Falling Leaf

Super super zonde van de finale in deze topper. Het befaamde en rustgevende Falling Leaf effect is echt bijzonder goed op de film. Hopelijk presteert hij ook zo live tijdens de oud en nieuw viering want deze komt er zeker weten tussen te staan; zo niet twee keer. Heerlijke salvos dat bij dit effect het beste tot zijn recht komt. De verschillende kleuren die niet na een seconde al weg zijn. En de prijs van 45 euro die gewoon super is voor zo'n product.

Die finale moet je idd er even vanaf modden.

Deze effecten hebben ook verdacht veel weg van horsetails :idea:

Tot mijn grote verassing heeft mijn lieve vrouwtje een film gemaakt van m'n cons. showtje, waar deze cake ook in zat. Heb de film net gekeken en hij is redelijk van kwaliteit. De Falling Leaf springt er, wat mij betreft, echt uit. Tijdens het schieten had ik al het idee dat er wat langs m'n hoofd dwarrelde, dat bleken dus de lontjes(Leaves) van deze pot te zijn, echt helemaal goed.
Als ik iemand kan vinden, die de film van camera naar internet kan plaatsen, zal de film on line komen. Heb er zelf de ballen verstand van.
Nog niet gelukt, Shinji? :sad:

Deze cake is in het echt veel mooier/beter als op het mercurius filmpje.
Hoop dat dit jaar weer een actie is, heb hem gekocht voor 30 euro, wil er nl wel eens 2 van doorlonten ... :)
Je hebt hem dus gezien? Kun je iets zeggen over de kleur en hoe lang het blijft hangen? :D

Heb de film aan Toon doorgestuurd, maar de kwaliteit was dermate teruggelopen dat hij niet voor uitzending geschikt is bevonden. Maar neem van mij aan, deze is beter als die van bonfire.

Moet nog wel even zeggen dat als je de ultieme Leaves, Horsetails cake zoekt de Hit Me van pyroshopper een absolute topper is.

Jaaaaaaaaaa, deze was moooooooooooi. Het aantal shots en verdeling in salvo's is perfect, en in een perfect tempo; elkaar opvolgend zonder pauze. De horsetails waren mooi goud met oplichtende tips, dik en bleven lang hangen, de mooi gekleurde (groen/oranjegoudachtig) falling leaves waren ook vol en bleven tot de grond branden, en de cracklingfinale is heel groot en krachtig. Ik ben heel blij deze eindelijk in 't echt gezien te hebben. Een prachtig product!

100% een prachtige pot, misschien wel de mooiste van mercurius! De manier waarop de shots uit de tubes schieten is al ge-ni-aal. Erg mooie horsetails en falling leaves. De finale vond ik alleen iets minder.. hadden ze denk ik beter crackling fish kunnen doen bijvoorbeeld.
Natuurlijk is deze ook gefilmd:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Sherrif! Heel erg bedankt, zat net ook je andere filmpjes te bekijken. Wij vieren het met veel mensen dus een hele berg proline enzovoort aangezien iemand daar werkt en dus veel 500gram mee krijgt.
Ik zelf gekozen voor mercurius en volgend jaar zeker weer. Filmpje van de time rain net was mooi, inderdaad een rare finale, mijne had een goede finale!

Ik had daarnaast de blue star ( nog mooier dan de time rain ) en great mine. Moeten maar is wat ervaringen van mercurius gaan uitwisselen zodat we volgend jaar een hele goede collectie hebben.
Trouwens heb het vw gehaald in Nieuw-Vennep en betaalde daar voor deze blokken niet meer dan 20 euro! Blue star gewoon 15 euro!!

Mick39, allereerst bedankt voor je filmpjes van sommige Mercurius producten.
En commentaar op de Falling Leaf is al gegeven; ik sluit mij erbij aan.
Schitterende cake is dit zeg.

Jammer dat dit topic over deze prachtige batterij zo'n stille leven moet leiden op dit forum. Ondanks de hoge prijs verdient deze batterij niets anders dan lof. Dat is tenminste het oordeel wat ik na het beschikbare filmmateriaal te hebben gezien, kan geven.

Heeft iemand overigens nog ervaring gehad met deze batterij?

Back
Bovenaan