Signature Cakebox [Uitloop]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6551
Artikelnaam: Signature Cakebox
Bruto Gewicht: nnb gram
Netto kruitgewicht: 1500 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: nnb
Max. tube diameter: 25mm
Afmeting: nnb
Stijghoogte: 20 meter
Adviesprijs: € 99.99
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
6551_siqnature_box-left.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekkere tempobak! Goed geprijsd en leuk om hem zelf te kunnen customisen!

Dit is toch wel echt een hele mooie hoor! prachtige kleuren mooie blink en een blauw einde. geen crackling. staat op mijn wens lijstje :D

Leuk concept, goede marketing bij deze box en daarbij krijg je ook nog voor een hele leuke prijs een topper van een box! Deze staat bij mij op het lijstje. :)

Wat is het concept in deze ? Ik neem aan dat een combound box gewoon is zoals tie is en dat er niks te kiezen valt ?

Deze is enkel in de voorverkoop te bestellen, vervolgens krijg je een unieke code waarmee je een sticker kunt laten printen die je vervolgens op het label plakt. Zo kan je je eigen box benoemen, leuk voor particulieren, maar marketingtechnisch ook super slim voor bijvoorbeeld een geschenk aan je personeel met je logo op de box en als winkelier kan je hem ook gaan verkopen als je eigen winkel-box.

Cakebox is dus niet aan te passen, enkel het label. :)

Daar is over nagedacht inderdaad. Marketing technisch erg slim gedaan.
Box is verder ook nog eens erg gaaf.

Prachtige box, lekker snel tempo en heldere kleuren. Vooral die laatste cake met de giga blauwe boeketten komt erg goed over op film. Ook het concept spreekt me erg aan, ben benieuwd wat voor flitsende stickers de consumenten gaan ontwerpen.

mooi boxie hoor en met je bedrijfslogo nog een prachtig relatie cadeau voor je klanten en origineler dan een kerstpakket:bye:

Back
Bovenaan