Banner China Red - Home

Zoeken:

Pagina 1 van 3 1 2 3

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    58
    Bekeken
    5.799

    Vorig jaar ben ik hier voor het eerst geweest....

    Vorig jaar ben ik hier voor het eerst geweest. Het was een gezellige demo, dus ik ben dit jaar ook weer van de partij!
  2. Discussie: Lidl 2022

    door TMCThomas
    Reacties
    82
    Bekeken
    16.236

    Heb net zoals voor de aldi een overzicht site...

    Heb net zoals voor de aldi een overzicht site gemaakt: https://www.tmccraft.com/vuurwerk-lidl/

    Verwacht dat hij vanavond helemaal af is momenteel missen nog een aantal cakes en de laatste 2...
  3. Discussie: Lidl 2022

    door Jyggns
    Reacties
    82
    Bekeken
    16.236

    Lidl 2022

    https://images.feuerwerk-forum.de/2022/11/439867_b62eb3fb1f2827a5ccc57fa87e0d100d.pdf

    Collectie van een winkel in Berlijn (via de Lidl App), maar zal grotendeels overeenkomen
  4. Parkeren is altijd moeizaam, ze hebben plekken...

    Parkeren is altijd moeizaam, ze hebben plekken waar ze je willen hebben zodat je de woonwijken niet in gaat maar die plekken staan vrij vol. In de buurt van het vuurwerk kom je sowieso niet. Je zou...
  5. Reacties
    33
    Bekeken
    35.469

    Tripreport! Afgelopen oud en nieuw 2021-2022...

    Tripreport!

    Afgelopen oud en nieuw 2021-2022 gevierd in polen. Wij zaten in lagow ongeveer een uurtje van slubice. 2 uur van hohenwutzen en anderhalf uurtje van poznan (stad met meerdere vuurwerk...
  6. 57376 En zo is het!

    57376

    En zo is het!
  7. Reacties
    111
    Bekeken
    33.646

    Je zei ook niet welke kant op he? :D 53550

    Je zei ook niet welke kant op he? :D


    53550
  8. Reacties
    33
    Bekeken
    35.469

    In Polen gelden in principe dezelfde...

    In Polen gelden in principe dezelfde afsteektijden als veel Duitse steden. De 31e en de 1e. Je kan eventueel een uitzondering aanvragen bij de burgemeester van de stad of dorp waar je wil afsteken,...
  9. Discussie: [Folder] Aldi sud 2019

    door jopoh
    Reacties
    41
    Bekeken
    45.467

    lijst van aldi sud 2019 49097

    lijst van aldi sud 2019
    49097
  10. Reacties
    4
    Bekeken
    3.732

    Topic geupdate met onder anderen prijzen en alles...

    Topic geupdate met onder anderen prijzen en alles netjes in een tabel geplaatst.
  11. Reacties
    4
    Bekeken
    3.732

    Weco Feuerwerk - Productfilmpjes 2019

    Bij deze Weco product filmpjes van 2019 achter mekaar gemonteerd met wat extra minor product info vanuit mijn kant.

    Netjes om toestemming gevraagd aan Weco om te mogen posten en is approved :).
    ...
  12. Reacties
    1.327
    Bekeken
    327.551

    Belangrijk: Ik huppel gewoon elke week even naar Zena, koop...

    Ik huppel gewoon elke week even naar Zena, koop de aan biedingen en weer vrolijk naar huis,..... Maar ja, ik woon dan ook in Baarle Nassau
  13. Reacties
    1
    Bekeken
    2.406

    Diverse vuurwerkwinkels 18/19

    Aangezien 2019 erg snel voorbij is gegaan, deel ik hierbij wat beelden van diverse vuurwerkwinkels van het seizoen 18/19. Heb sommige al eens los gepost, maar bij deze bundel ik ze even.

    We...
  14. Discussie: De klok!

    door mikosje
    Reacties
    59
    Bekeken
    10.774

    Ik wordt door me vrouw verplicht om de klok te...

    Ik wordt door me vrouw verplicht om de klok te kijken anders ziet ze me de hele avond niet
  15. Reacties
    48
    Bekeken
    16.285

    Sfeerverslag afhaaldagen 2018!

    Vorig jaar heb ik in het Countdown gedeelte een aantal verhalen geplaatst. Deze werden goed ontvangen, bedankt voor alle leuke reacties! Er kwam naar aanleiding daarvan een verzoekje om een mooi...
  16. Reacties
    32
    Bekeken
    8.789

    Kut, denkende aan hoeveel geld ik de lucht in heb...

    Kut, denkende aan hoeveel geld ik de lucht in heb gepomd:cry:
    Dan al wel weer snel denkend, schijt leeft maar 1x en tis maae 1x per jaar moet het ook goed. En denkende aan dat het ook gewoon heel...
  17. Reacties
    97
    Bekeken
    43.381

    Ik werk tegenwoordig ook als jongerenwerker. Voor...

    Ik werk tegenwoordig ook als jongerenwerker. Voor de vuurwerkvootlichtingen krijgen wij alles van dummies tot veiligheidsartikrlen in grote aantallen gesponsord vanuit importeurs en dergelijken.
  18. Discussie: Cobra 3 BP 2

    door the cigarman
    Reacties
    97
    Bekeken
    43.381

    Misschien moet je even met Cafferata contact...

    Misschien moet je even met Cafferata contact opnemen.
    Die hebben de dummy's.

    Misschien als je uitlegt waarvoor je ze gaat gebruiken krijg je ze wel cadeau,
  19. Discussie: Wetgeving Spanje

    door DarkSoul
    Reacties
    29
    Bekeken
    37.197

    Ik heb geen ervaring met Tenerife. Maar ik ben...

    Ik heb geen ervaring met Tenerife. Maar ik ben net terug van een trip uit Spanje regio Elche/Valencia. We hebben een intensieve ontmoeting gehad met de policia nacional. Ze waren duidelijk erg slecht...
  20. Reacties
    59
    Bekeken
    85.245

    Heb het ook niet over een natuur gebied...

    Heb het ook niet over een natuur gebied waarom.zou je daar willen afsteken was gewoon in me straat politie vond het allemaal prima
  21. Discussie: Wetgeving Polen

    door Willymeuf
    Reacties
    59
    Bekeken
    85.245

    Je bedoelt Noord Polen? Compleet off-topic, maar...

    Je bedoelt Noord Polen? Compleet off-topic, maar kijk even of je Gdansk/Gdynia/Sopot mee kunt meepakken, ben er paar jaar geleden geweest, en is zomers echt een prima plaats om 3-5 dagen te zijn!
  22. Reacties
    635
    Bekeken
    168.076

    Kan zijn dat er op 1 van de cake’s een verkeerde...

    Kan zijn dat er op 1 van de cake’s een verkeerde stikker zit, of dat je idd 2x cake 1 hebt. Dit wil wel eens voorkomen
  23. Reacties
    304
    Bekeken
    28.232

    Hier voor iedereen maar even een nummertje om de...

    Hier voor iedereen maar even een nummertje om de tijd te doden: :yes:


    https://www.youtube.com/watch?v=csQDhwLX8XM

    Eddy.
  24. Reacties
    30
    Bekeken
    11.731

    Ik ben niet in competitie met niemand ik stook...

    Ik ben niet in competitie met niemand ik stook duits spul graag in de vooravond,maar ook om twaalf uur.dat andere hun veels te dure(naar mijn mening)rambakken van 100euri plus staan te stoken steek...
  25. Reacties
    456
    Bekeken
    245.841

    Dat idee heb ik ook.. Misschien handiger om het...

    Dat idee heb ik ook..
    Misschien handiger om het ofwel allemaal aan de startpost toe te voegen, ofwel misschien zelfs per shop een subpagina voor de folders + discussie over de producten ;) Maakt het...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 53
Pagina 1 van 3 1 2 3