[Dynasty] Gunfight

moontan

VWC lid
Gunfight
Echte Knalpot!!! Pot met zeer krachtige burst .
€ 5.00
Gezien op de website van de plantenhal
http://www.deplantenhal.nl/vuurwerk.htm

Gunfight.JPG

Met de letters van Full Loaded denk je dat het daar iets mee te maken heeft.. Maar bovenaan zie je het logo van Dynasty. Op de demo stond hij niet, dus ik wacht wel in spanning af..

Enig idee hoeveel shots hij telt? 5 euro is niet veel, en gezien de knallen van andere knalblokken kan dit best eens een leuk dingetje worden, mits er genoeg schoten aan zitten.
:bye:

deze is niet nieuw, hij werd hier vorig jaar ook al verkocht onder de naam "pot jantje", de prijs was toen ook al 5 euro...

Enig idee hoeveel shots hij telt? 5 euro is niet veel, en gezien de knallen van andere knalblokken kan dit best eens een leuk dingetje worden, mits er genoeg schoten aan zitten.
:bye:

Volgens mij zitten er 9 schoten in die (naar het schijnt) even hard gaan als de Flower Thunder Battery van Breeschoten..

Potentieel toppertje dus..

Hier komt ie dan!! hehe:p

Ik vond het een zeer leuk potje, voor zijn geld ik had hem voor 5 euro en dat vond ik hem zeker waard, het is NL begrippen dus echt voor de harde knallen hoef je hem niet te kopen, het gaf een beetje hetzelfde effect als mijn single shots mortiertjes (thunder shocks).
Ik vind het potje echt klein, maar als je dit potje kan kopen moet je hem vooral eens proberen, volgend jaar wil ik er misschien 2 of 3 tegelijjk doen ik vond het wel een leuk potje voor erbij.

Back
Bovenaan