Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SVNC: Wil jij wat bijdragen? Heel graag!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    SVNC: Wil jij wat bijdragen? Heel graag!

    Oproep via Facebook van de SVNC:




    Beste vuurwerkliefhebbers en vrienden,

    Top om ook van jullie zoveel positieve berichten en steunbetuigingen te ontvangen naar aanleiding van ons bericht inzake het aanvechten van het tijdelijke vuurwerkverbod. Dank!

    Op de vraag of jullie ook financieel kunnen/moeten bijdragen… Heel graag!
    Deze juridische strijd kost natuurlijk geld, dus alles is zeer welkom.

    Wil je doneren? Dan ontvangen wij jouw bijdrage graag op rekeningnummer NL75 INGB 0008 0408 43 t.n.v. Stichting Vuurwerkdealers Nederlands Consumentenvuurwerk.

    Samen staan we sterk!



    Meer informatie over bijdragen aan de initiatieven van de SVNC: https://svnc.nl/bijdragen.html

    #2
    Gedoneerd!
    Vuurwerk is vuurwerk

    Comment


      #3
      Top en gedoneerd!
      Klapchi

      Comment


        #4
        Toch het gevoel dat het van belang is voor onze traditie en hobby dus ook hier een donatie aan het samenstellen met (oud) crewleden, hopen dat het wat helpt en op naar een goede uitkomst.

        Comment


          #5
          Wie kan inschatting maken hoeveel zown proces gaat kosten en hoe weten we hoeveel er al is gedoneerd?

          Comment


            #6
            Super initiatief, graag lees ik eerst meer over de initiatief nemers.

            Blij dat er een alternatief is voor de bpn.
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              #7
              Uiteraard gedoneerd, hopelijk krijgen ze bepaalde dingen voor elkaar.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
                Wie kan inschatting maken hoeveel zown proces gaat kosten en hoe weten we hoeveel er al is gedoneerd?
                Ga er van uit dat een beetje advocaat zonder probleem 250 euro p/u kost. Vaak nog een stuk meer. Tel daar alle aanvullende (proces)kosten bij en dan loopt het al lekker op.

                Comment


                  #9
                  Ik doneer niet, omdat ik het weinig kansrijk acht, maar voornamelijk een slecht idee begin te vinden om het verbod nu nog te willen terugdraaien.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                    Ik doneer niet, omdat ik het weinig kansrijk acht, maar voornamelijk een slecht idee begin te vinden om het verbod nu nog te willen terugdraaien.
                    En ik doneer wel. Niet omdat ik denk dat het kort geding ook maar iets zal uithalen, terwijl ik ook niet precies weet waar het geld terecht komt en wat er mee gebeurt. Maar wel omdat ik denk dat de rechtszaak een goed middel is om een boodschap kwijt te kunnen bij het grote publiek. De boodschap dat er een heel dikke adder onder het gras is verstopt. Niet meer en niet minder.

                    Comment


                      #11
                      Gister ook een donatie gedaan alle beetjes helpen zeg maar!
                      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                      Comment

                      Working...
                      X