Banner Lesli Vuurwerk - Home - Vuurwerkplanet.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 19 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    47
    Bekeken
    3.391

    "Was dit het al?" Ja sorry. Niet veel vuurwerk...

    "Was dit het al?"

    Ja sorry. Niet veel vuurwerk dit jaar. Andere prioriteiten. Nieuwe auto nodig, nieuwe kozijnen nodig, afgelopen jaar keuken, dakkapel en dakgoten vervangen.
  2. Discussie: Solar

    door Mavcovic
    Reacties
    61
    Bekeken
    8.145

    16 euro voor dit waardeloze potje? Echt...

    16 euro voor dit waardeloze potje? Echt belachelijk. Jammer dat de regels, controles en onzekerheden vuurwerk zo duur heeft gemaakt.
  3. Reacties
    15
    Bekeken
    998

    Mooi verhaal. Precies zoals het bij mij ging in...

    Mooi verhaal. Precies zoals het bij mij ging in jaren dat ik een showtje schoot.
  4. Reacties
    232
    Bekeken
    76.381

    https://youtu.be/gEjtu9_lySE Vanaf 3:20 komt...

    https://youtu.be/gEjtu9_lySE

    Vanaf 3:20 komt hij hier ook voorbij. Wel de verkeerde compound als eerste afgeschoten.
  5. Reacties
    1.211
    Bekeken
    260.001

    Supermarkten hebben geen bunkers dus ze mogen...

    Supermarkten hebben geen bunkers dus ze mogen maar 200 kilo F1 houden. Dat is ongeveer 1 pallet. Zo uitverkocht natuurlijk. Voordat de nieuwe pallet komt moet de oude voorraad weer op zijn. Vandaar...
  6. Reacties
    381
    Bekeken
    84.154

    Zijn zeker goed om een show te starten. In de...

    Zijn zeker goed om een show te starten. In de intro van mijn showfilm zie je er 2.


    https://youtu.be/gEjtu9_lySE
  7. Reacties
    204
    Bekeken
    56.945

    - Funke Vorig jaar voor het eerst wat Funke...

    - Funke

    Vorig jaar voor het eerst wat Funke spul van de Duitse markt gehad + de Kometenbomben 2 van de Nederlandse. Die cakes en single shots waren veel beter en groter dan die van andere merken....
  8. Hier afgelopen jaar samen met familie en vrienden...

    Hier afgelopen jaar samen met familie en vrienden samen een showtje geschoten. Eigenlijk was ik dat niet eens van plan maar het werd aan mij gevraagd of ik dat weer een keertje wilde doen. Dat vond...
  9. Reacties
    381
    Bekeken
    84.154

    https://youtu.be/gEjtu9_lySE In de intro van...

    https://youtu.be/gEjtu9_lySE

    In de intro van mijn showfilm zie je er 2. Erg goede fonteinen. Kort maar krachtig. Bijna te dicht bij de auto's gezet.
  10. Reacties
    812
    Bekeken
    197.241

    Dat hij al heel wat jaartjes bij deze winkel komt...

    Dat hij al heel wat jaartjes bij deze winkel komt shoppen.
  11. Reacties
    113
    Bekeken
    28.879

    Bedankt heren. Ik ben sinds kort meer van...

    Bedankt heren. Ik ben sinds kort meer van kwaliteit en minder van rammen dus ik weet genoeg. :thumbsup:
  12. Reacties
    278
    Bekeken
    54.679

    Vuurpijlen verbieden gaat nog "grappig" worden...

    Vuurpijlen verbieden gaat nog "grappig" worden trouwens.

    De gemiddelde Nederlander en zelfs journalist denkt dat alle sierboeketten in de lucht van vuurpijlen komen. Dus dan zitten wij met komend...
  13. Reacties
    122
    Bekeken
    21.979

    Volgens mij wel aangezien hij aangeeft dat als...

    Volgens mij wel aangezien hij aangeeft dat als Lesli het niet wil verkopen hij wel een andere manier zoekt om ze te verkopen. (rockets)
  14. Reacties
    33
    Bekeken
    16.604

    Bedenk wel dat je met jou hebzucht waarschijnlijk...

    Bedenk wel dat je met jou hebzucht waarschijnlijk 4 andere mensen benadeeld hebt:
    1) De winkel
    2) 3 personen die hem bij ophalen niet geleverd hebben gekregen.

    Maar ik geloof wel in "karma"....
  15. Reacties
    122
    Bekeken
    21.979

    Zou het allemaal niet een vooropgezet plan zijn?...

    Zou het allemaal niet een vooropgezet plan zijn? Straks zijn de vuurpijlen, single shots en knallers verboden maar nog steeds dezelfde gewonden en overlast met Oud en Nieuw. Het beste bewijs dat...
  16. Reacties
    254
    Bekeken
    85.673

    Ik weet niet welk jaartal ik had maar ik vond...

    Ik weet niet welk jaartal ik had maar ik vond deze box de mooiste uitwerkingen hebben van de hele avond. De rest van de familie/straat vond dit ook. Mooier nog dan bijboorbeeld de Funkenweide die ik...
  17. Reacties
    31
    Bekeken
    3.912

    Nounou. Straks gaat er een pruttelrolletje af ...

    Nounou. Straks gaat er een pruttelrolletje af bij de buurman :rolleyes:. Ik hoop dat ik nog wel kan slapen dit jaar :bonk:.
  18. Reacties
    22
    Bekeken
    7.684

    Prachtig die thema's! Top show! :biertje:

    Prachtig die thema's! Top show! :biertje:
  19. Reacties
    0
    Bekeken
    1.213

    Mavcovic Oud en Nieuw Show 2019 - 2020

    Op een familieverjaardag kwam opeens ter sprake of ik nog weer een keer een vuurwerkshowtje ging schieten. Jaja, in september en dus op tijd voor Freakacties. Maar eigenlijk was ik niet van plan om...
  20. Discussie: Huisman Vuurwerk

    door Mavcovic
    Reacties
    829
    Bekeken
    248.120

    Hier is alles goed voor elkaar. Het was vanmiddag...

    Hier is alles goed voor elkaar. Het was vanmiddag heel druk in de winkel maar alsnog werden we heel goed geholpen. Vrij snel waren we aan de beurt. Alles werd ondanks de drukte cake voor cake...
  21. Reacties
    391
    Bekeken
    45.447

    Eerste ritje zit er op. Piroshop Arentz bedankt...

    Eerste ritje zit er op. Piroshop Arentz bedankt voor de kloppende bestelling!
  22. Discussie: Piroshop Arentz

    door Mavcovic
    Reacties
    150
    Bekeken
    49.902

    Net terug van het ophalen van mijn bestelling. De...

    Net terug van het ophalen van mijn bestelling. De lokatie was goed aangegeven met zo'n luchtschijnwerper. Het stond netjes klaar en heb zelfs nog zo'n 100 shots Candle gekregen. Bedankt en succes!
  23. Discussie: Huisman Vuurwerk

    door Mavcovic
    Reacties
    829
    Bekeken
    248.120

    Worden bestellingen hier samengevoegd of moet ik...

    Worden bestellingen hier samengevoegd of moet ik ze alle 9 (:blink:) meenemen?
  24. Discussie: Supercell

    door Mavcovic
    Reacties
    83
    Bekeken
    33.828

    Haha mooi die reacties. Ja dan wil hij het ook...

    Haha mooi die reacties. Ja dan wil hij het ook gelijk meenemen. :bonk: Daar snappen wij freaks toch niks van. :confused:. En nu moet ik voor goed goedkoop langdurig vuurwerk zorgen. Ga er maar aan...
  25. In Nijverdal staat de Rumble in the Jungle te...

    In Nijverdal staat de Rumble in the Jungle te koop voor 60 euro. Daarnaast zou je een gokje kunnen wagen met een Kiloknaller, Professional Box of een Extreme Gold Explosion. Je weet dan alleen niet...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 469
Pagina 1 van 19 1 2 3 4