Banner Broekhoff Vuurwerk - Home - Magnumvuurwerk.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 21 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    1
    Bekeken
    253

    https://youtu.be/dM8l7VImHvw?si=_pEXiyfbUe3AUMSd...

    https://youtu.be/dM8l7VImHvw?si=_pEXiyfbUe3AUMSd
    Dit was de mooiste box die ik heb geschoten van Megavuurwerk.
    Deze had een flinke burst!
  2. Reacties
    26
    Bekeken
    3.160

    Belangrijk: X-Qlusif blijft een aparte lijn, zijn op de...

    X-Qlusif blijft een aparte lijn, zijn op de Spielwarenmesse nieuwe artikelen van gepresenteerd. Riakeo zal echt als Riakeo worden aangeboden naar wat ik er van begrepen heb. Binnenkort volgt meer...
  3. De orders die vannacht zijn besteld zullen gewoon...

    De orders die vannacht zijn besteld zullen gewoon blijven staan.
  4. Door een klein foutje bij ons in het systeem is...

    Door een klein foutje bij ons in het systeem is de website vannacht om 00:00 opengegaan. Dit hebben wij weer uitgezet en voor nu zijn de prijzen weer verborgen om het toch een klein beetje spannend...
  5. Thanks, Dit is nou precies waar wij voor...

    Thanks,

    Dit is nou precies waar wij voor willen staan. Een breed assortiment voor iedereen wat wils tegen scherpe prijzen.
    Ja wij zijn niet met alle producten goedekoper dan bij een ander, maar...
  6. Reacties
    2.680
    Bekeken
    628.400

    Mooi spul, heb er gelukkig nog wat doosjes van. ...

    Mooi spul, heb er gelukkig nog wat doosjes van.

    En heb nog 1 van zijn voorlopers in huis. Helaas niet een vol pak dat zou fantastisch zijn maar 1 is ook al tof.

    80254
  7. Reacties
    167
    Bekeken
    14.573

    Ook gefeliciteerd van deze kant kerel. Wel...

    Ook gefeliciteerd van deze kant kerel.

    Wel vraag ik mij af of er ook nog een winnaar gaat komen van de leden die hier 365 dagen per jaar aanwezig zijn. Van deze die hards moet het forum het...
  8. Reacties
    56
    Bekeken
    2.623

    Sinds 3 jaar loopt er een beagle door het huis...

    Sinds 3 jaar loopt er een beagle door het huis die al van pup af aan gewend is aan het geluid en geflits van vuurwerk, en er weinig om geeft of er achter aan wil gaan. Met oud en nieuw zelf ploft ze...
  9. @gimi LOL. Ik heb niet heel veel nieuws; de...

    @gimi LOL.
    Ik heb niet heel veel nieuws; de boeken liggen nu bij de inbinder, Hein schat in dat het betalen/verzenden eind oktober/begin november gaat beginnen.
  10. Reacties
    30
    Bekeken
    4.474

    Het is net politiek & participatie, je mag vragen...

    We proberen alle klanten te voorzien van een mooi stuk vuurwerk. Het is niet te doen om enkel 30mm kwaliteitsproducten te leveren. Het gros van de klanten wil compounds met veel shots wat ook nog...
  11. Reacties
    1.164
    Bekeken
    244.168

    Had jij de mystery deal besteld? Dan heb je...

    Had jij de mystery deal besteld? Dan heb je geluk, want je hebt de Red Maroon gescoord voor een mega prijs!

    72478
  12. Hein Hofmeester: Ernst en Lust: 200 jaar Vuurwerk Historie in Nederland

    Promo

    Met veel vakkennis en toewijding heeft Hein Hofmeester, oud directeur JNS Pyrotechniek, een boek geschreven over de historie van vuurwerk. Het boek “Ernst en Lust: 200 jaar Vuurwerk Historie...
  13. Reacties
    1.164
    Bekeken
    244.168

    Hierbij een lijst met artikelen die momenteel...

    Hierbij een lijst met artikelen die momenteel zijn toegevoegd aan het assortiment van Haulerwijk. Groningen en Joure volgen zsm.
    445 Black Bird
    448 Dark defense
    553 Raptor
    750 Aansteekfakkels...
  14. Reacties
    1.164
    Bekeken
    244.168

    Helaas kunnen wij daar niks aan doen

    Helaas kunnen wij daar niks aan doen
  15. Reacties
    1.164
    Bekeken
    244.168

    Iets eerder dan verwacht: Vanaf nu is het...

    Iets eerder dan verwacht:

    Vanaf nu is het mogelijk om de bestellingen te plaatsen.:cool:
  16. Reacties
    1.164
    Bekeken
    244.168

    Het is even stil geweest vanaf onze kant, dat had...

    Het is even stil geweest vanaf onze kant, dat had natuurlijk een reden. We willen jullie ook een mooi assortiment geven met de gaafste deals en later dit jaar zullen jullie nog meer positieve...
  17. Reacties
    46
    Bekeken
    6.016

    Bassie1978 stopt als mod

    Na lang wikken wen wegen heb ik met pijn in mijn hart moeten besluiten om te gaan stoppen als moderator op dit prachtige forum.
    De afgelopen tijd zijn er bij mezelf flink wat wijzigingen geweest...
  18. Reacties
    1.211
    Bekeken
    259.387

    Aan je reactie is al te merken dat je totaal geen...

    Aan je reactie is al te merken dat je totaal geen idee hebt waarop en hoe producten getest worden. Deze eisen aan producten zijn al jaren hetzelfde. En grotendeels Europees bepaald. Maar fijne avond...
  19. “Geef je echt honderden euro’s uit voor die 8 uurtjes?!” [Sfeerverslag '20 '21 & '22]

    Hoewel de afhaaldagen afgelopen jaren niet doorgingen heb ik, op veler verzoek maar vooral omdat ik het zelf erg leuk vind om te doen, weer een verslag gemaakt. Dit keer dus echter niet over de...
  20. Reacties
    432
    Bekeken
    53.168

    Ik ben zelfs voor volgend jaar nog niet echt...

    Ik ben zelfs voor volgend jaar nog niet echt bang, zeker landelijk niet. In Den Haag weten ze, vooral sinds HVLV er heel erg mee bezig is geweest, heel goed dat vrijwel alle ellende door andere zaken...
  21. Reacties
    466
    Bekeken
    53.884

    Gelukkig klopt dat allang niet meer, inmiddels...

    Gelukkig klopt dat allang niet meer, inmiddels zijn er tientallen Tweede Kamer politici die ook precies weten hoe de vork in de steel zit. Daar hebben we met veel mensen hard voor moeten werken maar...
  22. Reacties
    432
    Bekeken
    53.168

    Nope, dit is een voorstel om CAT.2 te behouden....

    Nope, dit is een voorstel om CAT.2 te behouden. De journalist denkt weer dat het alleen CAT.1 is maar dat is niet het geval.
  23. Reacties
    101
    Bekeken
    20.759

    https://www.youtube.com/watch?v=Kec67uKMKyA...

    https://www.youtube.com/watch?v=Kec67uKMKyA
    iedereen bedankt voor de komst, het was een succes. volgend jaar weer proberen? :p
  24. Nee, dit jaar zijn we geen afhaalpunt van Zena....

    Nee, dit jaar zijn we geen afhaalpunt van Zena. Ik kan dat ook wel even kort toelichten. De webshops van Zena werken niet met een voorraadsysteem gekoppeld aan de website. Hierbij heb je dus een...
  25. Discussie: Openingsactie 2022

    door robinn6
    Reacties
    0
    Bekeken
    1.318

    Openingsactie 2022

    Beste liefhebbers,

    De webshops van Vuurwerkbunker.nl zijn weer geopend en dat vieren we met een dikke OPENINGSACTIE! Van 9 tot en met 18 september shop je bij ons tegen super scherpe prijzen.
    ...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 524
Pagina 1 van 21 1 2 3 4