The Wave

Euh, mooi maar niet overdonderend. Mooie gouden waves met goede pistil van heldergekleurde parels. Gewoon een mooie cake, niets meer niets minder.

Leuk Richard dat smaken zo kunnen verschillen.
Ikzelf was behoorlijk onder de indruk van the Wave.
Mooi uitgevoerde wave, breed geschoten. goede kwaliteit en leuk ondersteund door gekleurde tips. Vond hem erg mooi

Nou, heel erg verschillen onze meningen toch niet? We vonden 'm beiden mooi, jij gewoon nog een fiks stuk meer dan ik :)

Ik heb deze cake ook weten te filmen tijdens de jaarwisseling.
Een wederom erg goede cake van Bon Fireworks! Ik vind hem beter dan The Emperor, hoewel het effect er veel op lijkt. Dit boeket oogt voller, en is volgens mij ook ietsje groter. Tempo is prima, kleur is top, burst is top, prijs is top! Voor wat meer spektakel kun je hem even doorlonten met een andere cake, of gewoon twee stuks doen. Maar ook in z'n eentje is deze cake al niet misselijk!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Erg goede cake dit.
Bonefire heeft echt heel veel goed producten voor een nog betere prijs.
Hopen dat er dit jaar meer verkooppunten zijn en dan kunnen ze op mij rekenen! :)

Deze cake blijft voor mij echt het favoriete product uit de Oriental Collection, mooie heldere kleuren, groen, blauw en een tintje paars erin ? daarnaast in een lekker tempo geschoten en die goud achtige palmstaarten erbij is gewoon weg om te smullen. :cool:

ga hem dit jaar ook proberen. wou hem vorig jaar ook al maar was al over m'n budget heen. dit jaar zit hij er dus bij. zoals ik hem op de filmpjes zie lijkt dit mij echt een geweldige cake. had gehoopt dat deze gisteren nog op de demo werd geschoten maar was niet zo. de kleuren lijken me vooral erg mooi.

echt weer een geweldige cake was dit. de kleuren in de wave's vind ik erg mooie apparte kleuren. super mooi roze en witte kleuren. kan niks anders zeggen dan dat deze er aan het einde van het jaar weer bij zit:)!

echt weer een geweldige cake was dit. de kleuren in de wave's vind ik erg mooie apparte kleuren. super mooi roze en witte kleuren. kan niks anders zeggen dan dat deze er aan het einde van het jaar weer bij zit:)!

helemaal mee eens, prachtige pot!! stond er versteld van!! :D

Heb m 4 x dit jaar met een 2 halen 1 betalen aktie, gaat samen met nog wat andere willow cakes is de bedoeling in een golden final :-)

Ben benieuwd:D

The Wave heeft mij als een van de weinige cakes dit jaar teleurgesteld. Had deze cake als een van de eerste op mijn lijstje staan en al vroeg besteld. Ik had de 2011 versie maar de boeketten waren klein. Af en toe kleiner dan de Heavy 5 potjes die ik ook had. De gouden wave maakte qua grootte iets goed maar vond ik te dun en dus niet groot genoeg. Ik wist van te voren dat dit geen dikke wave zou zijn maar het goud vond ik niet duidelijk genoeg zichtbaar. De kleuren waren snel verdwenen. De duur van de cake maakt iets goed maar ik laat deze voortaan staan. Hieronder mijn straatfilmpje van 2011/2012. Halverwege wat onscherp helaas:

http://www.youtube.com/watch?v=SQCZ7AYNJd0

Na het afsteken van deze pot wist ik niet wat ik ervan moest vinden,hij was wel ok maar ook weer niet. Had zelf iets meer van verwacht.

Ik ben het met bovenstaande eens. Hij was niet super vergeleken met de andere Bonfirecakes die ik had. De boeketjes waren wat klein en het bleef allemaal niet zo lang hangen als ik op sommige films zag. Toch kan ik zeker niet spreken van een miskoop, omdat ook ik er maar 15 euro voor heb betaald. Voor die prijs is hij het aanschaffen zeker wel waard, al koop ik komend jaar dan liever een Wodka Blue extra.

Had er 4 voor weinig in m'n doorlont project zitten.
Boeketten waren niet significant groter of kleiner dan:
Afterglow - Herlat (zena)
Temptation - Bonfire
Fearless Freak - Zena

Prima potje, nette vond de effecten wel netjes uitgevoerd.
Zeker een aanrader als je 'm ergens in de aanbieding kan krijgen voor 10 tot 15 euro. Als je de volle mep moet betalen ben ik het wel met Meuf eens. Dan liever nog een Wodka Blue erbij.

Back
Bovenaan