Banner Wolff Vuurwerk - Home - Vuurwerkland.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 3 1 2 3

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    920
    Bekeken
    184.012

    Beste Freaks, Het zijn gekke, moeilijke...

    Beste Freaks,

    Het zijn gekke, moeilijke tijden waar we ons met zijn allen doorheen moeten slaan. Wij van BredaVuurwerk proberen altijd positief te zijn en alles op een goede manier aan te vliegen...
  2. Ja, ik ben wel liefhebber ja. En ik hoop enorm...

    Ja, ik ben wel liefhebber ja. En ik hoop enorm dat het verbod er niet komt. Ik gaf alleen aan dat ik gerust gesteld ben door afgelopen jaarwisseling, en er minder van wakker zal liggen. Vuurwerk...
  3. die linkse rakkers komen zichzelf nog wel eens...

    die linkse rakkers komen zichzelf nog wel eens tegen denk ik. ooit komt er een dag dat er iets verboden word wat zij leuk vinden en dan staan wij hier allemaal klaar om ze keihard uit te lachen :yes:...
  4. Of maak er een cartoon van. Dat is verdedigbaar...

    Of maak er een cartoon van. Dat is verdedigbaar binnen de vrijheid van meningsuiting, heb ik van horen zeggen... :rolleyes:
  5. hahahahah 57527

    hahahahah

    57527
  6. Ik snap best dat iedereen boos is, maar het...

    Ik snap best dat iedereen boos is, maar het niveau van de laatste 2 pagina’s is, wat mij betreft, niet echt functioneel en effectief.
    De lobby van Bruls is natuurlijk belachelijk, maar hier als een...
  7. Reacties
    339
    Bekeken
    60.705

    https://www.youtube.com/watch?v=ztVMib1T4T4&ab_cha...

    https://www.youtube.com/watch?v=ztVMib1T4T4&ab_channel=IQuip4U
  8. Reacties
    110
    Bekeken
    12.346

    Enquête: Man man man wat een mensen zijn jullie... Lopen...

    Man man man wat een mensen zijn jullie... Lopen allemaal dat het vreselijk is en dat bedrijven failliet gaan bij als er en verbod komt de wereld is te klein... Is er een verbod en al die mensen die...
  9. Reacties
    17
    Bekeken
    2.327

    Bijdrage aan het vuurwerkdebat

    Net als velen van jullie wind ik mij mateloos op over het huidige plan om vuurwerk afsteken te verbieden vanwege de druk op de zorg. Mijn eerste impuls is om als protest vuurwerk af te gaan steken,...
  10. Discussie: Ultimate City trip

    door Avalanche
    Reacties
    330
    Bekeken
    73.522

    Haha, ik heb een tip: ...

    Haha, ik heb een tip:


    https://youtu.be/YVVTZgwYwVo
  11. Reacties
    920
    Bekeken
    184.012

    Heel mooi antwoord van Breda, echt complimenten!...

    Heel mooi antwoord van Breda, echt complimenten! Het lijkt me niet niks om door het slijk te worden gehaald als je flinke kortingen aan het geven bent en probeert je best te doen om je klanten...
  12. Reacties
    920
    Bekeken
    184.012

    Ik wilde eerder al reageren maar heb gewacht op...

    Ik wilde eerder al reageren maar heb gewacht op de reactie van de verkoper:

    Mijn reactie hierop:

    Ik ben zelf inkoper en les nummer 1 is:

    Overleg met je leverancier als er problemen zijn!...
  13. Reacties
    920
    Bekeken
    184.012

    Als je korting wilt op je offerte moet je vooral...

    Als je korting wilt op je offerte moet je vooral kartonnen bestellen en geen kant en klare compounds die al aanzienlijk zijn afgeprijsd. Gebruiken sommige freaks wel hun verstand?
  14. Reacties
    920
    Bekeken
    184.012

    Goedenavond freaks, Eerlijk gezegd verbaast...

    Goedenavond freaks,

    Eerlijk gezegd verbaast het ons een beetje wat wij hier lezen. Wij willen absoluut geen discussie opwekken of met de vinger wijzen. Maar aangezien dit is ons topic en we leven...
  15. Reacties
    132
    Bekeken
    27.293

    Ik wordt toch een klein beetje verdrietig van...

    Ik wordt toch een klein beetje verdrietig van veel berichten die hier voorbij komen. Jammer om te lezen dat veel liefhebbers de handdoek al min of meer in de ring gesmeten hebben.:shocked:
  16. Reacties
    920
    Bekeken
    184.012

    Als groot inkoper ben ik nog niet eens opzoek...

    Als groot inkoper ben ik nog niet eens opzoek naar de laagste prijs.Je kan zoveel bereiken met normale communicatie met de heren van Breda, niets is te gek. de service bij deze tent is onovertroffen....
  17. Reacties
    1.167
    Bekeken
    159.548

    hier in regio breda ziet het er vooralsnog prima...

    hier in regio breda ziet het er vooralsnog prima uit. weinig wind, een graadje of vier a vijf snachts en slechts 30% kans op 0,8m regen...

    vandaag was bijvoorbeeld de verwachting 60% kans op regen...
  18. Achja als jullie je niet op offeren, dan ga ik er...

    Achja als jullie je niet op offeren, dan ga ik er wel naast wonen. Heb ik wel leuk uitzicht met oud en nieuw. :handsup:

    ''het zal maar afgaan'', ''je zult er maar naast wonen'' bla bla bla :sad:
    ...
  19. Reacties
    408
    Bekeken
    134.361

    https://www.youtube.com/watch?v=wXm6SIvxP7E

    https://www.youtube.com/watch?v=wXm6SIvxP7E
  20. Reacties
    23
    Bekeken
    3.287

    of je nou 300mm staat te schieten of trektouwtjes...

    of je nou 300mm staat te schieten of trektouwtjes afsteekt, maakt voor links echt niets uit hoor, die willen alles verbieden :p Ik denk niet dat een paar grapjes over vuurwerk op een vuurwerkforum de...
  21. Reacties
    23
    Bekeken
    3.287

    lijkt me ook in jouw geval... voor je jezelf nog...

    lijkt me ook in jouw geval... voor je jezelf nog meer voor schut zet haha:handsup:
  22. Reacties
    23
    Bekeken
    3.287

    Pff wat sneu. Mag echt nergens meer met een...

    Pff wat sneu. Mag echt nergens meer met een geintje op worden gereageerd?
    Maar grote klasse dat jullie met zn drieën de wereld redden en het spijt me echt namens mij en de paar andere leden dat de...
  23. Volgens mij is die 13 kilo :bonk: hetgeen waar we...

    Volgens mij is die 13 kilo :bonk: hetgeen waar we ons het minst zorgen over moeten maken.
  24. Reacties
    42
    Bekeken
    9.953

    Bij ons komen kinderen met hun ouders inmiddels...

    Bij ons komen kinderen met hun ouders inmiddels van de omliggende straten ook kijken. De kinderen uit de straat (Die ergens anders gingen vieren)willen niet meer weg dit jaar :D We gaan dit jaar ook...
  25. Reacties
    28
    Bekeken
    3.367

    Sterk optreden weer! Van de media.:frusty: Het...

    Sterk optreden weer! Van de media.:frusty: Het feit dat ze dit weer oppikken van een tweet van meneer de wijkagent is een slap stukje journalistiek en dat ze het ook nog is opblazen met de titel...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 58
Pagina 1 van 3 1 2 3