Rijswijkse vuurwerkhal

Nieuw dit jaar bij de Rijswijkse Vuurwerkhal (Van de Site);

"The Black Pyro Pack"

Inhoud;

Veiligheidsbril
Aansteeklonten
Rijswijkse Vuurwerkhal Tas

Crackling Balls
Single Shots
Romeinse Kaarsen
Flashing Demons
Fluit Pijltjes

en nog vele andere dingen!

Prijs;

€27,50

Grtz, Bram

Nieuw dit jaar;

"The Black Pyro Pack"

Inhoud;

Veiligheidsbril
Aansteeklonten
Rijswijkse Vuurwerkhal Tas

Crackling Balls
Single Shots
Romeinse Kaarsen
Flashing Demons
Fluit Pijltjes

en nog vele andere dingen!

Prijs;

€27,50

Grtz, Bram

Klinkt goed! Ben erg benieuwd naar jullie webshop :rolleyes:

kun je m dan niet toestaan? evt kun je de virusscanner/firewall even uitzetten. moet je m niet vergeten aan te zetten als je m gelezen hebt:p
*natuurlijk allemaal op eigen risisco*

Ik krijg ook geen melding meer van de virusscanner. Beeld blijft wit. Gebeurt verder niets. Ach....ik blijf het proberen en anders maandag even langsrijden om te kijken of ik de folder al kan meenemen.

dat de ipod het niet doet kan ik me best voorstellen en ik zie nu dat de folder op flash draait en als ik me niet vergis kunnen de apple apparaten geen flashprogramma's draaien. Misschien mis je ook nog een adobeflashplayer ofzo op je normale pc/laptop
edit: Ik probeer nu op Internet Explorer en krijg nu idd een trojan agent melding. Als jullie dus een andere browser gebruiken werkt het wss wel. getest voor chrome en firefox

ok das jammer. als je echt wilt kun je altijd chrome downloaden (is zo gebeurd) maar anders misschien even wachten. Neem aan dat een groot deel van de klanten ook alleen IE gebruikt, dus als Frits dit leest of zelf ontdekt zal die dit wel oplossen.

Back
Bovenaan