Banner Rubro Vuurwerk - Home - Rubro.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 32 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    20
    Bekeken
    1.626

    1e deel is wel mooi met de verschillende kleuren....

    1e deel is wel mooi met de verschillende kleuren. Vooral van het blauw/turkoise ben ik gecharmeerd. Breng dat maar als losse cake uit. Rest vd bak is okay, alleen saai tempo. De uitwerkingen zien...
  2. Reacties
    10
    Bekeken
    935

    Hele gave kleur blauw zit hierin verwerkt, leuke...

    Hele gave kleur blauw zit hierin verwerkt, leuke kleurbak
  3. Reacties
    7
    Bekeken
    1.871

    Ik word altijd zo moe van: "Maar, we hebben een...

    Ik word altijd zo moe van: "Maar, we hebben een centrale vuurwerkshow" gedoe..

    Elke winter hebben we dat gezeik met de rona, wat waarschijnlijk nooit meer weggaat, en deze mensen vinden het een...
  4. Reacties
    191
    Bekeken
    28.886

    Als het puur gaat over het actief stimuleren van...

    Als het puur gaat over het actief stimuleren van aankoop in het buitenland, waarom laten jullie dan wel de productpagina's openbaar voor artikelen die uitsluitend te koop zijn in Belgie en Duitsland,...
  5. Discussie: Winkeltopics gesloten?

    door Bignut
    Reacties
    191
    Bekeken
    28.886

    Heb je aandelen of iets in crew ofzo. En wat...

    Heb je aandelen of iets in crew ofzo. En wat betreft het "illegale spul" laat ze dan ook de product topics sluiten die hier niet in NL te verkrijgen zijn.

    Dit is zo scheinheilig als wat. Politiek...
  6. Discussie: Winkeltopics gesloten?

    door Bignut
    Reacties
    191
    Bekeken
    28.886

    Interessante reactie ja? Iedereen weet dat een...

    Interessante reactie ja?

    Iedereen weet dat een winkelier moet betalen willen ze hun producten/winkel kunnen promoten.
    Zodra ze dat niet willen dan worden ze buitengesloten (gesloten winkelsectie...
  7. Discussie: Winkeltopics gesloten?

    door Sirens
    Reacties
    191
    Bekeken
    28.886

    Ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het apart...

    Ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het apart om wel de secties en topics met buitenlandse merken open te houden maar de winkel topics gesloten te houden.
  8. Reacties
    191
    Bekeken
    28.886

    Dat zal wel heel erg jammer zijn, aangezien een...

    Dat zal wel heel erg jammer zijn, aangezien een heel groot deel van de freaks ook over de grens winkelt.. tevens is dat dan ook weer een stukje wat er afgenomen wordt.. Hopelijk gaat het topic...
  9. Reacties
    2
    Bekeken
    505

    Hahaha goed gevonden dit!

    Hahaha goed gevonden dit!
  10. Vergeet niet dat in de jaren 80 de behoefte aan...

    Vergeet niet dat in de jaren 80 de behoefte aan zware knallen er ook al was. Met het verschil dat die er niet/minder waren dan nu. Wat ging de jeugd doen? Strijkers leeghalen en in glazen potjes en...
  11. Dit doet me denken aan dat het coronavirus de...

    Dit doet me denken aan dat het coronavirus de A-status kreeg. Op papier is dat nu een zeer gevaarlijk virus. Zo kun je nog wel meer bedenken inderdaad: vuurwerk is een wapen, mannen zijn vrouwen,...
  12. Discussie: Reuzen Astronaut

    door TCDD
    Reacties
    48
    Bekeken
    17.882

    Ik kwam binnen en hoorde meteen Bonjour maar toen...

    Ik kwam binnen en hoorde meteen Bonjour maar toen ik goeiemorgen zei, ging ze veilloos over in het Nederlands :)
  13. Discussie: De HVLV WOB-files

    door VWBE
    Reacties
    72
    Bekeken
    9.508

    Wat ik vooral niet snap, is dat mensen hier...

    Wat ik vooral niet snap, is dat mensen hier vreemd van opkijken.

    Corona was 1 grote, georganiseerde zwendel op alle vlakken, om bepaalde politieke agendas te versnellen, en doelmatig de economie...
  14. Reacties
    6
    Bekeken
    1.397

    Man wat een gemis op de Nederlandse...

    Man wat een gemis op de Nederlandse vuurwerkmarkt. Hopelijk gaan ze het licht nog een keer zien ... :rolleyes:
    Nederlands filmpje:


    https://www.youtube.com/watch?v=oMddPryCVQs
  15. Reacties
    686
    Bekeken
    91.874

    Belangrijk: Ik had na oud en nieuw een goed gevoel, maar als...

    Ik had na oud en nieuw een goed gevoel, maar als ik nu zie dat hertenkampen verboden worden omdat die gevaarlijk zouden zijn, zakt me de broek weer af.
    Wat een land worden we :frusty:
  16. Discussie: De HVLV WOB-files

    door Machine076
    Reacties
    72
    Bekeken
    9.508

    Een regelrechte schande dat dit nog niet aan de...

    Een regelrechte schande dat dit nog niet aan de grote klok is gehangen. Ben dit land en zijn incapabele "bestuurders" zo kots en kots beu.
  17. Discussie: De HVLV WOB-files

    door elburgersc
    Reacties
    72
    Bekeken
    9.508

    Er zijn gewoon vieze spelletjes gespeeld en dat...

    Er zijn gewoon vieze spelletjes gespeeld en dat moet je knalhard straffen!! Volop in de media gooien, dat zal die klote Bruls en al die andere viezerds leren. Dat is mijn mening en ik denk dat velen...
  18. Reacties
    67
    Bekeken
    11.866

    Wil dit met jullie graag delen. Onze gemeente wat...

    Wil dit met jullie graag delen. Onze gemeente wat echt een vuurwerkdorp is,omdat er altijd met Oud en Nieuw superveel vuurwerk de lucht in gaat, geeft het voorbeeld zoals het in Nederland moet met de...
  19. Ja, een 9-gangen diner (waarvan 3 kakken), dat...

    Ja, een 9-gangen diner (waarvan 3 kakken), dat vind ik ook geldverspilling.
    Maar dat moet iedereen zelf weten, waaraan ieder zn geld uitgeeft.
    Dat geldt dus ook voor vuurwerk.
    Leven en laten...
  20. Wat zou de permanente dubbele speklaag van die...

    Wat zou de permanente dubbele speklaag van die man wel niet hebben gekost? Over verspilling gesproken.
  21. Wat een zelfingenomen zak is het ook. Maak zelf...

    Wat een zelfingenomen zak is het ook. Maak zelf wel uit wat ik met mijn zuurverdiende geld doe.
  22. Discussie: Riakeo

    door Viva la Bang
    Reacties
    50
    Bekeken
    14.733

    Riakeo is zover ik kan vinden op the world wide...

    Riakeo is zover ik kan vinden op the world wide web een trading company van Happy Family Fireworks. En die naam ken ik. Als je dat afkort kom je op HFF en die kennen we allemaal wel. Of dit 100% zo...
  23. Ik ben voor :droolthum

    Ik ben voor :droolthum
  24. Die laatste alinea is heel raar als je het...

    Die laatste alinea is heel raar als je het verhaal leest (een snelle oplossing is er immers niet). Ik krijg bij deze alinea het idee dat dit een beetje knip en plak werk van een citaat die niet...
  25. Bij die laatste alinea druist hij recht in op...

    Bij die laatste alinea druist hij recht in op eerdere alineas. Tijdens de 2 jaren met nl verkoopverbod heb ik juist meer en zwaarder vuurwerk gezien.

    Juist het volledig vrijgeven is de enige...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 778
Pagina 1 van 32 1 2 3 4