Petitievoorvuurwerk.nl - HOME

Zoeken:

Pagina 1 van 40 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Op dit moment voeren we inderdaad met name het...

    Op dit moment voeren we inderdaad met name het Vuurwerktotaal assortiment omdat we dit in onze winkels aanbieden tijdens de reguliere verkoop. Hiervan hebben we restvoorraad en partijtjes. Tijdens...
  2. Reacties
    460
    Bekeken
    74.128

    Vind hem oke, maar niet meer dan dat eigenlijk....

    Vind hem oke, maar niet meer dan dat eigenlijk. Komt wat magertjes over allemaal.
  3. Goedemiddag allemaal, Vandaag zijn wij druk...

    Goedemiddag allemaal,

    Vandaag zijn wij druk bezig geweest met onze bunkers en ik heb tussendoor een paar leuke fotootjes geschoten. Zijn jullie nog een beetje wakker en klaar voor ronde 3? Snel...
  4. Reacties
    394
    Bekeken
    83.394

    Van oudere Samsungs is vaak de microfoon beter...

    Van oudere Samsungs is vaak de microfoon beter dan tegenwoordig. Van de S22 vind ik hem niet echt heel best, zeker bij hardere knallen.
  5. Discussie: Wolfdog

    door Knettermans
    Reacties
    29
    Bekeken
    10.713

    Dit soort compounds zijn leuk zolang je...

    Dit soort compounds zijn leuk zolang je verwachtingen reëel zijn. Verwacht hier dus niet hetzelfde van als van een Wolff of Magnum compound die een stuk meer kost en dan kun je er gewoon plezier aan...
  6. Reacties
    621
    Bekeken
    156.489

    Niet zo snel op de teentjes getrapt kerel. Je...

    Niet zo snel op de teentjes getrapt kerel. Je neemt het allemaal veel te persoonlijk. Relax:biertje:
  7. Reacties
    621
    Bekeken
    156.489

    Voor 50 euro heb je een 100sh 30mm flowerbed. De...

    Voor 50 euro heb je een 100sh 30mm flowerbed. De laatste keer dat ik ze zo goedkoop had was 10 jaar geleden dus waar hebben jullie het allemaal over?
  8. Reacties
    27
    Bekeken
    5.865

    In verhouding (diameter en prijs) beter dan die...

    In verhouding (diameter en prijs) beter dan die Tomahawk die er naast staat :D
  9. Reacties
    621
    Bekeken
    156.489

    We krijgen er inderdaad eentje geleverd. Helaas...

    We krijgen er inderdaad eentje geleverd. Helaas weten we nog niet welke, maar zodra er meer bekend is, laat ik dit uiteraard weten. Wat je zegt, €10,- voor 30mm oldskool Evo kwaliteit is vrij...
  10. Discussie: Oud & Nieuw Sfeer Foto's

    door heho
    Reacties
    455
    Bekeken
    112.014

    Lekker topic dit ! Zal ook een kleine bijdrage...

    Lekker topic dit !
    Zal ook een kleine bijdrage doen ...
    Lokale jeugd aan het carbid schieten bij ons op de oprit (met dank aan het ooit gewonnen carbidkanon hier op VWC :p)

    80666

    En...
  11. Belangrijk: V-shape in de straat werkt uitermate goed met...

    V-shape in de straat werkt uitermate goed met 20mm (kleinere effectgrootte/lagere schiethoogte), dus wat dat betreft kan het prima. Ondanks het hoge tempo vond ik het echt meerwaarde hebben deze per...
  12. Discussie: Monster Ride

    door Dansplaat
    Reacties
    380
    Bekeken
    106.199

    Aan de dikte vh karton te zien, en de vouwen die...

    Aan de dikte vh karton te zien, en de vouwen die er in zitten.. is hij al netjes uit kooi gehaald voor je...
  13. Reacties
    19
    Bekeken
    2.102

    Dit is gewoon een omlabeling van de Strobe Attack...

    Dit is gewoon een omlabeling van de Strobe Attack van Katan. Dit is gewoon een goeie cake, alleen niet zo goed als het filmpje. Het filmpje is overduidelijk een sample, maar dat is bij de meeste...
  14. We mogen zeker nog goedkopere producten en betere...

    We mogen zeker nog goedkopere producten en betere acties verwachten... waarom?

    Omdat outlet zowat leeg verkocht was... ik heb met interesse de discussie over bijv de crackle king gevolgd...hier...
  15. Reacties
    51
    Bekeken
    8.439

    Belangrijk: Geen kooi hoeft niet per definitie te betekenen...

    Geen kooi hoeft niet per definitie te betekenen dat een product niet goed zal presteren, dit is inderdaad bewezen met de 400sh TDS en ook met diverse andere, met name 20mm, producten. Aan de andere...
  16. Reacties
    51
    Bekeken
    8.439

    Belangrijk: Geen tip of suggestie maar een compliment, ik ...

    Geen tip of suggestie maar een compliment, ik zag dat er bij de nieuwe Hello producten "Kooi/zonder kooi: ..." toegevoegd is aan de product info. Ondanks dat dit idee eerder geopperd en afgewezen is...
  17. Reacties
    77
    Bekeken
    9.042

    Haha in dit geval wacht ik wel even de...

    Haha in dit geval wacht ik wel even de straatfilmpjes af... ervaring uit het verleden... you know the drill ;)
  18. Hier maak ik me idd ook wel zorgen over,...

    Hier maak ik me idd ook wel zorgen over, aangezien het nog maar 48 weken tot oud en nieuw is en er dus bijna geen tijd meer is voor(andere) goede aanbiedingen voor die tijd!
  19. Discussie: Orc

    door MIKO
    Reacties
    347
    Bekeken
    55.493

    80422 Zie hier het verschil, links nieuwe...

    80422

    Zie hier het verschil, links nieuwe batch.

    (Foto niet van mij)
  20. Reacties
    451
    Bekeken
    54.024

    Het was weer gezellig afgelopen vrijdag bij de...

    Het was weer gezellig afgelopen vrijdag bij de VrijMiBo van Vuurwerkfeestje. Bedankt allemaal!

    Voor de thuisblijvers een kijkje in de bunkers waar voor een hoop liefhebbers hier alweer mooie...
  21. Reacties
    11
    Bekeken
    2.696

    In onderstaande film 5 tegelijk in fanshape: ...

    In onderstaande film 5 tegelijk in fanshape:


    https://youtu.be/mU1OdegODTQ
  22. Reacties
    640
    Bekeken
    58.351

    80335 80336 80337 80338 80339 Ondanks het...

    80335
    80336
    80337
    80338
    80339

    Ondanks het weer toch kunnen genieten van oud en nieuw !

    Alles is weer gelukkig veilig gegaan !
  23. Discussie: Prijzen

    door gwgwgw
    Reacties
    648
    Bekeken
    81.494

    Blijkbaar toch groot genoeg dat in het verleden...

    Blijkbaar toch groot genoeg dat in het verleden meerdere importeurs winkeliers op de vingers tikte wegens te lage prijzen aan dit hele kleine mini groepje freaks
  24. Reacties
    51
    Bekeken
    8.086

    Het klopt inderdaad dat ik op het moment redelijk...

    Het klopt inderdaad dat ik op het moment redelijk 'druk' ben. :wink:
    Voor ons als importeur is januari nog bijna net zo druk als december i.v.m. de hele afwikkeling van het vuurwerkseizoen,...
  25. Komende week ga ik alles even goed inventariseren...

    Komende week ga ik alles even goed inventariseren en kan ik definitief zien wat eventueel teveel besteld is, dan zal ik degene die mogelijk geraakt word door die situatie mailen en opties geven,...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1000
Pagina 1 van 40 1 2 3 4