ideën voor een stille show?

Furgo doet het altijd goed, ik had een waaiert gemaakt met 24x. Geeft met meerdere echt een geweldig effect

Cafferata heeft singleshots met verschillende mines. In een waaier rekje zetten en snelvisco erlangs geeft een tof effect

Dit kan natuurlijk ook met de crazy tails van wolff. Die zijn wat goedkoper

EDIT:

Broekhoff heeft ook leuke cakes in de Crown Jewels lijn

Laatst bewerkt:
Heb je de cake genaamd Turbo 16 sh van Jorge al gezien? Schijnt hetzelfde of soort gelijk te zijn als de Dark Soul van Weco. Ik kwam laatst een filmpje tegen op youtube en ik vond het een apart effect.

Beelden zijn van youtube kanaal PyroKobold

Voor mijn toekomstige stil(lere) project heb ik alvast:
2 Wonderland A (Witte)
2 Splitonium (Lesli)
4 Henry's Toppertjuh (Zena)
4 Splitting Stars (Evolution)
2 Killer Crosette (VWMania)
4 Peak Punch (Lesli)

De laatste eindigt met een harde salvo dus denk ik dat Die de finale wordt
Evolution heeft natuurlijk mooie stille waaiers en ik wil de Fallen Star van Wolff nog op de kop tikken.

Succes met je project.

Hij is in iedergeval weer helemaal anders geworden inmiddels.

4x zink/bugano no5 blue stars
letterbord (90 jaar)
--------------------
3x silent trails
--------------------
1x it`s mine
1x Fallen star
--------------------
1x sunbeam 4
1x brocade waterfall
--------------------

Begint wel ergens op te lijken maar toch niet helemaal naar mijn zin.Wil iets wat op een finale lijkt maar niet echt met lawaai lol. :rolleyes: en wil het nog aanvullen hier en daar met andere producten.

Aha.. stille effecten. Ik neem aan dat je wilt afsteken buiten de toegestane tijdstip en daarom alleen maar stille effecten wilt hebben in je show? :P
Maar eigenlijk wel genoeg effecten, tails, crossettes, horse tails, falling leaves, blinkers, whirls, mines, comets, vulkanen.

Aha.. stille effecten. Ik neem aan dat je wilt afsteken buiten de toegestane tijdstip en daarom alleen maar stille effecten wilt hebben in je show? :P
Maar eigenlijk wel genoeg effecten, tails, crossettes, horse tails, falling leaves, blinkers, whirls, mines, comets, vulkanen.

Nou ja daar komt het wel op neer haha en het is ook een buurt met veel oudjes dus. :p

Is The Count's Revenge geen optie als een soort finale? Heeft een behoorlijk snel tempo en soms schiet die door waardoor je als het ware een finale salvo hebt. Per 2 lijkt met dit helemaal geweldig.

Of de Sensation van Zena. Is ook een erg mooie waaier met stille effecten en heldere kleuren. Per 2 ook een leuke finale denk ik.

Bedankt voor alle tips ben weer iets verder.

4x zink/bugano no5 blue stars
letterbord (90 jaar)
--------------------
1x crackling wave
--------------------
1x spinning blue/1x jorge malachit/1x spinning blue
3x silent trails
--------------------
1x it`s mine
1x Fallen star
--------------------
1x sunbeam 4
1x brocade waterfall
--------------------

Gister was het eindelijk zo ver de show voor mijn oma kunnen schieten.
Een hoop gestress en geregel maar het was het uiteindelijk helemaal
waard.Het showtje is goed gegaan op wat kleine dingetjes na zoals een it`s mine
die maar half af ging en 1 ontsteker die wel gloeide maar het lont niet ontstak.
Ik vermoed dat 3mm visco net te dik was..maar goed kleinigheidjes hou je toch.
Had geen idee hoe mijn oma zou reageren maar na afloop was ze helemaal
ontroerd mooi om te zien.Ben toch wel blij dat ik het achteraf heb gedaan
een prachtig cadeau waar ik ook super trots op ben.Zonder mijn pa had ik het allemaal
niet voor elkaar gekregen dus een SO naar die ouwe haha. :D

Hier alvast een foto van een gedeelte van het showtje.

IMG-20180119-WA0000.jpg

Back
Bovenaan