Nachtbrakerstopic 28-29 december

Zucht, en ik nog lekker een nachtdienst draaien tot 0600. Zoals t er nu uitziet alleen op de 31e meehelpen met verkopen :sad:

Voor de nachtbrakers onder ons hebben we nog een leuke prijs in petto!
Onderling zijn wij namelijk met een berekening tot een getal gekomen wat gelijk zal staan aan het postnummer in dit topic dat zal winnen! Hij staat dus vast, maar welke is het??? Spannend!!

Lekker posten dus, lekker je ding doen, lekker genieten van deze dagen en wie weet win je nog wel even een toffe prijs!

12377537_1279830002042607_8274450163789660296_o.jpg

Ben kapot na een dag werken bij Bredavuurwerk. Zal ook wel moeten om morgen weer fit te zijn voor in de winkel te staan.

morgen eerst maar eens werken, om 2 uur kan de tocht beginnen! op naar groningen! wat kan ik toch genieten van deze dagen ;)

Veel plezier Heren en wellicht Dames ;) ik duik mijn nest in en morgen eerst maar even werken en daarna met Bassiebal naar Riezebos en Huisman!

Nou, maar eens te bed, morgen half 8 eruit, foto's maken voor een importeur! Daarbij nog langs 2 andere winkels om prijzen op te halen :D

morgenvroeg half 6 wekker en om half 7 mn bestelling ophalen bij megavuurwerk leeuwarden, daarna mn prijs van vulcan europe ophalen in leeuwarden en dan 3 dagen werken bij megavuurwerk leeuwarden in de winkel :) heb dr zin in :D

Voor de nachtbrakers onder ons hebben we nog een leuke prijs in petto!
Onderling zijn wij namelijk met een berekening tot een getal gekomen wat gelijk zal staan aan het postnummer in dit topic dat zal winnen! Hij staat dus vast, maar welke is het??? Spannend!!

Lekker posten dus, lekker je ding doen, lekker genieten van deze dagen en wie weet win je nog wel even een toffe prijs!

12377537_1279830002042607_8274450163789660296_o.jpg

Doe deze post maar, anders FF herberekenen ;)

Ik ga ook lekker 5 uur slapen, fijne ophaaldag allen!

Ben nu lekker een nachtje aan het werk. morgenochtend om 07.15 uur vrij. dan direct naar huis en rond 07.45 uur richting Duitsland samen met m'n broer.
Morgenmiddag rond 17.00 uur de 1e bestelling halen.
Dan morgennacht m'n laatste nacht. woensdagochtend vanuit m'n werk meteen door naar Kuiper in Koekange.
Dan smiddags nog 2 bestellingen halen, en dan heb ik alles binnen.

Back
Bovenaan