Collectiefoto's 2020-2021

Ze zeggen ongeveer 10% van je budget cat F1 toch? Lekker wat dingen langs geweest, binnenkort nog bestelling Funke F1 ophalen voor het bengaals en zilverwerk wat ze niet hadden bij Zena. Ik had sowieso nog wat dingen over van vorig jaar. Hoop nog een paar fonteinenpakketten van China Red, Wolff en de Aldi te fixen en dan is het geheel compleet. Vooral om af te steken in de decembermaand en aan het begin van oud&nieuw. De rest wordt opgevuld met andere dingen.

Wel blij met de boerenbond hier die nog wat oud Lesli spul had (2017) qua strombili's en knetterkegels. Die zijn echt goed in mijn ogen. Rambo's in alle enthousiasme gekocht, maar achteraf besefte ik me dat ik voor hetzelfde geld de Cat 2 ballen van Zena kon kopen :bonk:

Zena Maaseik geeft trouwens op alles 25% korting dus die luchthuilers kosten dan €1,24 per pakje, en ook het Cat 1 pakket is dan best prima te betalen.

Bekijk bijlage 58301

Lekker bezig! Cat 1 crew (waardeloze club haha)

Eerste keer in jaren dat ik m'n collectie weer voor 1 januari durf te laten zien :D

DSC_0643.jpg

En prompt krijg ik 'm niet rechtop, de foto dan hè :D jammerrrrr dan :bye:

Mijn collectie foto voor dit jaar. Als het goed is om in Duitsland af te steken, hopen dat ze niet roet in het eten gaan gooien en anders blijft dit gewoon een jaartje liggen (vind ik eigenlijk toch niet zo erg) en vermaak ik mij wel met cat. 1 vuurwerk dat ik hier ook laat zien. :)

vuurwerk collectie Funke bijgesneden 2020.jpg

En CAT.1

Cat-1 vuurwerk collectie 2020.jpg

Vanochtend even het Cat1 spul aan het uitzoeken geweest. Je staat er echt versteld van wat je in de loop der jaren als extra's mee neemt bij de ophaaldagen en de dagen er voor natuurlijk. Ik ben nog niet klaar met uitzoeken overigens.

IMG_8344.jpg

IMG_8345.jpg

IMG_8347.jpg

IMG_8348.jpg

IMG_8350.jpg

IMG_8351.jpg

IMG_8352.jpg

IMG_8353.jpg

IMG_8354.jpg

IMG_8359.jpg

Vanochtend even het Cat1 spul aan het uitzoeken geweest. Je staat er echt versteld van wat je in de loop der jaren als extra's mee neemt bij de ophaaldagen en de dagen er voor natuurlijk. Ik ben nog niet klaar met uitzoeken overigens.

Bekijk bijlage 58359

Bekijk bijlage 58360

Bekijk bijlage 58361

Bekijk bijlage 58362

Bekijk bijlage 58363

Bekijk bijlage 58364

Bekijk bijlage 58365

Bekijk bijlage 58366

Bekijk bijlage 58367

Bekijk bijlage 58368

Zit wel wat cat 1.5 bij :biertje:

Bekijk bijlage 58359

Bekijk bijlage 58360

Bekijk bijlage 58361

Bekijk bijlage 58362

Bekijk bijlage 58363

Bekijk bijlage 58364

Bekijk bijlage 58365

Bekijk bijlage 58366

Bekijk bijlage 58367

Bekijk bijlage 58368

Zijn dat nou gewoon proline mini's? Waar die grondbloemen uit komen? Die heb in echt al jaren niet gezien. Vroeger toen het budget niet al te groot was waren dat super dingen.

Juist Rocket. Dit is de knetterversie. Heb wel de Dancing Fountains van shogun, daar komen wel grondbloemetjes uit. Maar die zijn niet zo goed als de oorspronkelijke Pro-line Mini's

Laatst bewerkt:
Ik word echt verdrietig van het zien van deze collectiefoto's..

Ik ook een beetje. Maar ergens is het kneuterige van Cat 1 vuurwerk toch best aanstekelijk. Ook ik heb al een aardige Cat 1 collectie opgebouwd. Het brengt geregeld wat jeugdsentiment met zich mee, ookal is de kwaliteit van sommige producten gewoon ruk. Misschien bloeit dat sentiment juíst door die kleine stukjes vuurwerk op. We zijn er immers allen groot mee geworden.

Ik ook een beetje. Maar ergens is het kneuterige van Cat 1 vuurwerk toch best aanstekelijk. Ook ik heb al een aardige Cat 1 collectie opgebouwd. Het brengt geregeld wat jeugdsentiment met zich mee, ookal is de kwaliteit van sommige producten gewoon ruk. Misschien bloeit dat sentiment juíst door die kleine stukjes vuurwerk op. We zijn er immers allen groot mee geworden.

Helemaal mee eens! De laatste jaren bestelde ik tevens al wat onnozel klein spul mee, zowel cat.1 als cat.2. Mede voor het jeugdsentiment inderdaad. En om nou te zeggen dat al het F2 klein-vuurwerk beter was dan F1...

Nee, dit zijn de knettergevallen. Die met grondbloemen is wel wat groter en helaas inderdaad al even niet meer te koop...
Juist Rocket. Dit is de knetterversie. Heb wel de Dancing Monkeys daar komen wel grondbloemetjes uit. Maar die zijn niet zo goed als de oorspronkelijke Pro-line Mini's

Even terug de tijd in, en lekker genieten van de beelden:
(video is van: Fireworks Museum)

Back
Bovenaan