Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmtopic Pyroguy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Had me voorgenomen om verschillende losse cakes waar geen straatfilmpje van was aan te schaffen om deze eens te proberen.
    Eén van deze cakes was Exotic van Weco. Een erg klein potje met toch verrassende effecten. Leuke blink boeketten in verschillende kleuren en een prima burst voor dit formaat. Een budget aanrader!

    Comment


      #17


      Nieuwe knalcakes, altijd interessant om te proberen. Deze cake heeft een zachte prijs, maar helaas is de burst erg wisselvallig. De rode sterren zijn wel een leuke toevoeging.

      Comment


        #18
        Dat is met recht "een wisselvallige burst" inderdaad ...

        Comment


          #19
          Vandaag de Timebomb van GBV.
          Heldere effecten, maar helaas erg matige spreiding.

          Comment


            #20
            Heh balen van die meneer de beuk, gisteren 8 aangeschaft voor een klein salute projectje, samen met wat Sterling Thunder. Achja, prijs was ook niet zo hoog. Mooie films trouwens en leuke producten!
            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              #21
              Je zou er maar 30 euro voor neergelegd hebben. Wat een pruttel

              Comment


                #22
                Nog een film van een product dat ik al jaren geleden heb aangeschaft, maar steeds is blijven staan. Heb hem regelmatig meegesjouwd naar zeker 5 verschillende adressen tijdens 5 verschillende jaarwisselingen, maar er is nooit van gekomen om hem in een project te verwerken of los te schieten. Volgens mij heb ik er 2 of 3 tegelijk geschoten op de film.
                Het product is echt ontzettend traag. Kleuren zijn apart en de spinners maken hem net even anders, maar de effectgrootte en vorm is zeer slecht.

                Laatst aangepast door Pyroguy; 22 September 2023, 22:48.

                Comment


                  #23
                  Ok deze had ik al een paar jaar staan Voor het eerst mogen aanschouwen, maar deze fluiters zijn toch wel next-level. Bizar hoe hoog ze gaan.

                  Sky Screamers 2.0


                  Daarna nog de Hellfire Thunder geschoten. Toch wat minder indrukwekkend.
                  Laatst aangepast door Pyroguy; 24 September 2023, 09:23.

                  Comment


                    #24
                    Wat een topper blijft dit. Op de tweede helft van de film is goed te zien hoe groot het effect is!

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Top films allemaal weer Johan, bedankt.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27

                          Yellow Thunder van Proline. Gaat lekker lang door. Geinig effect. Niet spectaculair of extreem hard. Precies wat je kunt verwachten op basis van de originele productvideo.

                          Comment


                            #28
                            Nog een oudje van Weco. Lage verwachtingen, maar toch een verrassend goede cake.

                            Comment


                              #29


                              Mijn favoriete kleine vuurwerkjes zijn toch wel de Mi Fly Hai. Elk jaar heb ik ze gehad en ze zijn ook heerlijk om jaarrond af te steken; niemand die er last van heeft. Erg jammer dat dit aflopende zaak is.

                              Ook nog een filmpje van volgens mij Strobe Attack. Niet de grootste effecten, maar wel erg vol en goed 'knipperende' strobe. Voor het geld zeker een leuke cake om erbij te hebben.

                              Comment


                                #30


                                De 'vervangers' van de traditionele Thunderkings. Moest ze toch even proberen. 1 pakje was voor mij meer dan genoeg.

                                Comment

                                Working...
                                X