Banner Wolff Vuurwerk - Home - Vuurwerkland.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 15 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Het blijft een prachtig marketing verhaal wat er...

    Het blijft een prachtig marketing verhaal wat er blijkbaar in Rotterdam, ten koste blijkbaar van het veiligheidsbudget, met boter en suiker in gegaan is. Want dit zogenaamde eco vuurwerk is qua...
  2. Reacties
    80
    Bekeken
    18.183

    50285 Zo, alles ingepakt en klaar voor morgen!...

    50285

    Zo, alles ingepakt en klaar voor morgen! 4 palletjes vol met vuurwerk! Rammelen met die handel morgen! :D :D
  3. Reacties
    18
    Bekeken
    5.371

    Ik ook dan maar weer... Iemand moet het vuurwerk...

    Ik ook dan maar weer... Iemand moet het vuurwerk immers opstellen en afschieten daar he :p


    Het vuurwerk wordt afgesloten met de Gerdolf Führertopf :D:angel:
  4. Ik woon tegenwoordig in deze prachtige gemeente....

    Ik woon tegenwoordig in deze prachtige gemeente. En ik kan bevestigen dat het met regelmaat prijs is boven de wijk waar ik op uitkijk. Zo nu en dan pikt onze bewakingscamera het op! Leuk om even...
  5. Reacties
    39
    Bekeken
    27.448

    inmiddels zijn we alweer 3 shows verder. En Dames...

    inmiddels zijn we alweer 3 shows verder. En Dames en Heren wat hebben we al wat moois mogen zien. Met DFP die het spits mocht afbijten en dat met passie, emotie en een prachtig design deed. De...
  6. Er zitten ook ontzettend domme mensen in auto's...

    Er zitten ook ontzettend domme mensen in auto's waar ze dan ontzettend domme gevaarlijke acties mee uithalen.. Waarom wordt dat niet verboden.. Heel veel ellende op oudejaarsavond wordt veroorzaakt...
  7. Nou hoor ik de hele tijd o.a Groeneveld roepen:...

    Nou hoor ik de hele tijd o.a Groeneveld roepen: we moeten de singleshots verbieden! Want blijkbaar is dat alles oplossend??

    Maar kan iemand mij eens vertellen (een onderbouwt onderzoek ofzo??) of...
  8. Reacties
    23
    Bekeken
    8.911

    present! :) wij staan zelf al jaren aan de Lentse...

    present! :) wij staan zelf al jaren aan de Lentse kant (zie video hier boven :p ) prima zicht van af daar. En je hoeft niet zo ver te parkeren hoor. Als je op tijd bent kun je nog parkeren aan de...
  9. Reacties
    10
    Bekeken
    7.861

    Ja het is niet echt naast de deur. Maar gelukkig...

    Ja het is niet echt naast de deur. Maar gelukkig hebben we voor jou en alle andere geďnteresseerde de video's en fotos nog!

    Hieronder de 4K video van de show van het Braziliaanse Fireworks Do...
  10. Reacties
    45
    Bekeken
    15.526

    hehehehe, ik kan dit bevestigen! :angel: ...

    hehehehe, ik kan dit bevestigen! :angel:

    Muziek (soundtrack) net afgerond en verzonden naar DFP HQ in Culemborg :)

    Wat kan je verwachten in deze soundtrack: Hardstyle, epic, 90s klassieker in...
  11. terug kijkend denk ik dat het zeker 45 minuutjes...

    terug kijkend denk ik dat het zeker 45 minuutjes in de auto waard was.

    Een klein verslagje van afgelopen vrijdag:

    Afgelopen vrijdag morgen zijn we dus afgezakt richting Deventer waar we deze...
  12. Reacties
    69
    Bekeken
    19.708

    Ik trof de uitnodiging toevallig in mijn mailbox...

    Ik trof de uitnodiging toevallig in mijn mailbox deze week. Zoals het er nu naar uitziet wederom present!
  13. 50e verjaardagsvuurwerk een XXL vuurwerk! Heron Fireworks - 25-5-2019

    Afgelopen weekend, na maanden ven planning en het zorgvuldig geheim houden in kleine kring was daar dan eindelijk de Surpriseparty en vuurwerk voor de 50e verjaardag van Hayo Wolff van Heron...
  14. in de wandelgangen heb ik vernomen dat de nieuwe...

    in de wandelgangen heb ik vernomen dat de nieuwe data voor Scheveningen rondom het weekend van 13e september gaat worden
  15. Reacties
    39
    Bekeken
    27.448

    Hahaha leuk geprobeerd. :D Maar details over de...

    Hahaha leuk geprobeerd. :D Maar details over de show blijven binnenskamers.. Voor zover ik dat al weet. Ik heb slechts een klein aandeel (soundtrack) in de raderen voor deze show. Wat ik je wel kan...
  16. Reacties
    10
    Bekeken
    7.861

    http://pyroworld.be/album/data/525/medium/IMG_0419...

    http://pyroworld.be/album/data/525/medium/IMG_0419CCC2.jpg

    tadaaaaa! :D
  17. Reacties
    10
    Bekeken
    7.861

    Thanks.. Tis alleen een tikkeltje te ver...

    Thanks.. Tis alleen een tikkeltje te ver uitgezoomd.. ik zal eens kijken of we dezelfde ongeveer op de 2e foto camera hebben die iets verder staat ingezoomd
  18. Reacties
    10
    Bekeken
    7.861

    Ja die Duitser schijnt best goed te zijn in de...

    Ja die Duitser schijnt best goed te zijn in de muziek die hij maakt :D
  19. Reacties
    10
    Bekeken
    7.861

    Ik dacht ik zet hem er toch maar even in,...

    Ik dacht ik zet hem er toch maar even in, Hannover. Imiddels is de 1e show alweer geweest. En deze werd geschoten door het Franse Fantasias, ook wel bekend als Intermede Artifices. De firma heeft dan...
  20. Reacties
    80
    Bekeken
    18.183

    Dank je Arnoud voor deze mooie complimenten!...

    Dank je Arnoud voor deze mooie complimenten! Geluid is zeker een belangrijk deel ook van de beleving van vuurwerk dus dat moet je als het even kan ook terug horen in de video. Voorwaarde is wel dat...
  21. Reacties
    39
    Bekeken
    27.448

    EINDELIJK Na 15 jaar zal er in Knokke-Heist weer...

    EINDELIJK Na 15 jaar zal er in Knokke-Heist weer eens een Nederlands bedrijf meedoen! Na het debacle met de uiterst beroerde (achteraf gezien) show van Broekhoff in 2004 heeft Knokke-Heist eindelijk...
  22. Reacties
    1.838
    Bekeken
    409.538

    snel zat! je kan met 60MB\sec nog wel 4K opnemen....

    snel zat! je kan met 60MB\sec nog wel 4K opnemen. 170MB/sec is een tikkeltje overkill zelfs
  23. Reacties
    6
    Bekeken
    3.305

    Je had beter even gewacht totdat er groot kaliber...

    Je had beter even gewacht totdat er groot kaliber geschoten werd zodat je daar op kon inzoomen met een beetje reflectie (vind ik persoonlijk altijd mooi, maar das mijn smaak) op t water erbij. Dan...
  24. Reacties
    6
    Bekeken
    3.305

    Mooie show geschoten door Amstock \Xena Vuurwerk!...

    Mooie show geschoten door Amstock \Xena Vuurwerk!

    Even een tip voor de cameraman: de cameravoering was erg nerveus. in, uit, in, uit, in, uit zoomen. Nergens voor nodig. Het gevolg was dat je...
  25. Reacties
    10
    Bekeken
    3.309

    Het was een prachtige dag met veel zon wat...

    Het was een prachtige dag met veel zon wat resulteerde in een erg druk bezochte koningsdagevent en vuurwerk in Oegestgeest. Bedankt aan alle geinteresseerde, bekende en vrienden die langs gekomen...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 360
Pagina 1 van 15 1 2 3 4