Angel Dragon

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6045
Artikelnaam: Angel Dragon
Bruto Gewicht: 2 kg.
Netto Kruitgewicht: 735 gram
Aantal Schoten: 105 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Z shape, de laatste 2 rijen, rij voor rij
Tube diameter: 20 mm.
Kartoninhoud: 3/1
Kooi: Ja
Tijdsduur: 60 sec.
Stijghoogte: 30 m.
Adviesprijs: 89,50

ky6045_angel_dragon_-links.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kleine broertje van de Two Angels denk ik? Maar heeft wel mijn voorkeur op de 2 door de fanshape en glitters bij de willows.

Spreekt mij meer aan dan de Two Angels vanwege de fanshape. Laatste salvo had ook die met chry crackling mogen wezen m.i., maar deze wil ik graag even op een demo zien!

Ben wel benieuwd naar de prijs als ik zie dat een 100 schots i-shape 149 adviesprijs mee krijgt.
Dit vind ik wel een mooi bakje voor in de vooravond mits men niet de hoofdprijs vraagt.

Deze box ziet er erg goed uit. Altijd tof een wisseling van shapes in een kleine cakebox. Ook erg strakke effecten die eruit komen, vooral de crackling vind ik echt positief eruit springen!

Ik heb echt geen flauw idee wat ik hier van moet vinden. effecten lijken mij in orde, maar het aantal schoten, het kruitgewicht en de prijs vind ik behoorlijk vloeken. Relatief weinig kruit en daar door een best behoorlijk prijskaartje. Nee deze wil ik toch wel eerst in het echt zien, ook al is de prijs in de komende actie interessant.

Ik heb echt geen flauw idee wat ik hier van moet vinden. effecten lijken mij in orde, maar het aantal schoten, het kruitgewicht en de prijs vind ik behoorlijk vloeken. Relatief weinig kruit en daar door een best behoorlijk prijskaartje. Nee deze wil ik toch wel eerst in het echt zien, ook al is de prijs in de komende actie interessant.

Zo denk ik over erg veel nieuwe producten, van zowel CR als andere leveranciers. Zonde dat er niet het maximale kruitgewicht wordt toegepast, maar er wel filmpjes verschijnen waar dat wel lijkt te zitten.

Exact mijn sentiment ook, was een ander product waarin ook relatief weinig kruit over toch een behoorlijk aantal buizen werd verdeeld, met effecten waarvan ik me afvraag :confused:

edit: ging om de tears of angels

toch wel een mooie box dit zeg. Hoe meer ik de film kijk, hoe meer ik ontdek. de mooie blauwe sterren bijvoorbeeld die enorm helder zijn. De crackling in de eerste cake had voor mij niet echt gehoeven.

Heb deze besteld bij Almelo intratuin,omdat west maar een kleine assortiment had. Gelijk de blue night fire erbij besteld voor een degelijke actieprijs. Ik post graag de film van dit apperaat in januari 2021

Iemand deze inmiddels ergens gezien op een demo? En zo ja, hoe is die "live"?

artikel van China Red he, de demo's van hun zijn altijd pas in december en het verhaal van winkelierdemo's ken je, die zijn eind november en december.... dit jaar echter afwachten hoe het loopt ivm corona :cry:

Back
Bovenaan