Banner China Red - Home

Zoeken:

Pagina 1 van 12 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    45
    Bekeken
    5.998

    Belangrijk: Voor eenieder een mooie jaarwisseling en geniet...

    Voor eenieder een mooie jaarwisseling en geniet van deze mooie hobby van al dat prachtige vuurwerk. Heb dit jaar misschien stom gedaan op het forum mijn oprechte excuses hiervoor maar wens jullie een...
  2. Reacties
    713
    Bekeken
    116.351

    Kan me oude lijstje niet meer vinden. Heren heb...

    Kan me oude lijstje niet meer vinden. Heren heb genoten van jullie lijstjes en wat waren ze mooi stuk voor stuk.

    Ik heb naast me oude lijstje nog wat matten gekocht van salon roger de thunderbomb...
  3. Reacties
    713
    Bekeken
    116.351

    Zie mooie lijsten voorbij komen met mooie...

    Zie mooie lijsten voorbij komen met mooie producten. Dat beloofd bij velen weer een mooie jaarwisseling. I.v.m nieuwe huis heb ik niet zoveel budget.

    Assortimenten
    3X vulcan meterpakket 3 halen...
  4. Reacties
    713
    Bekeken
    116.351

    Bij vuurwerk Pap ben ik geslaagd en het lijstje...

    Bij vuurwerk Pap ben ik geslaagd en het lijstje even iets netter neerzetten.
    Echter kon ik niet laten weer te bestellen.

    2X Tornado superset 16 shots assortiment.
    4X Battle Stars 300 shots...
  5. Reacties
    177
    Bekeken
    42.973

    Bedankt voor het eerder open gaan. Heb vrijwel...

    Bedankt voor het eerder open gaan. Heb vrijwel alle artikelen kunnen bestellen wat ik wou hebben :)zelfs nog een beetje extra voor de fun in de avonduren oudejaarsavond.

    Verder zie ik jullie 28...
  6. Reacties
    713
    Bekeken
    116.351

    Heb eindelijk ook mijn eerste vuurwerk besteld. ...

    Heb eindelijk ook mijn eerste vuurwerk besteld.

    2X de Tornado turboset 16 shots assortiment.
    1X een meterpakket van Vulcan.
    4X Blitz Battlestars 300 shots fluitbak.
    1X Knall und Fall Rubro...
  7. Reacties
    111
    Bekeken
    33.654

    Ik laat ze dit jaar links liggen. In 2021 had ik...

    Ik laat ze dit jaar links liggen. In 2021 had ik 4 doosjes die waren goed. In 2022 had ik 4 doosjes waren slecht, van de 16 fonteintjes zijn er 6 uit elkaar geklapt en als ik de label van funke eraf...
  8. Reacties
    2.688
    Bekeken
    634.225

    Weet wel dat er in België steeds beetje bij...

    Weet wel dat er in België steeds beetje bij beetje vergelijkbaar met oud spul te koop is.

    In Baarle-Nassau bij Pyroshop gevraagd of de BKV gele babypijltjes het ook echt waren en dat waren ze...
  9. Reacties
    177
    Bekeken
    42.973

    Mijn eerste 2 bestellingen gedaan doe van de week...

    Mijn eerste 2 bestellingen gedaan doe van de week nog 1 bestelling.

    Daarna wacht ik even komt nog mooier spul aan. En kwa orderbevestigingen geen klagen komen gewoon aan vergeet niet bij de...
  10. Wat een leuk bericht om te lezen. Mooi dat zijn...

    Wat een leuk bericht om te lezen. Mooi dat zijn wens is uitgekomen door Caffero het mogelijk heeft gemaakt en dat er een topdag van is gemaakt met pure verwennerij.
  11. 1 corona jaren zijn geen vergelijk. Dit is de...

    1 corona jaren zijn geen vergelijk. Dit is de eerste jaarwisseling zonder corona alles mocht weer. Toch zijn er ongevallen met vuurwerkgebruik in combinatie met alcohol. Ook zwaar vuurwerk speelt een...
  12. DHR Knops snapt het wel MV Michon snapt het ook...

    DHR Knops snapt het wel MV Michon snapt het ook maar ik keek het nieuws en het is abnormaal. Het is niet alleen vuurwerk ook fietsen werden er gegooid. Ik begrijp nooit wat die lui bezielen om...
  13. Heb er ook een gemengd gevoel bij. Kijk er zijn...

    Heb er ook een gemengd gevoel bij. Kijk er zijn momenten dat ze vuurwerk niet goed gebruiken dat is duidelijk. Maar wat wel zorgelijk is zijn die Polenvlogs van sommige YouTubers van kijk is wat hier...
  14. Reacties
    1.902
    Bekeken
    193.496

    Geweldig weer liepen zelfs zonder jas buiten en...

    Geweldig weer liepen zelfs zonder jas buiten en nee overdrijf niet en bijna geen wind gehad. Was erg top maar om 03:30 begon het wel hard te waaien opeens in Dordrecht.

    Al met al niks te klagen...
  15. Reacties
    18
    Bekeken
    6.726

    Heb deze set 2X gekocht. Heb er 1 in de vooravond...

    Heb deze set 2X gekocht. Heb er 1 in de vooravond geschoten en 1 om 00:00 in mijn ogen voor 20MM kaliber waren dit topsetjes kom zeker weer terug in de collectie mooie grote boeketten erg mooi waren...
  16. Reacties
    288
    Bekeken
    22.972

    Hier ook heel veel crackling maar ook heel veel...

    Hier ook heel veel crackling maar ook heel veel fluit of crackling gevolgd door knallen. Die nieuwe thunderkings zijn prachtig.
  17. Kijk nu komt de aap uit de mouw. Ze zeggen A maar...

    Kijk nu komt de aap uit de mouw. Ze zeggen A maar bij aflasting is er geen plan B. Dit kun je mooi verkopen bij de politiek volgend jaar. GroenLinks en PvdD doe maar een vuurwerkshow maar als het...
  18. Reacties
    2.688
    Bekeken
    634.225

    Was iets vergeten te zeggen kwamen deze pakketten...

    Was iets vergeten te zeggen kwamen deze pakketten maar weer terug cafferata kwam al met oude labels zoals de Big classic Fontains. Konden ze de pakketten maar weer in ere herstellen met de oude labels
  19. Reacties
    2.688
    Bekeken
    634.225

    Als ik kijk naar de superpakket had ik bijna...

    Als ik kijk naar de superpakket had ik bijna dikke pech. Ik kocht dat pakket samen met mijn vader voor 50 gulden en bleek dat de verkoper ons een dummie had verkocht.

    Maar gelukkig kreeg mijn...
  20. Reacties
    80
    Bekeken
    4.701

    Gisteren bestellingen opgehaald en heb nog een...

    Gisteren bestellingen opgehaald en heb nog een bezoekje aan een lokale cafferatadealer gebracht.

    Had nog een mooie planning staan maar hoorde van vrijwel alle winkeliers dat al het vuurwerk...
  21. Reacties
    1.902
    Bekeken
    193.496

    Heb het even een tijdje spannend gevonden. Ik zie...

    Heb het even een tijdje spannend gevonden. Ik zie hier nu cakes de lucht in gaan en houden zich goed staande.

    Als het weer morgen is wat staat omschreven wordt de vuurwerkshow in Dordrecht niet...
  22. Reacties
    714
    Bekeken
    113.085

    Mijn definitieve lijst. Wat heb ik nog. ...

    Mijn definitieve lijst.

    Wat heb ik nog.

    Knalvuurwerk.
    10X Thunderbomb 400 shots.
    3X Nitraatmat 100 shows
    1X Pirat 2 (over van vorig jaar)

    Singleshots.
  23. Reacties
    1.902
    Bekeken
    193.496

    @Flashing_Diamond heb hem geïnstalleerd en hun...

    @Flashing_Diamond heb hem geïnstalleerd en hun voorspellingen zijn weer anders dan van Buienradar en de rest. Is kijken of die ook echt in de buurt kom van de neerslagverwachting straks.
  24. Reacties
    1.902
    Bekeken
    193.496

    Over die regen maak ik me niet druk. De wind is...

    Over die regen maak ik me niet druk. De wind is een dooddoener voor mij. Als het daadwerkelijk windkracht 6 is steek ik niets af.

    Maar ach we zijn 3 dagen van oud en nieuw vandaan moet het...
  25. Reacties
    1.902
    Bekeken
    193.496

    @Tatanka toppie uitleg. Ben ook niet zo goed met...

    @Tatanka toppie uitleg. Ben ook niet zo goed met het weer maar dank je voor de opheldering. Buienradar ben ik van de week afgestapt. Maar wacht af op je update betreft weer. Zei eerder al wat jullie...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 295
Pagina 1 van 12 1 2 3 4