blijkbaar 2 van elk van de 3 batches. Zal morgen eens testen, voor mijzelf, ben benieuwd of ze allemaal nog goed zijn, want het is een tijd geleden dat ik...
  2. Nee hoor, ik meen het, niets sarcastisch. Lees...

    Nee hoor, ik meen het, niets sarcastisch. Lees mijn topic maar waarin ik mijn afscheid aankondig.
  3. Reacties
    713
    Bekeken
    115.460

    Nou, nee, dat niet, al zou ik het wel willen. :)...

    Nou, nee, dat niet, al zou ik het wel willen. :)
    Nee, het is dat ik heb besloten en dit ook al aan Mike heb doorgegeven dat ik na dit seizoen, dus vanaf het nieuwe jaar, mijn account hier zal laten...
  4. Reacties
    56
    Bekeken
    14.892

    En wat is dan nu het probleem? Beginnen jullie nu...

    En wat is dan nu het probleem? Beginnen jullie nu alweer mij uit de tent te lokken? Man man man.. wat heb ik nu dan weer geschreven wat in jouw ogen niet kan? :frusty: En neen, ik ga hierna niet in...
  5. Reacties
    56
    Bekeken
    14.892

    Kom op zeg, als ze nu ook al de kleiner kaliber...

    Kom op zeg, als ze nu ook al de kleiner kaliber producten gaan afkeuren dan blijft er dadelijk echt maar dan ook echt niets meer voor ons over. De importeurs zullen straks ook wel twee keer gaan...
  6. Reacties
    509
    Bekeken
    91.349

    Inderdaad en het lullige is dat de meeste mooie...

    Inderdaad en het lullige is dat de meeste mooie freak acties voorbij zijn. Sta je dadelijk te kijken en moet je de volle mep betalen, zeker wanneer je je geld terug wilt in plaats van vervangers,...
  7. Reacties
    509
    Bekeken
    91.349

    Weet je wat ze moeten doen? Die mensen van het...

    Weet je wat ze moeten doen? Die mensen van het ITL mee laten gaan om de keuring en het testen in China te laten doen. Is een artikel niet goedgekeurd, dan niet bestellen. Zo voorkomen ze heel erg...
  8. Reacties
    509
    Bekeken
    91.349

    Jeetje, zijn al die producten van Magnum...

    Jeetje, zijn al die producten van Magnum afgekeurd?? WTF... zo blijft er totaal niets meer over van de hele collectie. Pfff.. :frusty: :bonk: :cry:
    En hoe kan je het beste een mooi bedrijf om zeep...
  9. Discussie: 1.2" Big Box

    door Grizmo Raizor
    Reacties
    180
    Bekeken
    30.716

    Hmm, ik vind 'm niet zo heel goed, want wat mij...

    Hmm, ik vind 'm niet zo heel goed, want wat mij hieraan stoort is dat deze niet die mooie strakke lijnen heeft, dan bedoel ik strakke effecten. Deze dwarrelt meer wat dus suggereert dat hier minder...
  10. Is al goed. Ik blijf bij mijn antwoord. Party...

    Is al goed. Ik blijf bij mijn antwoord. Party crasher, feest, onguitgenodigde gast en een hacker dat systemen kan laten crashen. Vandaar, Party crasher
  11. Party crashen, beide verwijzen naar een feest en...

    Party crashen, beide verwijzen naar een feest en ongenodigde gast, terwijl een hacker ook systemen laten crashen. Dus ja... vandaar. Voor de rest laat ik het erbij.
  12. Reacties
    713
    Bekeken
    115.460

    Zit te denken om nog iets te bestellen, wat...

    Zit te denken om nog iets te bestellen, wat budget gekregen van mijn vrouw en dochter, alvast voor Kerst. Had al een dikke kado van mijn zoon gekregen waar ik al echt enorm content mee ben, dus...
  13. Wilde ik toch bijna ook hier mijn antwoorden...

    Wilde ik toch bijna ook hier mijn antwoorden geven. Haha... ik dacht dat ook deze prijsvraag ten einde was. Pfew, dat zou wat zijn. :p
  14. Bij vraag 4.) Kan de Dezemberfest niet als nieuw...

    Bij vraag 4.) Kan de Dezemberfest niet als nieuw worden gezien, aangezien de website van Vuurwerkplanet leidend is en het daar ook niet als nieuw werd bestempeld, mag deze dus ook niet meetellen als...
  15. Discussie: Final Arcade

    door Grizmo Raizor
    Reacties
    37
    Bekeken
    3.857

    Ik denk dat je dan beter, vermoed ik, de 300s...

    Ik denk dat je dan beter, vermoed ik, de 300s Ultimate mixed Display van Magnum kunt kopen, aangezien dat doosje constant schiet en de lucht ook constant gevuld is.
  16. Reacties
    455
    Bekeken
    111.469

    Huh, :shocked: je wilt me toch niet zeggen dat de...

    Huh, :shocked: je wilt me toch niet zeggen dat de Noi-z en dat andere doosje niet waren afgegaan en je ze liet staan??
  17. Reacties
    173
    Bekeken
    33.556

    Ik bekijk nu pas voor het eerst een video van dit...

    Ik bekijk nu pas voor het eerst een video van dit Defqon Pyrobox assortiment, omdat het pakket sowieso veel te duur was/is en ik dus niet echt geïnteresseerd was hierin, nu was ik gewoon uit...
  18. Reacties
    168
    Bekeken
    10.870

    Wat vuurwerk betreft heb ik zelf totaal maar dan...

    Wat vuurwerk betreft heb ik zelf totaal maar dan echt totaal geen ruggengraat. Als ik niet getrouwd zou zijn en mijn vrouw mij niet tegenhoud dan ben ik bang dat ik al mijn geld hieraan zal besteden...
  19. Reacties
    713
    Bekeken
    115.460

    Jij bent echt gek!! Haha, nee... correctie, jij...

    Jij bent echt gek!! Haha, nee... correctie, jij bent een echt die hard freak! Restantje?? Dat is al een complete collectie waar iemand anders al jaloers van wordt. Jeetje, wat een restant zeg en dan...
  20. Reacties
    713
    Bekeken
    115.460

    Haha... wat een geweldige zoon heb ik toch. Mijn...

    Haha... wat een geweldige zoon heb ik toch. Mijn zoon heeft voor mij een bestelling geplaatst op dinsdag om 00:01 En heeft het nu pas laten weten aangezien hij daarbij ook nog een prijs had gewonnen...
  21. Reacties
    713
    Bekeken
    115.460

    Met heel veel gedoe, dealtjes maken, ruilen met...

    Met heel veel gedoe, dealtjes maken, ruilen met wat vrienden/kennissen etc, hier en daar wat geregeld en uiteindelijk met ook nog eens veel geduld, heel lang zoeken, checken en vergelijken enz. Ben...
  22. Reacties
    713
    Bekeken
    115.460

    Persoonlijk zou ik voor de Obsessed en Twilight...

    Persoonlijk zou ik voor de Obsessed en Twilight gaan. Want als je goed zoekt kan je daar misschien iets minder voor uitgeven dan waar ze gemiddeld voor weg gaan. Enfin, Obsessed is gewoon echt een...
  23. Reacties
    291
    Bekeken
    51.429

    Op sommige momenten lijkt het zelfs op een 2"...

    Op sommige momenten lijkt het zelfs op een 2" bakkie. Heb de Big Box besteld, is dezelfde, ook voor 110, maar als ik dat straatfilmpje nu zo zie, dan hoopte ik dat ik er minimaal 2 van had besteld...
  24. Reacties
    104
    Bekeken
    34.735

    Neh, ook met deze aanbieding trekken ze mij niet...

    Neh, ook met deze aanbieding trekken ze mij niet over de streep.
  25. Reacties
    146
    Bekeken
    8.188

    Ik mis de folders van vroeger. :sad: Vooral die...

    Ik mis de folders van vroeger. :sad: Vooral die van Broehoff met het kleurrijke Crown gedeelte.
    De knallers, de vuurpijlen, romeinse kaarsen enz. Vorig jaar heb ik 0 folders in de bus gekregen,...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1000
Pagina 1 van 40 1 2 3 4