Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede aansteker voor vuurwerk

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Gebruik elk jaar alleen maar de oude en vertrouwde 'klik aanstekers'

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SmartSelect_20230211_221622_Chrome.jpg
Vertoningen:1
Grootte:95,5 KB
ID:	1597948

Comment

[QUOTE=Flashing_Diamond;1298933]Mooi ding. Waar koop je zoiets en voor hoeveel? [/QUOT

Ik heb de kerstman naar bijgevoegde site gestuurd geen idee of hij daar uiteindelijk ook gewinkeld heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
        Gebruik elk jaar alleen maar de oude en vertrouwde 'klik aanstekers'

[ATTACH=CONFIG]71613[/ATTACH]
        En hoe ging dat dit oud en nieuw?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
          En hoe ging dat dit oud en nieuw?
          Iets vaker moeten klikken hahaha

Comment

Ik had net die Zena aansteker gekocht en gevuld. Ik had em blijkbaar te vol zitten want er kwam eerst alleen maar gas uit en wilde niet aan. Toen er eenmaal wat gas uit was werkte hij perfect. Ik gebruik hem nu nog steeds om kaarsen aan te steken in huis. Niet bijgevuld sinds oud en nieuw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
              Ik had net die Zena aansteker gekocht en gevuld. Ik had em blijkbaar te vol zitten want er kwam eerst alleen maar gas uit en wilde niet aan. Toen er eenmaal wat gas uit was werkte hij perfect. Ik gebruik hem nu nog steeds om kaarsen aan te steken in huis. Niet bijgevuld sinds oud en nieuw
              Heb je de Black of de Gold?

Comment

Dit jaar de Champ High Creme Brulee brander gebruikt. Een flink apparaat maar zeer goed bevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
                  Heb je de Black of de Gold?
                  Hij is zwart met gele details van Zena

Comment

Vorig jaar voor mijzelf, mijn vrienden en mijn zoon een heel zwikje gekocht bij de action. Die kosten niks, maar werken prima. Ik heb er 10 op voorraad of zo. Je kent ze wel,zo'n creme brulee brander. Kostte 1,95. Nou. Echt prima. Heb er lampjes van de action op gemonteerd (van die rubberbandjes, voor op je fiets) dus je ziet alles ook prima als je het aansteekt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
                      Vorig jaar voor mijzelf, mijn vrienden en mijn zoon een heel zwikje gekocht bij de action. Die kosten niks, maar werken prima. Ik heb er 10 op voorraad of zo. Je kent ze wel,zo'n creme brulee brander. Kostte 1,95. Nou. Echt prima. Heb er lampjes van de action op gemonteerd (van die rubberbandjes, voor op je fiets) dus je ziet alles ook prima als je het aansteekt.
                      Goede tip van die lampjes, had ik zelf nog niet bedacht. Bedankt!

Comment

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230119_111925.jpg
Vertoningen:2
Grootte:88,5 KB
ID:	1600829
                        Deze gekocht bij Ali voor weinig.
                        Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                          [ATTACH=CONFIG]75157[/ATTACH]
                          Deze gekocht bij Ali voor weinig.
                          Oei, als de politie het maar niet ziet, zou zomaar een echt wapen kunnen zijn
                          Knaldrang

Comment

Ik gebruik deze. Werkt perfect en is makkelijk te bedienen.

Sondiko Keukenbrander met Brandstofmeter, Navulbare Bunsenbrander S907 met Veiligheidsslot En Instelbare Vlam, Geschikt Voor Alle Kleine Butaanbussen. Flambeerbrander voor Crème Brûlée https://www.amazon.nl/dp/B08Y5M5V3X?...language=nl-NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
                              Oei, als de politie het maar niet ziet, zou zomaar een echt wapen kunnen zijn
                              Ik stook altijd bij ons op het erf..Woon achteraf dus nooit problemen met de politie ook niet om 10 uur smorgens
                              Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

Comment

Ik heb die aansteker van de action gekocht, die gasbrander.
                                Kwaliteit was een stuk minder geworden. Ik moet heel vaak klikken voordat er überhaupt iets uitkomt.
                                https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

Comment

Working...
                                X